1.2

48 9 0
                                    


Kağıt uçtu.

Yamaç kağıdın aramızdan uçmasını umursamayarak dudaklarıma yaklaşmaya devam ederken kendimi geri çekip ayağa kalktım. Kalkıp gideceğim an yüzü hala az önce oturduğum yere çevrili olan Yamaç bileğimi sıkıca kavramış gitmeme izin vermemişti.

Doğru ya, ceza vardı.

Bu sebepten aklıma ilk gelen seçenekler bir anda aramızdaki kağıt gibi yok oluyordu.

Gözlerimin yavaş yavaş dolması ile kendime gelmeye çalıştım. Şimdi sırası değildi, onun yanında bir kez daha olmazdı. Ayrıca o günkü gibi yaşlarımı silmeyeceği de çok netti neden hala üstüne gidiyordum ki, neden hala eskisi gibi olduğunu düşünüyordum? O karşımdaydı ve ben... Ve ben onu öyle göremiyordum.

Gözyaşlarımı geride tutarak arkamı döndüm ve bileğimdeki elini sertçe çektim. O da bana daha deminki gibi bakmıyordu zaten, eşittik bu sefer. En azından ikimiz de artık oyunun son bulduğunu anlamıştık. Sonuçta ilk defa birisi karşısında onunla fiziksel bir temasa girişmek istememişti.

"Ne istiyorsun?"

"Adını."

Kahkaha attım. "İğrenç bir insansın."

"Seni böyle düşündüren ne çok merak ettim açıkçası..." dedi tek bir nefeste. Adımı öğrenmek istiyordu. Cidden kahrolası herif adımı söylememi istiyordu!

Ona doğru bir adım attım ve dik başlı duruşumu hiç değiştirmedim. "Yanındaki dedikoducularına neden sormadığını çok merak ettim açıkçası..."

Güldü ve bir anlık arkasına baktı, kime baktığını görmek istediğimde ise direkt bakışları bana dönmüştü. O da bana bir adım attığında dip dibe gelmiştik geri çekilirsem korkak olduğumu düşündüğünü düşünecek kadar onu tanıyordum bu sebepten geri adım atmadım. "Adın ne?"

Sonra aramızdaki bütün büyüyü bozup aynı parti gecesi gibi bizi izleyen veya dinleyen herkese ellerini açmış onlara seslenmişti. Bu çocuk, işini biliyordu. "Gençler, sarışın oyunda oyunbazlık yapmamalı değil mi?"

Sonra tekrardan yanıma geldi ve fısıldayarak konuştu. "Hadi ama. Oyunbozanlık yapma, sarışın."

Gözlerimin dolmasına yüzünden o kadar çok nefret ediyordum ki kendimden özellikle onun karşısında böyle görünmekten. Gözyaşlarımı düşürmemek için alt dudağımı dişledim, tırnaklarımı avuç içime batırdım. Onun karşısında ağlamayacaktım. "Adım, Yaz."

ISLAK SOKAKLAR (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin