metanoia: İğrenç bir insansın!
Yamaç: Ne?
metanoia: İğrenç bir insansın çünkü kızı herkesin önünde rezil ettin!
Yamaç: Hani oyun alanında değildin.
metanoia: Tek derdin bu değil mi?
metanoia: Sadece beni görmek, bilmek. Kim olduğumu anlamak.
metanoia: Sana inanamıyorum ya, böyle biri olduğuna inanamıyorum. Kendi çıkarların için bir başkasını ezip geçmene inanamıyorum.
metanoia: Ama varya tek suçlu sen de değilsin.
metanoia: Benim de... Seni hala eskisi gibi sanan ben de çok suçluyum.
metanoia: Bitti Yamaç. Duydun mu beni? Artık sana mesaj atmayacağım. Artık seninle ilgili en küçük bir konu içerisinde bile olmayacağım.
metanoia: Çünkü ne sen eskisi gibisin ne de ben ilk günkü gibiyim. Seni eskiye çevirmek istediğim için bir başkasının kalbini kırmana göz yumamam.
metanoia: Benden bu kadar.
metanoia: Bazı insanlar eskiye dönmez ne yaparsan yap. Sen de onlardansın anlaşılan.
Yamaç adlı kullanıcıyı engellediniz.
Yamaç: Sen en başından pes ettin. (Gönderilemedi.)
Yamaç: Beni değiştirmek istediğini söylediğin an ben sana zaten yardım edecektim fakat sen benden önce pes ettin. (Gönderilemedi)
Yamaç: Kalbini kırmadım ki, rezil etmek istemedim ki, ben ondan af almaya çalıştım. (Gönderilemedi)
Yamaç: Ben gönül almasını bilmem ki... (Gönderilemedi)
Yamaç: Denedim ama olmamış. Olsun, sen pes ettin. Ben de burada beklerim. Belki gelirsin ve bana öğretirsin. (Gönderilemedi)
Yamaç: Gönderilemiyor anladım anasını satayım ya! (Gönderilemedi)
Yamaç çevrimdışı.
2 gün sonra
Yamaç: Sarışın iki gündür okula gelmiyormuş. (Gönderilemedi.)
Yamaç: Ve sen iki gündür bana yazmıyorsun. (Gönderilemedi.)
Yamaç: Madem yoksun burada... (Gönderilemedi.)
Yamaç: Özür dilerim. (Gönderilemedi.)
Yamaç: Bunca zaman değişecek bir nedenim olmadığı için. (Gönderilemedi.)
Yamaç: Çünkü sen yazana kadar kimse beni böyle bir istekle karşıma çıkmamıştı. (Gönderilemedi.)
metanoia çevrimiçi.
Yamaç: Özür dilerim, gözünde iğrenç bir insan olduğum için. (Mesaj silindi.)
Yamaç yazıyor.
Yamaç çevrimiçi.
Yamaç yazıyor.
Yamaç çevrimiçi.
Yamaç: Pes edeceğini bilseydim bu kadar kolay, en baştan pes ederdim metanoia.
Yamaç: Bu kadar zayıf biri olduğunu bilmiyordum.
metanoia yazıyor.
metanoia çevrimiçi.
metanoia: Pes ediyorum.
metanoia: Çünkü benim kalbimi kırıyorsun, hatırlamayarak. (Mesaj silindi.)
metanoia: Çünkü kalpsizsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISLAK SOKAKLAR (texting)
Teen FictionO geceyi unutmamıştım. Zira sen de unutmamıştın. Ben ne seni ne de o geceyi hafızamdan çıkarmazken sen beni gözlerinle hatırlamadın.