Wang Yibo: Yubin???Yubin: Efendim Yibo??
Wang Yibo: Zhan ile boşanarak doğru mu yaptım gerçekten??
Yubin: Sana atığım kanıtları çabuk unutun galiba. Yibo, eğer sen yapmasaydın Zhan senden zaten ayrılacaktı.
Wang Yibo: Biliyorum ama buna rağmen onu bırakamıyorum. Hala deliyim ona ben... Nefes alamıyorum onsuz ben. Çok çok özlüyorum Yubin.. keşke boşanmasaydım. o beni ne zaman bırakırdı bilmiyorum ama o zamana kadar yine onunla vakit geçirdim. Yanında olurdum beni sevmese bile sarardım kollarımla onu ikna olurdu belki.
Yubin: Yibo bunları düşünmenin zamanı değil. Boşandınız sonuçta... Sen artık hayatına bak onu umursama. Seni sevmeyen birinin arkasından neden koşturuyorsun??
Yubin: Ezik gibi davranma kendine gel. Böyle kendini de düşürüyorsun.
Wang Yibo: Yubin hiç kolay değil.... Deli gibi sevdiğim adam o benim.
Yubin: Seni sevmeyen ve boşandıktan sonra hemen başkası ile gezip tozmaya başlayan adam o Yibo. O seni sevmiyor bunu gör ve önüne bak artık.
Wang Yibo: Anlıyorum....
/////////////////////////////////////////////////////////////////
Yibo telefonunu kenara bıraktı ve gözünden akan yaşı sildi.
- Artık saçmalamayı kes Yibo!!! Seni sevmiyor bırak gitsin... gitsin gitsin de.. benim de ruhum bedenimden gidiyor
/////////////////////////////////////////////////////////////////
(2 Gün Önce)
Wang_bo:
Yazıp yazıp silmelerim çok yine.
Derdime derman kelimler yok niye ??562 beğeni
( BU GÖNDERİ YORUMLARA KAPALI)
/////////////////////////////////////////////////////////////////
(1 Gün Önce)