Song_Jiyang: Evet sana??Haoxuan_Wang: Hayırdır sen?? Eski eniştemin yeni sevgilisi bana mı yürüyor şuan...
Song_Jiyang: Bana şu cümlede bir yürüme belirtisi göster lütfen 🙄
Song_Jiyang: Hayır alt tarafı yakışıklı dedik... Allah'ın bildiğini kul kabul etmiyor resmen 😕
Haoxuan_Wang: Neyse Song Jiyang kısa kes. Derdin ne ??
Song_Jiyang: Öncelikle tek derdim gerizekalı arkadaşım. Artık el ele vericez.
Haoxuan_Wang: Neden ben??
Song_Jiyang: Çünkü Wang Yibo'nun en yakın arkadaşı sensin aptal 🙄
Haoxuan_Wang: Maalesef... Bir dakika ya sizin Zhan ile aranızda birşey yok mu yani??
Song_Jiyang: Tabiki yok... Sadece Yibo'nun kıskandığını görmek istedik ama sonradan işler değişti.
Haoxuan_Wang: Değişen ne??
Song_Jiyang: Ben bazı şeylerden şüphe etmeye başladım.
Song_Jiyang: Hiç daha önce Yibo'nun Yubin diye birinden bahsettiğini duydun mu??
Haoxuan_Wang: Hayır...
Song_Jiyang: Offf acaba boşuna mı düşünüyorum... O Yibo bu yibo değil mi??
Haoxuan_Wang: Bana da anlatsan keşke... Madem ortak bir şey yapacağız 😒
Song_Jiyang: Yani kabul ettin :))
Song_Jiyang: Zhan'ı iş yerinde görmeye gittiğimde Yubin'in telefonundan Yibo diye birine mesaj attığını gördüm. Yazan şeyler biraz garipti... Seni uyarmıştım... Son kez uyarıyorum gibi.. ve Yubin beni görünce panikleyip hemen ekranı kilitlenmişti. Bu durum kafamı kurcaladı.
Haoxuan_Wang: ..... Bu kadar mı?
Song_Jiyang: Bilmiyorum ama kafamı kurcalayan şeyler var Haoxuan... Yubin Zhan'a karşı çok tuhaf davranıyor. Onu uzun zamandır tanımıyoruz. Onlar tanıştıktan sonra Zhan ve Yibo'nun ilişkileri kötüye gitmeye başladı. Sanki kara büyü gibi çöktü üstlerine. Hem A-Xian bile sevmiyor onu itici buluyor.
Haoxuan_Wang: Yibo yaşadıkları hakkında kimseye bir şey anlatmaz. Ama büyük bir sorun olduğunun ben de farkındayım. Ne zaman zhan ile ilgili birşeyler sorsam siz bilmiyorsunuz diyor. Tam olarak ne olduğunu da asla söylemiyor.
Haoxuan_Wang: Ama şu boşanmadan önce aralarının kötü olduğu bir dönem vardı. O zaman birileri ile konuşuyor gibiydi Yibo. Sonra birden boşanmak istediğini söyledi ama bu en son istediği şey gibiydi de...
Song_Jiyang: İşte bu garip anlıyor musun?? Neden?? Nerden çıktı birden....
Song_Jiyang: Yibo'nun telefonunu ele geçirsene :))
Haoxuan_Wang: Hayır böyle bir şey yapmayacağım!!
Song_Jiyang: Arkadaşlarımız için :)) aşk için :)) en önemlisi 2 babasız büyüyecek o küçük çocuk için :))
Haoxuan_Wang: A-Xian diyince akan sular duruyor... Tamam yaparım :((
Haoxuan_Wang: Yazarım sonra sana
Song_Jiyang: TAMAM!! DİKKATLİ OLAN AJAN XUAN
Haoxuan_Wang: Aptal 🙄
/////////////////////////////////////////////////////////////////
YUBİN/ZHAN
WP
YUBİN: Zhan??
AŞKIM: Efendim YuYu??
YUBİN: Aslında sana bunu nasıl söylemeliyim bilmiyorum ama göstermem gerektiğini düşündüm.
AŞKIM: NE OLDU?? KORKUTMA BENİ!!
YUBİN: Bugün alışverişe gitmiştim ve orada bir kafede Yibo ve bir kadını gördüm aşırı samimydiler.
AŞKIM: Nasıl yani?
YUBİN: Bekle
YUBİN: Bilmeni istedim Zhan sonra tekrar üzülme diye... Yibo seni sevmiyor sanırım bütün göndermeler bu kız için..
YUBİN: Seni hak etmiyor. Sürekli yalan söylüyor..
(GÖRÜLDÜ)
/////////////////////////////////////////////////////////////////
YUBİN/YİBO
WP
YİBO: Yubin benim için müşteri ayarladığın için teşekkürler 😊
YİBO: Xun Le çok iyi biri ona matematik dersi vermek eğlenceli olacak.
YUBİN: Sorun değil Yibo ✌️
YİBO: 😊