Svadba a iné starosti:

382 14 0
                                    

"Vedela som to." Zvýskla Elizs, keď nás videla stať ruka v ruke predo dvermi.

"Čo si vedela?" Zmetene sme so Zaynom na seba pozreli.

"Že sa dáte do kopy. Predsa." Prevrátila oči hore stĺpkom.

Obaja sme sa na ňu len usmiali. Tak ako cestou sem, aj u nej sme mali stále prsty prepletené.

"Tak, chcem počuť podrobnosti." Vyškierala sa na nás.

"Aké podrobnosti?" Zasmial sa aj Zayn.

"Toho, ako ste sa dali do kopy." Znova zagúľala očami.

"Preto sme sem neprišli." Skočila som im do debaty. "Treba začať plánovať svadbu."

"To je fakt." Obaja mi dali za pravdu.

"Tak...hm....čím začneme?" Lámala si hlavu....

"Mali by sme začať kostolom a sálou....nie?" Navrhol Zayn.

"Nie je tu Thomas." Namietla som. "Nemôžeme predsa vyberať niečo také podstatné bez neho."

"Čo by nie?" Hodila rukou. "Jasné že by bol pri tom rád, ale momentálne je na služobke. Nemôžem čakať večne na výber sály, potom sa nám žiadna na tento termín neujde...."

"To je fakt." Prikývla som.

"Naviac, večer budeme volať na skype a o všetkom mu poviem a poukazujem mu aj fotky, dám mu nejaké linky na internetové stránky....."

"Tak dobre teda." mykla som plecom.

"Začneme miestnosťou?" navrhol Zayn. Normálne ma fascinovalo ako ho to baví.

"Môže byť." prikývli sme..

"Tak fajn. Idem sa obliecť teda a môžeme vyraziť. Mám pár miest, kde by to mohlo byť."

Zostali sme sedieť v obývačke sami.

"Ty sa v tom normálne vyžívaš." zaklipkala som naňho očami.

"V čom?"

"V chystaní tej svadby."

"Aj hej....celkom ma to baví....ale iba pokiaľ to je vo fáze hľadania miestností a podobne. Zvyšok nechám na moju šikovnú priateľku a jej šikovnú kamarátku a nevestu v jednom." zaškľabil sa.

"Môžeme?" spýtala sa Elizs.

"Môžeme." usmiali sme sa a šli hľadať miestnosť.

"Šoférujem." ukradol mi kľúče od auta z kabelky a sadol na miesto šoféra. Celkom som sa bavila na tom, ako rád to teraz odšoferuje, keď pred touto cestou sem ma za volant pomaly priviazal.

Elizs na mňa hodila nechápavý pohľad a ja som na ňu hodila pohľad, ktorý jej vravel aby to neriešila.

-------------------------------------------------------------

"Tuto sa mi naozaj páči.." vyhlásila Elizs v jednom z kostolov. "A dokonca je aj voľný na to obdobie, ktoré sme chceli."

"Super. Takže sme dohodnutí?" usmial sa na ňu pán, ktorý to tu mal na starosti.

"Sme dohodnutí." všetci sme si s ním potriasli rukou.

Ďalšia zastávka, sála na hostinu.

_______________________________________

"Bohužiaľ, na tento dátum už máme sálu zajednanú."

"V poriadku." usmiali sme sa a šli sme ďalej.

Na dneOnde histórias criam vida. Descubra agora