~Lost

18 7 0
                                    

...Тэр намайг гэж мэдсэнгүй эсвэл тэр намайг мартчихсан юм уу???
Тэр намайг мэдэхгүй байх шалтгаан байгаа билүү? Тэр надад хайртай...
  
    Author's pov:
Жин түүнийг анх удаа харж буй мэт тийм л нэг хүйтэн харцаар харна. Тэр хоёр 'Баярлалаа' гэж хэлээд гараад явчихав. Харин Суран тэвчиж байсан нулимсаа бүгдийн урсгана. Тэр одоо үнэхээр аймшигтай байдалд байна. Өөрийнх нь хайртай , өөрийг нь хайрладаг байсан тэр л хүн Суранийг мартчихсан. 
Үргэлж л мартахаас айдаг басан Суран.  Одоо мартагдахын айдсыг  мэдэрч байв...
     •Flashback
-19 жилийн өмнө
      Эмч:
-Тэгэхээр Суран ой санамжаа мартах эмгэг буюу 'Alzheimer'-тэй. Хэдий хүндэрч эхлээгүй ч тодорхой зүйлсийг мартаж эхэлсэн байна. Уг нь жоохон хүүхдэд ховор тохиолддог ч танай охин онцгой ...
     Сураний ээж:
-Онцгой?? 5хан настай охин минь ээжийнхээ нэрийг санахгүй байна! Удахгүй өөрийгөө мартвал яах болж байна! Зүгээр л та надад эмчлэж чадахгүй гэхэд ядаж ой санамжийг нь сайжруулах арга хэлж өгөөч дээ( нүднээс нулимс урсах)
-Хатагтай. Энэ хэдий боломжгүй биш ч хэрвээ охин тань ямар нэг зүйлийг чин сэтгэлээсээ хийх хүсэлтэй байгаа бол жишээ нь кофе хийх дуртай бол кофе хийх дараалалаа хэзээ ч мартахгүйн тулд санаж байна. Иймэрхүү аргаар л тэр ой санамжаа бүр мөсөн алдахгүй байна...

Суран ' Alzleimer ' ой санамжаа алдах эмгэгтэй тэр 5настайдаа хамгийн анх ээжийнхээ нэрийг мартсанаар энэ бүхэн эхэлсэн юм. Тэр 14нас хүрээд энэ өвчинтэйгээ тэмцэж эхлэсэн. Гэхдээ  энэ үед тэр аль хэдийн яаж шүдээ угаах, хувцсаа өмсөх гэдгийг мартсан байсан юм. Тийм хэдий ч Хатагтай И түүнд өдөр болгон шинээр зааж байсан. 14 настайдаа тэр кофе хийж , мөн цэцэгс баглахийг сурж  эхлсэн юм. Кофе хийх дараалалаа мартаж болохгүй. Цэцэгсийн нэрийг ч мөн мартаж болохгүй. Тэр үнэхээр тэвчээртэй...
Түүний ой санамж мэдэгдэхүйц ахисан байсан юм.Суран өөрөө ч үүндээ баяртай байж өглөө болгон ээждээ кофе хийж өгч. Өрөөгөө цэцэгсээр дүүргэсэн юм.
24настай даа тэрээр кафе нээсэн . Мөн ойролцоох газар цэцгийн дэлгүүртэй болсон. Тэр 2 газарт ажилладаг. Үүний л ачаар тэр энэ өвчинөөс салахыг хичээн өдөр болгон чин сэтгэлээсээ ажилаа хийдэг.
Гэвч гэнэт л Жин гэх залуу зүрхэнд нь орж ирсэн шигээ гэнэт алга болсон.  Мөн л гэнэт гарж ирэхдээ Суранийг мартсан байв.

Та нар яагаад Сураныг гэнэт ой санамжаа алдсаныг гайхаж байна уу?
Ноён И түүний ээжээс салсны дараа Суран цочролд орж бүхнийг мартаж эхэлсэн.
Тэр аавдаа хэнээс ч илүү хайртай байсан.Гэнэт л аав нь ээжийг нь элдвээр хэлээд гараад явсан юм...

  •End of Flashback
Суран өнгөрснөө бодон Жин ийг ой санамжаа алдсан гэдэгт итгэж байв. Гэхдээ одоо тэр хүнтэй гэрлэх гэж байна.  Суран юу хийж чадах юм?
  
    Jin's pov:
Саяны эмэгтэй танил царай, хоолой?
-Суран??(шивнэх)
Би өөрийгөө их гайхаж байна. Яагаад хайргүй эмэгтэйтэйгээ гэрлэх гэж байгаа юм. Саяны  цэцэгчин эмэгтэйг хараад миний зүрх маш хурдан цохилсон.  Яг л тэр бид 2 хооронднг холбоотой юм шиг эсвэл өмнө нь уулзаж байл уу?

A/n - ta nart hlhed Alzheimer gdeg maani oi sanamjaa aldah uvcin buguud odoo bltol yj edgeehiig oloogu bga ym. Hun baga bgaar ymaa martaj umnu hiij chaddag bsan zuilsee hiij chadahgui bldog. Minii zohiol dr bol bodit baidalaas arai gajuu baidlaar bicij bga. Ydaj neg hun c blov edgeh arga oloosoi l gj bdson ym shu:333

ALZLEIMERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang