Bedenim sarsıldığında ürkekçe gözlerimi açtım. Kalbim aşırı hızlı atarken nerede olduğumu anlamaya çalıştım.
Etrafıma bakındığımda gözüme ilk çarpan trenin camı olmuştu. Kulağıma trenin sesi geldiğinde gözlerimi yumdum.
Aklıma doluşan anılarla birlikte gözümü hızla açıp yanıma baktım. Seungmin bir ihtimal orada olabilirdi, değil mi? Ama yoktu. Gerçekten gitmişti.
Gözlerim dolduğunda bütün bedenimde onun özlemini hissettim. Seungmin'in dediği sözü hatırlayıp elimi kalbimin üzerine koydum.
İçime yayılan huzurla gülümsedim. Seungmin haklıydı. O sanki yanımdaymış gibi hissediyordum.
"***** istasyonuna yaklaşmış bulunmaktayız. İstasyonda ineceklerin şimdiden hazırlanması önerilir."
Gözlerimi açıp içime derin bir nefes aldım. Yolculuğun sonuna gelmiştim anlaşılan.
Gözlerimi masaya çevirdiğimde gördüğüm şeylerle hüzünlenmiştim. Dolu gözlerimle masanın üzerindeki buketi ve çizim defterini elime aldım.
Göz yaşım yanağımdan süzülürken elimdeki bukete ve çizim defterine baktım. Bu sırada trenin durmak üzere olduğunu gelen sesten fark ettim.
Gözlerimi yumup elimi kalbimin üzerine koydum ve gülümsedim.
"Geç de olsa yanına geliyorum Sevgilim. Bekle beni."
Ayağa kalktım ve elimdekilerle trenin çıkış kapısına ilerledim. Kapı açıldığında etrafa yayılan ışıkla gülümsedim. Bana gördüğüm rüyayı hatırlatmıştı.
Asla uyanmak istemediğim o güzel rüyayı...
Ve sonnn.
Eğer sonu anlamayanlar varsa anatayım;
Seungmin trenden çıkarılıp hastaneye götürüldüğünde hastanede vefat etti. Mezarı halasının köyüne gömülmüştü.
Hyunjin Seungmin'in ölümünü kabullenememiş ve kendisini 2 hafta evine kapatmıştı.
Sonunda Hyunjin gördüğü güzel rüyayla Seungmin'in ölümünü kabullenebilmiş ve Seungmin'in, halasının köyünde olan mezarını ziyarete gitmek üzere trene binmişti.
Elindeki buket ve çizim defteri de Seungmin'in mezarı için.
İşte böyle :'))
Bu hikaye beni hem ağlatırken hem de gülümsetti. Hyunjin'in dediği gibi bana bütün duyguları yaşattı. Umarım size de yaşatmıştır.
Umarım kitabı beğenmişsinizdir. Diğer kitaplarda görüşmek üzere ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memory Train ❧ Hyunmin
Misterio / Suspenso~~Tamamlandı~~ Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde gözlerimi bir trende açtım. Herşey normal gibiydi. Yanımda sevgilimle huzurlu bir yolculuk yapıyordum. Ama hayır, hiçbirşey normal değildi. Bir süre sonra artık bir rüyada olduğumu düşünmeye başl...