1. randi

60 3 0
                                    

Hermione megnyugtatott és a lelkemre kötötte hogy csakis önmagamként viselkedjek. Még gyorsan üzenetem Viktornak gondolatban hogy hova megyek és Fred már itt is volt. Kopogott a szoba ajtaján, (Bár nem tudom hogy jutott fel, mert varázslattal meg van oldva hogy csak lányok jöhesenek fel.) én be lettem küldve a fürdőbe és Hermione nyitott ajtót.
- Szia! - hallottam Hermione hangját
- Szia! Mia itt van? - hallottam Fred kérdő hangját
- Itt! Máris szólok neki! - mondta majd bejött a fürdőbe
- Ez mire volt jó? - kérdeztem suttogva
- Mi?
- Az hogy beküldtél ide és te nyitottál ajtót Frednek!
- Ez így szokás! - mondta majd kilögdösött a fürdöböl.
- Szia! - köszönt Fred
- Szia! - köszöntem én is
- Indulhatunk? - kérdezte
- Persze! - mondtam miközben odasétáltam hozzá. Elköszöntünk Hermionetol és indultunk le Roxmortsba. Elmentünk a háromseprűbe, leültünk egy asztalhoz és rendeltünk két vajsört és beszélgetni kezdtünk.
- Na és van már ötleted hogy mi lesz az első próba? - kérdezte
- Nem, de ne beszélgessünk a tusáról. - kértem mire ő bólintott
- Figyelj, lesz egy bál, az első próba után. - kezdte
- Igeeeen?
- Eljössz velem a bálba? - kérdezte
- Igen, igen! - mondtam, mire ő elmosolyodott. Kihozták a vajsört és én beleittam mire Fred elkezdett nevetni.
- Most mi van? - kérdeztem nevetve
- Van egy kis... - és a szája felé mutatott - bajszob - mondta mire mégjobban el kezdtünk nevetni. Ez így ment nagyjából délután egyig mert mindenkinek a kastélyban kellet lennie kettőkor.
A négy kiválasztottat megint be küldték a terembe és interjút készítettek velünk, mikor kimentem megint csak pár Hugrabugos (Akik Cedricet várták szerintem) és Ron (Fred öccse) voltak ott. Mikor Ron észrevett elkezdett vadul integetni felén, mikor odaértem elkezdtünk beszélgetni.
- Szia! Csak azt akartam kérdezni hogy el jössz-e velem a bálba. - kezdte
- Ron, ugye tudod hogy Freddel járok, ugye? És ő már meghívott. - mondtam és elsétáltam. Felmentem a szobámba, Hermione már ott várt és elkezdett faggatni.
- Képzeld Fred meghívott a bálba! - mondtam miközben odadöltem az ágyamra
- Tényleg? - kérdezte miközben mellém kuporodott
- Igen, és neked már van párod? - kérdeztem
- Van! - mondta mosolyogva
- És ki az? - kérdeztem izgatottan
- A bátyád! - mondta és közben fülig vörösödött
- Tessék? - pattantam fel
- Úgy van!
- Ez csodás! De várj, mit fogunk felvenni? - kérdeztem
- Ne pánikolj! Majd elmegyünk Roxmortsba a ruhaboltba! - mondta
- Oké! - nyugodtam le egy kicsit
- Most viszont mesélj el mindent! - mondtam Hermionenak mire ő mesélni kezdett, elmesélte hogy az idióta bátyám hogy hívta el a bálba és hogy Ron őt is elhívta de ő is nemet mondott mert már neki is volt párja. Aztán ő is elkezdett faggatni a tusa első fordulójáról (ami mellesleg holnap van).

Lány a DumstrangbanWhere stories live. Discover now