1 часть

8 4 0
                                    

В̠е̠л̠и̠к̠о̠б̠р̠и̠т̠а̠н̠и̠я̠ к̠а̠к̠ о̠б̠ы̠ч̠н̠о̠ о̠с̠т̠а̠л̠с̠я̠ п̠о̠с̠л̠е̠ с̠о̠б̠р̠а̠н̠и̠я̠ ч̠т̠о̠б̠ы̠ у̠б̠р̠а̠т̠ь̠ в̠с̠ё̠ з̠а̠ с̠т̠р̠а̠н̠а̠м̠и̠. Н̠а̠ э̠т̠о̠м̠ с̠о̠б̠р̠а̠н̠и̠и̠ н̠е̠ б̠ы̠л̠о̠ н̠и̠ч̠е̠г̠о̠ н̠е̠о̠б̠ы̠ч̠н̠о̠г̠о̠. Р̠о̠с̠с̠и̠я̠ п̠е̠р̠е̠с̠р̠а̠л̠с̠я̠  с̠ А̠м̠е̠р̠и̠к̠о̠й̠ н̠е̠с̠к̠о̠л̠ь̠к̠о̠ р̠а̠з̠. В̠о̠о̠б̠щ̠е̠м̠ в̠с̠ё̠ к̠а̠к̠ о̠б̠ы̠ч̠н̠о̠. И̠б̠о̠ о̠ т̠о̠р̠г̠о̠в̠ы̠х̠ о̠т̠н̠о̠ш̠е̠н̠и̠я̠х̠т̠ э̠т̠и̠х̠ д̠в̠о̠и̠х̠ и̠ р̠е̠ч̠и̠ н̠е̠ ш̠л̠о̠. А̠ д̠е̠л̠о̠ б̠ы̠л̠о̠ в̠о̠т̠ в̠ ч̠ё̠м̠: н̠е̠ п̠ро̠д̠е̠л̠и̠л̠и т̠е̠р̠р̠и̠т̠о̠р̠и̠и̠. О̠н̠и̠ б̠ы̠ и̠ т̠а̠к̠ п̠р̠о̠д̠о̠л̠ж̠и̠л̠и̠ д̠р̠а̠т̠ь̠с̠я̠, п̠о̠к̠а̠ н̠е̠ в̠м̠е̠ш̠а̠л̠с̠я̠ Г̠е̠р̠м̠а̠н̠. П̠о̠к̠а̠ с̠а̠м̠о̠с̠т̠о̠я̠т̠е̠л̠ь̠н̠а̠я̠ с̠т̠р̠а̠н̠а̠, к̠о̠т̠о̠р̠о̠й̠ с̠к̠о̠р̠о̠ с̠т̠у̠к̠н̠е̠т̠ 1̠3̠2̠2̠ г̠од̠а̠ н̠е̠р̠в̠н̠о̠ х̠о̠д̠и̠л̠ в̠ с̠т̠о̠р̠о̠н̠к̠е̠.(а̠г̠а̠-а̠г̠а̠ к̠о̠н̠е̠ч̠н̠о̠, а̠ н̠е̠ к̠ур̠и̠л̠ л̠и̠ о̠н̠ а̠?)
Г̠е̠р̠м̠а̠н̠ и̠х̠ р̠а̠з̠н̠ы̠х̠, н̠о̠ з̠н̠а̠я̠ х̠а̠р̠а̠к̠т̠е̠р̠ Р̠о̠с̠с̠и̠и̠ о̠н̠ у̠в̠ё̠л̠ е̠г̠о̠ и̠з̠ з̠д̠а̠н̠и̠я̠ О̠О̠Н̠, д̠а̠ п̠о̠д̠а̠л̠ь̠ш̠е̠.
В̠е̠л̠и̠к̠ у̠с̠т̠а̠в̠ш̠е̠й̠ в̠з̠д̠о̠х̠н̠у̠л̠, м̠д̠а̠... Д̠е̠н̠ь̠ у̠д̠а̠л̠с̠я̠ н̠а̠с̠ы̠щ̠е̠н̠н̠ы̠й̠.Н̠о̠ п̠о̠г̠р̠у̠ж̠е̠н̠н̠ы̠й̠ в̠ с̠в̠о̠и̠ м̠ы̠с̠л̠и̠ о̠н̠ н̠е̠ з̠а̠м̠е̠т̠и̠л̠ С̠о̠ю̠з̠а̠, к̠о̠т̠о̠р̠ы̠й̠ у̠в̠л̠е̠к̠а̠т̠е̠л̠ь̠н̠о̠ н̠а̠б̠л̠ю̠д̠а̠л̠ з̠а̠ н̠и̠м̠. К̠о̠г̠д̠а̠ С̠о̠ю̠з̠а̠ н̠а̠к̠о̠н̠е̠ц̠-т̠о̠ з̠а̠м̠е̠т̠и̠л̠и̠ о̠н̠ в̠ы̠д̠а̠л̠:
-П̠о̠м̠н̠и̠ш̠ь̠ т̠у̠ и̠г̠р̠у̠ в̠ к̠а̠р̠т̠ы̠ н̠а̠ ж̠е̠л̠а̠н̠и̠е̠?
-Д̠а̠ п̠о̠м̠н̠ю̠, а̠ ч̠т̠о̠?
О̠т̠в̠е̠т̠и̠л̠ н̠а̠ш̠ В̠е̠л̠и̠к̠.
-К̠о̠р̠о̠ч̠е̠ в̠о̠т̠ м̠о̠ё̠ ж̠е̠л̠а̠н̠и̠е̠: т̠а̠к̠ к̠а̠к̠ т̠ы̠ о̠о̠о̠о̠ о̠ч̠е̠н̠ь̠ в̠ы̠с̠о̠к̠и̠й.... Т̠о̠ т̠ы̠ п̠р̠и̠в̠е̠з̠ё̠т̠ м̠е̠н̠я̠ н̠а̠ с̠п̠и̠н̠е̠ н̠а̠ с̠л̠е̠д̠у̠ю̠щ̠е̠е̠ с̠о̠б̠р̠а̠н̠и̠е̠!
З̠а̠яв̠и̠л̠ т̠о̠т̠.
Б̠е̠д̠н̠я̠ж̠к̠а̠ В̠е̠л̠и̠к̠о̠б̠р̠и̠т̠а̠н̠и̠я̠, у̠ н̠е̠г̠о̠ а̠ж̠ г̠л̠а̠з̠ з̠а̠д̠ё̠р̠г̠а̠л̠с̠я̠ .
-Х̠о̠р̠о̠ш̠о̠...
Е̠л̠е̠ г̠о̠в̠о̠р̠я̠ в̠ы̠д̠а̠в̠и̠л̠ о̠н̠.
-Н̠у̠ и̠ о̠т̠л̠и̠ч̠н̠о̠!
К̠и̠н̠у̠л̠ н̠а̠ п̠р̠о̠щ̠а̠н̠и̠е̠ о̠н̠.

Pov Great Britain 🇬🇧

О̠о̠х̠ ... Н̠у̠ п̠и̠з̠д̠е̠ц̠ м̠о̠е̠й̠ с̠а̠м̠о̠о̠ц̠е̠н̠к̠е̠..  👍.

(1̠8̠6̠ с̠л̠о̠в̠)

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Nov 01, 2020 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

~Нахал~ |ЗАКОНЧЕНО|Место, где живут истории. Откройте их для себя