N.3

1.8K 574 356
                                    

Nalan'dan...

Anonimin mesajlarına göz devirip sınıfa girdim. En arka sıraya geçip yerime oturdum. Betül,  Can, Alya ve Alper'i beklemeye başladım. Biraz oyalandıktan sonra geç geliceklerini anlayıp biraz uyumaya karar verdim.

Betül, kahverengi kıvırcık saçlı, ela gözlü ve gerçekten güzel bir kız. Liseye başladığımızdan beri beraberiz. Bu yüzden çok yakın arkadaşlarız. Kendisinden 2 yaş küçük bir erkek kardeşi var. Adı da Doğukan. Doğukan da 9. sınıf olduğu için onunla da aynı okuldayız. Ayrıca Betül ve Alper sevgililer.

Can, esmer bir çocuk. Betül gibi Can'la da çok yakın arkadaşız. Can'ın aile ilişkileri cok sağlam değil. Bu yüzden babasının önerisi ve kendi kararıyla kendi evinde kalıyor. Reşit olmadığı için resmi konumlarda babasının ikinci eviymiş gibi gösteriliyor. Can tek çocuk. Her zaman neden bi' kardeşi olmadığından yakınıp durur. Ayrıca belli etmesem de hep Alya'yla yakıştırmışımdır ;).

Alya, esmer güzeli. Tam anlamıyla esmer olmanın getireceği güzelliklerin hepsini barındırıyor. Biçimli kaşları, hafif çekik gözleri onu daha da öne çıkartıyor. Çok saf ve masum. En az güzelliği kadar...

Alper, çok eğlenceli, çok deli dolu bi çocuk. Ama yeri geldiğinde nerde duracağını bilen biri. Hafif sarıya kaçan kumral saçlara, ve yeşil gözlere sahip. Ve ve ve vee Betül'ün manitası :))

Ve ben,
Ben de Nalan. Sarı saçlara ve kahverengi gözlere sahip biriyim. Annem ve babam da sarışın olduğu için saçlarım doğuştan bu renge sahip. 1.70 boylarında bir kızım. Bazı insanlar bu boyun kızlar için uzun olduğunu düşünebilir. Evet, bu sizin hür düşünceniz. Fakat boyumuzu da biz seçmiyoruz :))

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Kızım kalksana artık ya!"

Kolumun sertçe dürtüklenmesiyle gözümü açtım. Alya başımda dikilmişti.

"Tamam, kalktım"

Gözlerimi ovup bakışlarımı Alya'ya diktim. 

"Hadi lavaboya gidelim, hem sen elini yüzünü yıkarsın hem de ben sana anlatacaklarımı anlatırım. Olur mu? " dedi.

Asla anlatacakları bitmeyen mükemmel arkadaşım...

Başımla onaylayıp ayağı kalktım. Alya'yla sınıftan çıktık. Tam koridorda ilerlerken kafamı duvara çarptım.Başımı ovarak, yukarı kaldırdım. Hayır, çarptığım şey duvar değildi. Yan sınıftaki çocuklardı. Onlar telefona baktıkları için, bende genelde önüme bakmadığım için çarpışmıştık.

"Kusura bakma" dedim ve ilerlemeye başladık.

Alya "LAN ÇOK TATLIYDI ÇOCUK." diye bağırdığında, çarptığım çocuğun duyup güldüğünden emindim.

Alya'ya tam cevap verecektim ki kolumdan kavranıp arkama döndürüldüm. Gözlerim çoktan kocaman olmuştu. Karşımdaki çocuğa aval aval bakıyordum.

"Sen o kızsın!" dedi birden.

"Anlamadım?" dedim gerçekten anlamayarak. 

"Sen cafe'deki kızsın" dedi

İşte bu doğruydu. Okuldan sonra arkadaşlarla hem vakit geçirmem hem de para kazanmak için part time (yarı zamanlı) işe girmiştik. Yani kafede garsonluk yapıyorduk. Ama hala nedenini anlamamıştım. 

"Eee nolmuş?" dedim.

"Yanlış anlamazsan çıkışta bi' işin var mı? "

"Neden yanlış anlıyım? Hem neden soruyorsun?"

"Öylesine. Sahile ineriz, bi cafede otururuz. Yani eğer sende istersen" dedi. Tamam şuan benimle flört etmeye çalışıyor. Bunu anladım. Ve evet çocuk Alya'nın söylediği kadar yakışıklı. Bunu da anladım. Ama içimde istemeyen bi' taraf vardı anlamlandıramadığım...

Tam olumsuz bir cevap verecektim ki Alya söze atıldı;

"Olur, geliriz. Eğer sende geleceksen." Dedi. Çarpıştığım çocuğun hemen sağ tarafında duran çocuğa bakarak tane tane konuşmuştu.

Çocuk gülerek göz kırpınca, Alya onay almış gibi gülümsedi.

Ama karşımdaki çocuk hala benden bi cevap bekliyordu.

"İyi, peki. Ama sadece yarım saat. Cafe'ye de  yetişmem gerekiyor." Dedim Alya'yı kıramayıp.

"Tamam o zaman çıkışta bekliyorum seni, Sarışın"

Söylediğine sadece güldüm. Birşeyi unutmuş gibi hareketlendi;

"Bu arada ben Meriç"

"Bende Nalan"

ve uzattığı eli sıktım.

Tam o sırada Alya ve diğer çocuğun konuştuğunu gördüm.

Yavaş adımlarla ordan uzaklaştığımızda Alya'dan konuştuğu çocuğun adının Bora olduğunu öğrendim.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

BÖLÜM SONUU

Bölüm nasıldı kuzularım, beğendiniz mii?

Karakterlerden en çok hangisini sevdiniz?

Nalan?

Meriç?

Alya?

Bora?

SINIR: 10 OY 40 YORUM 

Nalan / Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin