Bilinçsizce ayağa kalktım. Elim ayağıma dolaşmıştı. Ne yapacaktım ben şimdi? İkiside birbirinden haz etmiyordu.
Ban ayağa kalkınca Meriç'te ayağa kalktı ve benim baktığım yere bakmaya başladı.
"Emir?" dedim soru sorar gibi.
Yavaş adımlarla yanımıza geldi. Daha doğrusu Meriç'in üstüne...
Hemen Meriç'in önüne geçip daha fazla ilerlemesini engelledim. Arkamı döndüğümde Meriç'in de Emir'e baktığını gördüm. Tekrar önüme döndüm. Emir beni yok sayarak ilerlemeye çalıştı. Elimle göğsünden ittirdim yavaşça. Önce bana sonra göğsündeki elime baktı. Utanarak elimi çektim.
Aralarından çıkarak konuşmaya başladım.
"Iıı...Meriç seni Hamdi Hoca çağırıyor."
"Ne?" dedi Meriç,
Bende ne dediğimi bilmiyorum ki Meriç...
"Kısaca git diyor yani" dedi Emir.
Kaşlarımı çatarak Emir'e döndüm. Gözlerimle azarlamaya çalıştım ama O sadece omuz silkti.
"T-tamam , sen nasıl istersen öyle olsun Nalan" dedi ve gülümsedi.
Bende Gülümsedim ve gidişini izledim. Sonra Emir'e döndüm.
"Neden bu kadar sinirlisin? Konuşmamıştık bile. Üstüne yürümek ne oluyor Emir?"
Dişlerini sıktı. Bunu kolaylıkla kasılan çenesinden anlayabiliyordum.
"Bir de konuşsaydınız?"
Bu sefer sinirlenen bendim. İçten içe hoşuma gitse de...
"Benim hayatıma karışamazsın!"
"Senin hayatına karışmıyorum. Ama beni de gör istiyorum, beni de sev." Sona doğru sesi kısılmıştı.
"Bu benim elimde değil, hem zaten bütün okul duymuş." dedim ellerimle saçlarımı karıştırarak. Sırıtmaya başladı.
"Neden gülüyorsun?"
"Hoşuma gitti" dedi.
Benimde hoşuma gitti Emir...
Konuyu dağıtmak için,
"Senin dersin yok mu?" dedim.
"Senleyken ders umrumda mı sanıyorsun?" diye cevap verdi.
Yok kanka ne düşmesi? Yerleri siliyordum ben. Sanırım konuyu değiştirmek de işe yaramayacaktı.
"Neyse..." dedim ve devam ettim,
"Ben gidiyorum ders başlayacak, sen de derse gitsen iyi olur."
"Hayır ben derse gitmeyeceğim. Ufak bir işim var. Sen de istersen İnstagram'dan görürsün, paylaşım yapacağım." dedi.
Emir'le takipleşmeye başladığımızda tabiki de onu güzelce bi' stalklamıştım. Ara sıra aşırı yakışıklı çıktığı fotoğrafları ara sırada bi kaç arkadaşıyla yazdığı şarkıları seslendiriyordu. İtiraf etmek gerekirse sesi gerçekten cok güzeldi. Ve ayrıca yetenekliydi de. Bazen gitar çalıyor bazen de bateri koltuğuna oturuyordu.
"Peki" dedim ve sınıfa doğru yürümeye başladım.
Sanırım şarkı provası falan vardı. Onun videosunu atacaktı. Ya da herhangi başka bir şey.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
okul çıkışı'
Sonunda ders bitmişti. Telefonumu elime alıp İnstagram'a girdim. Emir'in sayfasına girecektim ki gerek kalmadan paylaşımı ana sayfama düştü. Hemen kızlara seslendim.
"Alya Betül bir baksanıza buraya." dedim
"Noldu kız?" dedin Can konuya bodoslama dalarak,
"Emir'in paylaşımını gördünüz mü?" Ben konuşurken Alper de yanımıza gelmişti.
'Hayır' anlamında başınlarını salladılar. Elimdeki telefonu gösterdim. Can sırıtarak yanaklarımı sıkmaya başladı.
"Enişte geliyor enişteee"
Ellerini yüzümden savurdum,
"Kes sesini Can." dedim. Can, Emir'le bizden daha yakındı ve bizden gizlediği bir şeyler olduğuna emindim.
"Kanka ne yalan söyleyeyim ben hiç bir şey anlamdım." diyen Alya'ya baktım.
Bende hiç bir şey anlamadım ki...
^^^^^^^^^^^^^^^^
@emircaniğrek Yoluna koyamadık, Amına koyuyoruz. Hayırlı günler :)
selambencan ve 14.536 diğer kişi beğendi
@5 noluyo lan
@4 hiç bir şey anlamayan bne
@9 kesin kaooss
+@emircaniğrek ;)
@2 yağuşuklum beniğğm
@sen_anan_yani dştm bi sn
@0 müzik videoları istiyoruzz
+ @4 +götdevirensekiz
+ @9 aynen yaa
@3 çok tatlı lan bu
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dırırıttırırıım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalan / Texting (TAMAMLANDI)
Historia CortaEmir Can İğrek'in 'Nalan' isimli şarkısının hikayesidir. TAMAMEN KURGUDUDUR :P #nalan da 1. / 12.11.2020 #emircaniğrek de 1. / 14.11.2020 2017'den beri bir eci dinleyicisi olarak kafamda dönüp duran kurguyu sonunda yazdım ve sizlere sundum. Tamam...