Wyszłam z samolotu i odrazu zobaczyłam dwójkę ludzi z tabliczka, na której było moje imię i nazwisko. Aleksandra Romanoff. Podeszłam do nich i przywitałam się. Kate i Edward Smith, gdyż tak się nazywają się moji tymczasowi rodzice, okazali się bardzo miły i sympatycznym małerzenstwem po czterdziestce.
Po krótkim zapoznaniu Edward wziął moją walizkę i razem poszliśmy do auta. Droga do ich mieszkania nie była za długa trwała około 15 minut. Podczas podróży dużo rozmawialiśmy. Dowiedziałam się między innymi że mają pieska, który nazywa się Diego.
Kiedy dojechaliśmy na miejsce zobaczyłam wyskoki budynek, w którym najprawdopodobniej będę teraz mieszkać. Wydaje mi się że ma z 8 pięter. Kiedy weszliśmy do mieszkania moim oczą ukazał się salon połączony z nie wielka kuchnia. Po prawej stronie salonu był korytarz, w którym znajdowało się troje drzwi. Te po lewej były do pokoju moich opiekunów, a po prawej do mojego pokoju. Na końcu korytarza były drzwi do łazienki.
Gdy weszłam do pokoju zobaczyłam duże łóżko, obok którego było okno przez które było widać panoramę Manhattanu wraz z Stark Tower. Po prawej stronie okna stało biurko, a obok niego komoda z telewizorem. Na lewo od drzwi stała pojemna szafa, która na jednych z drzwiczek miała przyczepione lustro.
Spojrzałam na moje odbicie. Moje rude lokowane włosy sięgające za ramiona, były jak zwykle rozpuszczone,Jestem piętnastolatką przeciętnego wzrostu z zielonymi oczami. Na sobie miałam za dużą fioletową bluzę i szare spodnie dresowe.
Nigdy w takim stroju nie czułam się pewnie, o wiele bardziej wole chodzić w moim czarnym kostiumie rosyjskiej agentki. Nie przepadałam za byciem agentką, często musiałam szpiegować
moich przyjaciół. Przeprowadzałam się wraz z moja matką średnio raz na 2 miesiące. Dlatego też zdecydowałam się pojechać na wymianę do USA, aczkolwiek KGB nie pozwoliło by mi jechać do Ameryki bez powodu. Wymyśli mi zadanie, musiałam się podczas tej wymiany dowiedzieć się jak najwięcej o Mysterio, który to jest ojcem moim i mojej starszej siostry. Właśnie ona była głównym powodem dla którego chciałam odwiedzić NYC.Po całym dniu, który spędziłam na rozpakowywaniu mojego bagażu. Poszłam się umyć a następnie położyłam się do łóżka gdyż jutro jest pierwszy dzień szkoły.
Hejka
Jest to moja pierwsza książka, lecz z pewnością nie ostatnia. Będę się starała wstawiać rozdziały regularnie. Tutaj wam wstawię jak wyglądają włosy Aleksandry, lecz ona ma je nieco krótsze
CZYTASZ
Who is she ?~ Peter Parker and Aleksandra Romanoff
JugendliteraturJest to opowieść o Peterze Parker i Aleksandry Romanoff. Aleksandra jest młodszą siostrą Natashy. Siostry nie widziały się ponad 5 lat. Aleksandra robi wszystko aby ponownie spotkać Natashe. Obie siostry są szkolone od najmłodszych lat do bycie agen...