Pov. AleksandraOkoło 17 przyszła Natasha z wypisem. Z racji tego ze muszę być w domu o 18 postanowiłam już się zbierać, aby po drodze pójść sobie po coś do jedzenia. Byłam już strasznie głodna gdyż praktycznie cały dzień nie jadłam. Tak wiec wziąłem swój plecak i różne leki i maści od lekarzy. Wyszłam z wierzy wolnym krokiem, była już późna jesień i zachód słońca zbliżał się wielkimi krokami. Ostatnie promienie słońca ogrzewały moją twarz. Postanowiłam kupić sobie hot-doga i frytki. W tym celu podeszłam do pierwszej lepszej budki i złożyłam zamówienie. Kiedy otrzymałam moje jedzenie była 17.20 postanowiłam, że udam się na dach pobliskiego budynku aby je zjeść. Szybkim krokiem poszłam w stronę zaułka, aby następnie za pomocą moich zdolności wspiąć się na ścianę. Już chwile później siedziałam na dachu i jadłam moje jedzenie. Postanowiłam napisać do Petera.
Ja
Hej, jak się czujesz ?Peter
Mogło być gorzej.
Jesteś już w domu ?Ja
Nie. Siedzę na jakimś dachu i wcinam hot-doga.Peter
Też bym z chęcią gdzieś wyszedł ale Pan Stark mi nie pozwoli.Ja
To może jutro po szkole zamówimy sobie jedzenie i zjemy na dachu ?Peter
Brzmi świetnie.Po zjedzeniu zaczęłam oglądać zachód. Niemal całe niebo było różowo złote, powoli robiło się chłodniej. Jako ze był to przepiękny zachód, a ja bardzo lubię robić zdjęcia, takowe zrobiłam. Zrobiłam ich całkiem sporo, następnie 15 spędzałam obrabiając te zdjęcia w programie graficznym. Kiedy skończyłam spojrzałam na zegarek. 17.55. Szybko zeszłam z dachu i udałam się do domu.
Po drodze starałam się wymyślić wymówkę na moje poparzenia. Bandaż na lewej ręce, który sięgał od nadgarstka aż do połowy ramienia. Druga ręka wyglądała podobnie aczkolwiek tu miałam poparzony tylko nadgarstek i palce.(a także nie miałam bandaża) Stwierdziłam ze lewą rękę zdołam ukryć, a na prawa wylałam sobie gorąca siecz podczas zajęć chemii. Jednakże oprócz oparzonych rąk miałam także pomazane łydki i kolana. Przez co każdy choćby najmniejszy ruch był dla mnie da mnie bardzo bolesny. Miałam na sobie także ubrania Natashy bo tamte były w bardzo kiepskim stanie.
Kiedy tylko weszłam do domu odrazu usiadłam sobie na kanapie gdzie siedzieli moi opiekunowie. Lewa ręka była ukryta pod rękawem, i miałam nadzieje ze nie zauważa nadąży gdyż miałabym wtedy spory problem. Tak jak się spodziewałam spojrzeli w moja stronę, a także na moja rękę.
-Boże, dziecko co ci się stało ? - zapytał Edward.
Podczas zajęć chemii podgrzewaliśmy różne substancje i przez przypadek się oparzyłam - odpowiedziałam spokojnie, wpatrując się w moja dłoń.
-opatrzył ci to ktoś? - zapytała Kate.
-tak, szkolna higienistka dała mi też maść do smarowania.
Potem jeszcze z nimi chwile pogadałam i poszłam do pokoju. Napisałam do jakieś dziewczyny ze szkoły czy mogła by mi podesłałam tematy z 4 ostatnich lekcji. Następnie zabrałam się za ich przepisywanie i zaczęłam odrabiać prace domowa. Gdy skończyłam zbliżała się 21.
Stwierdziłam że poprzeglądam sobie jakieś stare zdjęcia z telefonu. Chwile później dostałam jakaś wiadomość, wzięłam telefon i zaobacazyalm ze Peter do mnie napisał.Peter
Hej, chciałbym ci jeszcze raz podziękować za to ze mnie chodź trochę uwolniłaś spod tego gruzu, Pan Stark twierdzi ze wtedy musiałbym siedzieć jeszcze dużej w tym szpitaluJa
Nie ma za co, od tego są przyjacielePeter
Wiesz mam dla ciebie pewna propozycje, nie chciałabyś może mi pomagać? W senie że w byciu Spider-menem ?Ja
A wiesz że z chęcią. Tylko jest jeden problem nie mam żadnego stroju.Peter
To nie problem możemy go zrobić u mnie w warsztacieJa
Okey to zgadamy się jutro w szkole.
A tak w ogóle to przeglądałam stare zdjęcia w telefonie i znalazłam zdjęcie z brązowymi włosami.Peter
Miałaś brązowe włosy ?!Ja
Tak jakoś 2 lata temu się przefarbowałam.Peter
O matko! Chce zobaczyć ciebie w brązowych włosach. Szybko wysyłajJa
[wysłano zdjęcie]Peter
Ale ci ładnie w takichJa
Dzięki
Ja muszę już iść do zobaczenia w szkole.Peter
NarazieOdłożyłam telefon i wzięłam piżamę oraz maści na poparzenia i udałam się do łazienki. Gdzie powoli zaczęłam zdejmować bandaże najpierw z ręki a następnie z nóg. Oparzenia wyglądały okropnie i do tego bolały. Następnie wzięłam prysznic. Kiedy ubrałam piżamę, podwinęłam nogawki i zaczęłam wsmarowywać kremem w poparzone miejsca. Po czym owinęłam w bandaże na nogach. Niestety z rękami nie pójdzie mi tak łatwo gdyż mam bluzkę od piżamy na krótki rękawek. Postanowiłam dokończyć to w moim pokoju ale najpierw jeszcze podsuszyłam włosy i umyłam zęby. Wzięłam swoje brudne ubrania, maści i bandaże i udałam się do pokoju. Tam dokończyła smarowanie mojej rękę i owinęłam ja w bandaż wydaje mi się ze to ona była w najgorszym stanie gdzie nie gdzie straciłam czucie w tej ręce. Druga ręka była w nawet dobrym stanie.
Wzięłam telefon i zaczęłam przeglądać różne media społecznościowe. Nim się obejrzałam było grubo po dwudziestej trzeciej, ponieważ jutro musiałam wstać wcześniej, aby udać się do wieży postanowiła już iść spad.
Zerwałam się do pozycji siedzącej z krótkim krzykiem na ustach. „Znowu miałam koszmar mam nadzieje że nikogo nie obudziłam" pomyślałam. Śnił mi się jeden z moich koszmar, w którym to byłam przypięta do stołu operacyjnego i przychodził doktor, doktor wariat. To przez niego mam te wszystkie zdolności. Jego eksperymenty były bardzo bolesne. Spojrzałam na zegarek. 2.30. Jako że zawsze po koszmarach nie mogę zasnąć, stwierdziłam, że sobie porysuje, wtedy przypominała mi się moja rozmowa z Peterem i postanowiłam zacząć projektować różne stroje. Kiedy skończyłam było już po 4. Postanowiłam się jeszcze przespać gdyż miałam jeszcze dwie godziny. Odłożyłam szkicownik na szafkę nocna, aby rano nie zapomnieć go spakować do plecaka. Następnie położyłam się z powrotem spać.
*****
Umm... a wiec tak do następnego możecie zostawić gwiazdkę i komentarz to bardzo motywuje
CZYTASZ
Who is she ?~ Peter Parker and Aleksandra Romanoff
Fiksi RemajaJest to opowieść o Peterze Parker i Aleksandry Romanoff. Aleksandra jest młodszą siostrą Natashy. Siostry nie widziały się ponad 5 lat. Aleksandra robi wszystko aby ponownie spotkać Natashe. Obie siostry są szkolone od najmłodszych lat do bycie agen...