Uçağa bindigimde cam kenarına ben on sıradaki cam kenarına annem oturmustu neden yan yana oturmuyorduk mp3 açıp müzik dinliycektim şarjı bitmiş ne şans ama öylece yolu izliycektim uçağa üçüncü kez bindigim için heyecanlanmamistim yanimdaki koltuğa biri oturmustu ama dönüp bakmamistim merakima yenik düşüp kafamı cevirdigimde bana bakan iki çift gözle karsilastim o kadar tatliydi ki heycandan yedim o derece siyah saçları vardı kahverengi gözleri "beni incelemeyi bırak" dediğinde ona bakıp "seni incelemiyorum sadece tisortun hoşuma gitti" dedim güldü ve "öyledir "dedi ne de güzel gülüyordu öyle bana iyce dönüp "şimdi baştan başlıyoruz selam" dedi "selam ben basak " dedim o da elini uzatıp "bende burak" dedi bir süre konuştuk ben uyuklamaya başladım ve uyudum gözlerimi açtığımda burak hala uyuyordu yüzünü inceliyordum "beni incelemekten vazgeç" dedi ne zaman uyanmisti ki tam bise diyeceğim sırada uçağın iniş yaptigni anladım ve sesizce dışarı çıktım annem valileri aldı bende onun elinden kendi valizimi aldım burak bana uzaktan el salladı bende ona el salladim annem "hos cocuk " dedi " anneee" dedim ikimizde gülmeye başladık bi taksiye bindik annem evin adresini verdi ve oraya gittik evin önüne gelince taksi durdu iki katlı deniz manzaralıydi annem eve hayran hayran baktigmi farkedip "gel birde iceriyi gor" dedi kapıyı açtı içeri girdim izmirdeki evimizden daha güzeldi burası hemen üst kata çıkıp kendime bi oda seçtim önceki odamdan daha büyüktü burası gerçekten güzeldi ama benim okulum nolucakti lise 3.siniftim annem hiç okul konusundan bahsetmemisti mutfaga indigimde anneme sorucaktim evimiz önceden temizlenip eşyalar yerleştirilmişti ama benim odam sadece temizlenmisti esyalari ben yerlestircektim ve yerlestirdim çok güzel olmuştu ev için alışverise çıktığımizda odama puf alcaktim aklimin bi köşesine yazıp dus almak için banyoya gittim odamin birde küçük banyosu vardı oraya girip dusumu aldım üzerime beyaz t- shirt giydim altına mavi şort saçlarımı kurutup topuz yaptım annemin yanina indim o da herseyi yerleştirmis evimiz gercekten güzeldi annemle koltuğa oturduk kapı çaldı annem çok yorulmustu kapıyı ben actim karşımda benim yaslarimda bir kiz duruyordu çok sevmistim onu , ,elini bana uzatti "meraba ben ırmak" dedi ona gulumsedim " ben yan komsunuzum annem bir ihtiyaçları var mi bir sor" dedi die açıklama yaptı elindeki kurabiyeleri bana uzatıp "bunlar sizin için" dedi bende teşekkür edip " benim adimda basak " dedim irmaga teşekkür edip içeri aldım annemle tanıştılar ve hemen gitti annem " tatlı kızmış " dedi bende " evet oyleymis" dedim getirdiği kurabiyeleri annemle yedik bi anda aklıma okulum geldi "anne ben hangi okula gidicem " die sordum annem" evet tatlım demir kolejine gidiceksin" dedi ona bakıp "babamın işleri iyi sanırım " dedim evet tatlım düzeldi " dedi babama is mi aile mi ? Deseniz işini seçer o kadar para göz biri zaten eskilerden dolayi onu cok da sevmiyorum daha önce devlet okulunda okumustum ve kolej öğrencileri fazla on yargili umarım bana da öyle bakmazlar anneme odama çıkacağmi soyleyip odama gittim telefonu elime aldığımda 17 arama 13 mesaj vardı 10 kez ekin 6 kez deniz 1 kez de yabancı numara aramis mesajlara bakdigimda yabancı numranin kaan oldugnu anladım hemen ekini aradım ama acmadi sonra denizi aradim ilk calista acti "alo basak iyi misin " dedi onları çok ozlemistim " evet deniz iyim sen nasılsın ekim yanında mi "dedim telefonu ekin alıp konuştu " bu aralar sensiz çok sessiz ayrıca sana iyi haberlerim var bebek " dedi denizin ona olan bakışını hayal edebiliyodum kesin göz devirmistir " neymiş iyi haber " dedim deniz ve ekin aynı anda bağırarak " bi kaç gün sonra yanındayız " dediler ben mutluluktan çığlık atarken ekin" ee anlat bakalim oralar nasıl " dedi " siz olmadan sıkıcı ama bi arkadasim oldu bile adı ırmak çok tatlı bi kiz " dedim ekin" hmm benim yerimi alan biri olcak sanırım " dedi güldüm " sacmalama sen farklisin " dedim sonra " sizde haberler nasıl " dedim deniz telefonu eline alıp hersey aynı ama daha sıkıcı senin igrenc esprilerini özledim " dedi gulumsedim ve " eger bi kaç güne burda olmazsaniz sizi keserim " dedim ekin " basak şimdi kapatmamiz lazım görüşürüz " dedi ve kapattı sonra kaani aradım ayıp olmasın die başka bise yok yani ilk Calista açtı o da " selam basak Naber " dedi bende " iyi senden " dedim " iyi bi ihtiyacıniz var mı sormak için aradım " dedi kafasina bise mi düştü acaba ya da ruyasinda beni görüp vicdan azabı mi çekti die düşündüm sonra " burası güzel şimdilik bişeye ihtiyacimiz yok " dedim kaan " peki sonra konuşalım mı" dedi bende " tamam görüşürüz " dedim ve kapattım camı açtım ve karşısındaki mindere oturdum sonra biri bana el salliyordu baktım ırmakdi o " aşağı gelsene sana buraları gezdiriyim" dedi başımi salladim ve annemden izin alıp dışarı çıktım ırmak " gel seni bizimkilerle tanistiriyim " dedi elimden tutup beni sürüklemeye başladı kayaliklarin oraya gelmiştik burası çok güzeldi irmak ne düşündüğmu anlamış gibi " burası çok güzeldir az ilerde bizim çocuklar var " dedi ve biraz ilerledikten sonra üç kiz dort erkekten oluşan bir grup karsimiza çıktı. Irmak onları işaret edip "işte bunlar da bizimkiler " dedi hepsi adını tek tek soyleyip kendilerini tanittilar bende kendimi kısaca tanitip bi köşeye oturdum hepsi iyi cocuklardi adını damla olarak hatırladığım kiz bana " hangi okula gideceksin " dedi bende " demir koleji " dedim damla gulumseyip hepimiz o Kolejdeyiz dedi bende gulumseyip saate baktım gitme zamanı gelmişti ırmak anlad ve " biz artık gitsek " diyip kalktı hepsi aynı anda " görüşürüz " dedi bizde el sallayip kalktık. Irmak "nasıl arkadaslarim iyi mi "dedi bende evet dedim gulumseyip giderken arkamizdan iki adamin ıslık çaldığni duydum ırmak" sakin arkana bakma ben kos diyince var gücüne kos" dedi ben daha ne oldugnu anlamadan bi adam önümuzu kesti ikisi arkamizdaydi ogrenc derecede içki kokuyorlardi biri benim belimden tutmuş sürüklüyordu dieride aynısını irmaga yapıyordu ırmakla birbirimize bakıp adamlarin kasiklarina bir tekme attık adamlar yere serildiginde ırmak beni kolumdan tutup eve götürdü kapının orda ırmakla olayın şokunu atlatıp gülmeye başladık ırmak bana sarılıp " iyi geceler " dedi bende ona " iyi geceler dedim ve eve girdim anneme olanlari anlattim annem ikk başta koksada sonradan yumusayip gülmeye başladı yorulmustum odama çıkıp duş alıp uyudum.
Ben hikâyemi bir kişi okusa bile onun için yazmaya devam ederim asla silmem nasıl Olmuş yorum yaparsaniz sevinirim