Lezao sam s Antonijem u sobi. Zezali smo se. Znamo se od osnovne skole. Jako smo dobri prijatelji.
"Znas mogli bi kod mene ici treninrat?"-rekao je. Znam da imaju ring i da on i brat vjezbaju stalno. Znam da je jak,no ja sam jaci.
"Ajmo"-rekao sam. Trebam se ispucati negdje. Danas sam premlatio onog decka Nicka. Dirao je moju sestru Kiru,ne dam nikom da je krivo pogleda kamoli takne.
Toni je udaljen pola sata od kuce kao i ja. Stigli smo kod njega kuci. Kuca mu je bila na dva kata i jako uredjeno dvoriste. Ocito njegova mama voli cvijece. Znam da nisu bogati niti siromasni. Njegov otac radi u nasoj firmi,na nekom nizem radnom mjestu ali radi godinama za mog oca. Znam da su posteni ljudi. Izasli smo iz auta i uputili se u salu za vjezbanje.
Usli smo u salu. Tamo je bio Alen,Tonijev brat i neka cura. Boksali su. Definitivno je cura bila bjesnija i jaca.
"To je moja sestra"-rekao je Toni. Osto sam u soku. Nisam znao da ima ovako zgodnu sestru. Jako zgodna djevojka.
"Jaka je"-saptali smo. Da ih ne bi prekinuli. Cura ga je nokautirala osto sam u soku. Nako mrsava,a tako zilava. Svaka cast.
Bila je sretna. Smijala se. Zapljeskao sam joj. Ostala je u soku kad nas ugledala.
"Odkud vi ovdje"-upitala je. Bilo joj je neugodno.
"Dosli smo vjezbat,svaka cast"-rekao sam. Bio sam fasciniran njome. Svidja mi se.
"Hvala,idem se istusirat"-izletila je. Ostao sam gledajuci za njom. Prelijepa djevojka.Toni je pomogo Alenu.
"Dobro te udesila,druze"-rekao sam. Bilo mi je smijesno da cura pobjedi muskarca. Zene su ipak slabije duplo od muski.
"Znam. Ucila je od najboljih."-rekao je. Uzeo je bocu i napio se vode.
Toni i ja smo usli u ring i krenuli se udarati. Napadali smo jedan drugog. Trebalo nam je da se ispucamo.Alen nas je gledao.
Proslo je dva sata vjezbanja,uzeo sam torbu i otisao se istusirat. Nakon sto sam se okupao krenuo sa za stol. Tamo me cekao Alen,njegovi roditelj i sestra. Toni jos nije dosao. Dugo nisam vidio da neka obitelj jede skupa.
Sjeo sam naspred Tonijeve sestre. Ana. Mislim da se zove Ana. Dok smo vecerali pricali smo. Prava obiteljska idila. Mjerko sam Anu. Bila je u sirokoj odjeci,ali ja znam kakvo se tijelo ispod sakriva. Bila je prelijepa.
Vrijeme je da idemo u dom.
"Hvala vam na veceri. Bilo mi je bas lijepo"-zahvalio sam se na polasku.Okrenuo sam se prema Ani i namignuo joj. Samo je okrenula glavu. Slatkica.
Toni i ja smo se vratili u nasu sobu.
YOU ARE READING
Dodir moj •ZAVRŠENA•
RomanceAna Roberts,mlada 16 godisnja djevojka koja zivi s svojim roditeljima i dvojicom starije brace Alen i Anttony. Njen zivot je uobicajen,normalan.Roditelji(Mia i Roger ) Richard King Edvards je dijete multimilijardera,ima 20 godina treca godina fakult...