Ana

2K 64 0
                                    

Nakon susreta s Kingom osjecam se cudno. Za vrijeme vecere me mjerkao,jos mi samo on treba u zivotu. Ne zelim muskarca,a ja sam jos mlada. Maloljetna sam.

Sjedila sam i cekala da skola zavrsi. Rose je sjedila sa mnom.

"Hvala ti"-prosaputala je.

"Ne brini,vise ti niko nece prici"-rekla sam. Na sto se nasmijesila.

"Voljela bi da popijemo kavu ili da dodjes kod mene na rucak?"-rekla je. Jao ako ona ovako izgleda sigurno joj ni hrana ni kuca nisu u boljem stanju.

"Moze,rucak ja uvijek mogu jest"-nisam zeljela da je odbijem.

"Moze sad poslije ovog casa?"-upitala je. Klimnula sam glavom.

Sjele smo u busu i uputile se kod nje. Usput sam natipkala mami poruku da sam kod Rose.

Stigle smo ispred njene kuce.Sta kuce!Vila. Jebo te curka zivi u vili?.

"Ovo je tvoje?"-upitala sam sokirano.

"Da tu zivim,a kuca do je od Lea Edvardsa. Nisam znala do nedavno"-wau. Ljudi zive u vilama. Znaci to je Kingova kuca?.

"Wau"-sokirana sam.

Usle smo u njenu dnevnu i sjele za stol. Rucak nas je ceko spreman,niko od njenih se nije pojavio cudno.

"Moji ne jedu skupa. Kod nas svak jede kad hoce i kako oce. Zivim s roditeljima Krilin i Venera Stivens. Imamo svoju fabriku za proizvodnju robe. I par benzinski crpki. Imam brata Tilena,on ima 23 godine,moja sestra  Antonieta ona zivi u svom stanu u centru grada nije bas ponosna sto ovako izgledam za razliku od nje. Tilen je puno bolji i obozava me. Ja sam najmladja. Roditelji cesto su na poslovnom putu ,a i ako su tu kao da nisu. "-ukratko mi je ispricala. Ostala sam u soku. Djaba sve pare svijeta kad nemas na koga da se oslonis. Hvala ti boze na mojoj obitelji. Ukratko sam joj ispricala o sebi. I koji sport mi je najdrazi.

Dugo smo pricale. Upoznale smo se. Jako dobra i draga cura.
Odvezla me je kuci. Vozi audi a3. Za tako bogatu curu ovo auto je sica.

Stigla sam u svoju kucu,svoju sobu. Uzela sam da ucim. Sutra imam ispit. Jos malo i stize ljetnji odmor.

Usla sam na svoj insta  profili. Nemam neki svoji slika samo lice. Pogledala sam nove zahtjeve.

King Edvards vas zeli pratit. Prihvatila sam. Usla sam u njegov profili i pogledala njegove slike. Na svakoj skoro slici su mu misici u prvom planu.Zgodan je. Jako zgodan. Usla sam u komentare. Ugledala sam komentar od Antoniette Stivens ~Moje zgodno~.Kucka.

Okey Ana od kad ti gledas muske profile. Boze sta je meni. Totalno sam poludila. Ostavila sam mobitel na nocni ormaric i uvalila se u krevet.



○JUTRO○

Ustala sam i spremila se za skolu. Rose je rekla da ce me ona pokupit.Spremila sam se i sacekala je. Ja imam polozeno,ali nemam auto.

Stigle smo u skolu. Rose je uvila kosu. Malo se sredila al ipak nije to to. Treba skinuti naocale,zeljezo iz usta,ofarbati kosu i skinuti koji kilogram. Bila bi top riba.

Jedva sam docekala odmor za uzinu. Bas sam ogladnila. Stala sam kod svog drveta i krenula jest. Rose je bila pored mene takodjer je jela sendvic.

"Ana stize Stella"-rekla je Rose. Okrenula sam i pogledala je. Kucka.

"Ej krmace.Kako ste samo ogovane"-kuhala sam u sebi. Ona sad zeli da ostane bez rebara.

"Pusi kurac kurvo"-rekla sam i nastavila jest.Rose se priblizila meni. Prepala se.

"Kako se usudjujes ti kravo ruzna"-rekla je. Izazivas vraga srce nisi ni svjesna.

"Ajde razguli,da te nebi ja razgulila"-rekla sam ljuta. Leo nam je prisao.

"Cure smiri te se"-rekao je. Pokusavajuci smiriti situaciju.

"Kucko"-rekla je i udarila mi samar. Crveno. Osjecaj da se ispucam na nekom se probudi u meni. Gurnula sam Lea i skocila na kucku. Udarala sam je sakam kao vrecu. Zavrsile smo na podu,nije bilo sanse da me neko skine s nje. Udarala sam je po licu. Osjetila sam ruke kako me skidaju s nje.

"Pusti me"-vikala sam. Cvrste muske ruke su me sklonile s jadne Stelle koja je bila na podu i plakala.

"Ana,smiri se"-King.Koji kurac on radi ovdje.

"Pusti me"-vikala sam. Njegove ruke su se nasle na mom licu. Cvrsto mi je drzao glavu.

"Gledaj me u oci,Ana.Smiri se"-govorio je.Gledala sam ga u oci,udahnula sam duboko i izdahnula. Cula sam jak plac. Stela je plakala,a Rose je bila u soku. Dosla je skolska doktorica,a ravnatelj je gledao u mene kao najveceg olosa. Znam da mu je ona miljenica i da su spavali skupa. Da,da to nije normalno ali ovdje jest.

"Mirna sam,King. Mozes me pustit"-rekla sam. Zeleci se sto prije osloboditi njega.

"Imas prelijepa usta,mi amor"-sapnuo je. Nisam ga bas razumijela sto govori. Istrgla sam se iz njegovog zagrljaja.

I idem na razgovor s direktorom,mojim roditeljima,Stelom i njenim roditeljima. Ide jezikova  juha,i slusanje budaletina.

Dodir moj •ZAVRŠENA•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang