Ana

1.5K 47 0
                                    

Osjetila sam male sitne poljubce na svom licu.

"Mhmmm"-promrmljala sam uzivajuci. Mogla bi ovako svaku jutro.

"Dobro jutro,ljepotice"-prosaputao mi je pored uha. Ostavio mi je maleni poljubac na usne.

"Jutro"-rekla sam. Otvorila sam oci i pogledala ga. Kosa mu je bila rascupana,a oci su mu sijale na neobican nacin. Stavila sam ruke oko njegovog vrata i privukla ga sebi. Poljubila sam ga. Osjecam se ispunjeno. Sretno.

"Mogao bi cijeli zivot da te gledam. Prelijepa si,Ana"-rekao je. Nasmijala sam se. Ovako se zapocinje dan.

"Hvala. Tako sam sretna King."-rekla sam. Jos malo smo se mazili i ljubakali,ali to smo morali prekinuti jer je bilo vrijeme da idemo na posao,a ja sam morala stici kuci da se presvucem. Poslala sam usput poruku da cu kasniti ,ali da cu se potruditi stici na vrijeme.

King me odvukao do moje kuce. Jao sad se trebam provuci da me moji ne bi vidjeli. Zao mi je sto se rastajem s njim,mogla sam cijeli dan da provedem uzivajuci.

"Zao mi je sto nismo stigli doruckovati,ali nadoknadit cu ti vecerom. Cuvaj se,doktorice"-rekao je i poljubio me.

"Hvala,cujemo se kasnije. Cuvaj se King"-rekla sam i izasla iz auta. Uputila sam se u kucu. Usla sam unutra tiho na prstima i pobjegla u sovoju sobu. Brzinski sam se istusirala i spremila za posao. Kosu sam stavila u pundju i na brzinu sam nabacila sminku na sebe. Sisla sam u kucu da se pozdravim s svojima.

"Jutro,zurim na posao. Vidimo se kasnije"-rekla sam. Uz put sam uzela jabuku i izletila iz kuce. Ne zeleci da me propituju kad sam dosla kuci. Neugodno mi je.

Zurila sam na posao. Dok sam stigla presvukla sam se u radnu uniformu i krenula u obilazak pacijenata. Zakasnila sam 10 minuta,ali nista strasno. Uzela sam papire i obilazila svakog pacijenta,dijelila lijekove. U popodne imam dvije operacije. Rutinske,jos uvijek nismo dosli do oni komplicirani. No svakim danom sve vise ucim i sve vise sam samostalnija. Poslije posla idem u veterinu,tamo se mogu opustiti.Lakse je nego s ljudima.

Kraj radnog vremena u bolnici. Presvukla sam se i krenula na drugi posao. Bila sam u autu vozeci se na drugo radno mjesto.

~Imas li vremena za rucak?Pozelio sam te sexy doktorice~

Stigla mi je poruka od Kinga. Samo sam se nasmijala i brzinski mu natipkala odgovor.

~Duso,idem na drugi posao.Mathias ce me zadaviti. Cujemo se veceras. Ljubim te~ 

Pritisnula sam SENT i ostavila mobitel. Jos mi samo fali kazna.

U veterinarskoj nije bilo hitni intervencija. Mina i ja smo pile kavu i caskale. Zabavno nam je kad smo skupa. Postale smo bas dobre u posljednje vrijeme.

"Ana imamo dostavu za vas"-prekinuo nas je dostavljac.

"Ali ja nisam nista narucila"-rekla sam braneci se. Nemam ja para za bacanje.

"Sve je placeno,samo potpisite"-rekao je. Potpisala sam i onda mi je donio neki paketic i buket cvijeca. Wau.

"Hvala"-rekla sam. Divila sam se buketu. Buket se sastajo od pampasa,par crveni i bijeli ruza. Odusevila sam se. Nikad nisam dobila buket dostavom. Jojj.

"Od koga je?"-upitala je Mina. I ona je bila ocarana buketom. Ovo mora da je od Kinga.Nema od koga drugog da bude.

"King. Moj decko"-ugledala sam ceduljicu u buketu. Uzela sam i procitala je. 

~Neka ovaj cvet bude samo jedan od mnogih, u bašti naše ljubav.Nedostajes mi,Tvoj King~

Mislim da sam opet pala na njega. Uzela sam kutiju i otvorila je. Unutra je bilo puno malih cokoladica i jedan parfem. Kako je samo pazljiv.

"Blago tebi,Ana. Kad ce meni ovako nesto netko poslat"-rekla je Mina. Nasmijala sam se.

"Uskoro,Mina. "-odgovorila sam. Ponudila sam je cokoladama na sto je ona sa zadovoljstvom uzela. Cokolade su nasi najbolji prijatelji.

....

Stigla sam kuci i na brzinu se istusirala i spremila. Otisla sam se javiti mami i tati.

"Nemoj te me cekati,ne znam hocu li veceras spavati u kuci"-rekla sam. Sinoc se nisam ni javila,pa nisu nista ni pitali.Ne znam sto sam ovo uopste i rekla. Ana i njen jezik.

"A s kim ides mlada damo?"-upitao je tata.

"Idem s Minom van"-slagala sam ih. Nisam spremna rec jos da sam s Kingom.

"Cuvaj te se. "-Kira me cudno pogledala. Izasla sam iz kuce i usla u Kingov auto. On je vozio. Sreca ne moram se crvenit pred onim vozacem.

"Ej ljubavi"-rekla sam i poljubila ga na blic. Bas me zanima gdje idemo.

"Ej kako je bilo na poslu?Da li je ko dirao moju curu?"-upitao je zezajuci se. Vrijeme je da upoznam ovog gospodina pred sebe.

Dodir moj •ZAVRŠENA•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora