Ana

1.6K 49 0
                                    

Danas je prvi dan na poslu i usput ide specijalizacija. Ako budem dala odredjeni iznos novca sepcijalizirat cu u roku godinu,a ako ne onda ce me cekat dug period da to uspijem.
Obukla sam crnu suknju ispod koljena i bijelu kosulju,svakako kad dodjem na posao cu se preobuci u bijelu uniformu.

"Mama idem na posao"-viknula sam i izasla. Uzela sam tatin auto jer je to jedino sto imam. Za sad.

"Cuvaj se duso"-viknula je. Obozavam svoje roditelje.

.....

Cijeli dan sam asistirala i pomagala. Ucila sam sto sam bolje mogla.No za prvi dan sam odlicna. Imala sam prilike na faxu prisustvovat operacijama i svemu,al ovako da sudjelujem i da zasivam covjeka jos ne.

"Ides kuci,mlada kolegice"-dobacio je moj kolega. Da fini mladi doktor.Ivan on je isto kirurg,35 godina ima.

"Da kolega za danas dosta"-rekla sam i nasmijala se.

"Ako hoces mozemo na kavu?"-upitao me.

"Zao mi je,ali imam obveza"-rekla sam. Idem u veterinarsku. Tamo me takodjer ceka moj tim. Ondje nemam obuku,vec sam se na faxu susrela sa svim i imala sam doticaj s zivotinjama.

Uputila sam se u veterinu. Da ako hocete ziviti u Americi i da imate luksuzan zivot onda morate raditi dva posla. Poznajem ljude i koji rade po 4 da bi imali za zivot jer porez posteno dere ovaj jadni narod. Moji su hvala Bogu otvorili tu trgovinu i ona nam je dosta prihoda obezbjedila,a i tata kako radnik u firmi Edvards imao je platu da pokrije sve troskove prema drzvai.Sad kad nas troje radimo oni fino uzivaju u penziji i zahvalna sam im na ovakvom zivotu,nadam se da cu i ja nekad svojoj djeci obezbjediti dobar zivot.

Dosla sam kuci u 20:00h. Osjecala sam umor.Dvanest sati sam na nogama , izdrzala sam. Zelim postati najbolji kirurg u Americi i sire.Da,trenutni moj cilj je karijera. Muski rod me ne zanima.

"Kira sto ima  s Kingom"-upitala sam je. Sjela sam pored nje  u dnevnoj. Zanima me,sto se uopce desilo s njim.

"King. Pa King i Rose su prekinuli i tad je krenulo sve niz brdo. Roditelji su poludjeli,ja sam pobjegla Toniu,Leo se povukao iz financija i otisao u glumacke vode. King je sad upravitelj svega,roditelji su u penziji i zive na nekom selu. Dok su Kingu sve prepisali on ih je poslao daleko,tako da cijelo bogatsvto je njegovo. Leo i ja smo ispali iz ugovra. King me nikad nije potrazio ni pitao gdje sam. Mnogo me je povrijedio,a Leo i ja se cujemo svaki dan. Bar imam jednog pravog brata uz sebe. I imam vas i ovu bebu koju nestrpljivo svi iscekujemo. "-ukratko je ispricala. Zagrlila sam je. Zeljela sam joj pruzit utjehu.Nek zna da smo svi uz nju.

"Sve ce bit uredu Kira. Mi smo uz tebe. Imas nas uz sebe"-rekla sam. Jos cvrsce me zagrlila.

"Ti si tako dobra Ana. Hvala ti. Znam da si bila s Kingom dva dana i da je ispao gad sto ti nije reko istinu"-bolje da me ne podsjeca na moje bajno iskustvo s muskima.

"Da dopisivali smo se 3 mjeseca,aktivno. I kad sam se vratila krenuli smo u neku vezu,da bi na kraju saznala da hoda s Rose. Odnosno vidjela sam kad je dovukao u skolu. On se meni svidjao,cak sam se malo i zaljubila ali to je bilo to. On ko svako musko zeljan provoda i sto vise cura"-postala sam zrelija i shvatila razmisljanja danasnji muskaraca. Da nisam htjela reci kako sam ga zavela ipak to nek stoji medju nama.

"Zao mi je. On je takav gad. Bezosjecajan. Ne voli nikog cak ni svoju obitelj"-rekla je. Dovoljno sto ih nije potrazio ni nju ni Leonarda. Sestra mu se udala i jos trudna,a on ni da cestitku posalje.

Od cega si sastavljen Richard King Edvards. Sto je tvoj problem.

Dodir moj •ZAVRŠENA•Where stories live. Discover now