Kira je cijelo vrijeme bila tiha. Nesto je muci,a ne zeli mi reci. Danas mi je slobodan dan i odlucile smo obici sve butike i kupiti odjecu za bebu. Uzimali smo neutralnu odjecu,jer nikad ne znas jel 100% djecak ili djevojcica. Do jucer je bio djecka,a danas curica. Stvarno ne znam kako ovi ginekolozi ne vide,valjda im je to struka trebali bi znati.
"Kira duso odsutna si"-rekla sam. Cijelo vrijeme suti i klima glavom na sto god ja kazem.
"Ana zvala sam Kinga. I prekinuo mi je slusalicu. Nije htio da prica sa mnom. Kako moze pa on mi je brat"-rekla je. King je bezosjecajan. Sto nije nista novo.
"Kira takav je. Pusti ga. Imas Tonija i tu prekrasnu bebu koja jedva ceka da dodje na ovaj svijet"-rekla sam. Pokusavala sam je utjesit. Kinga samo treba izbaciti iz glave. Nisam joj ni trebala reci da je stradao.
"Znam.No ipak sam se nadala da ce promijeniti misljenje"-rekla je. Da taj se nikad nece promijeniti. Sto prije shvatis manje ce boljeti.
"Mozda kad bude nasao pravu zenu. Do tad Kira nista"-rekla sam. Ljudi se dosta promijene kad nadju srodnu dusu. Cisto sumnjam da ce King ikoga naci.
Nakon sopinga i promjene boje kose u plavo bila sam zadovoljna sa sobom. Ovaj dan je brzo prosao. U kuci me docekao buket crveni ruza i porukica.
~Za najljepsu zenu u mom zivotu. Ucini mi tu cast i izadji veceras sa mnom,Ana. Tvoj King.~
Ostala sam u soku nakon ove porukice. Sto sad?Nisam pametna. Srce mi govori da mu dam sansu,a mozak da sam luda ako ponovo budem s njim.Sto da radim.
Dosla mi je poruka na mobitel. Opet King.~Znam da si stigla kuci. Poslat cu vozaca po tebe u osam sati.Budi spremna.Cekam te~
On je stvarno lud. Okey izacu sto mi fali. Ionako nece nista bit. Valjda nece.
Pustila sam svoju sad plavu kosu da mi pada niz ledja. Obukla sam crveni komplet i crne stikle.
Bila sam zadovoljna sa sobom. Usput sam podijelila sliku na instagram da bi i drugi mogli vidjeti.
Auto me je cekao ispred kuce bas kako je i rekao. Usla sam u auto,King je vec bio unutra.
"Drago mi je da si odlucila izaci sa mnom,ljepotice"-rekao je. Skidao me pogledom,na sto sam prebacila nogu preko noge.Skunja mi se povukla gore i otkrila jos veci dio mojih nogu.
"Mozda mi fale razgovori s tobom"-rekla sam mazno i dirnula ga po licu.Gledao me je kao da ce mi strgati odjecu i uzeti me tu u autu.
"Ana jebeno me prsti bole od zelje da te dotaknem"-nasmijala sam se u sebi. Uzela sam njegovu ruku i spustila je na svoje koljeno.
"Slobodno me dotakni. Mozda smo trebali i podijeliti koji poljubac nakon toliko vremena"-rekla sam mazno. Okrznula sam ga usnama.Uhvatio me oko struka i privukao me sebi. Ubrzano smo disali,svoju ruku sam spustila na njegov obraz mazeci ga.
"Anaa"rekao je i poljubio me. Njegove usne su bile na mojima,nakon toliko vremena. Uzvracala sam mu poljupce.Njegova ruka je pronasla put do mojih cipkani gacica. Rasirila sam noge dozvoljavajuci mu da me dotakne. Da me dodirne na mjesto gdje jos nikad niko nije pipnuo.
"Khm gospodine Edvars stigli smo"-dok sam zacula glas vozaca odmakela sam se od Kinga. Moji obrazi su krenuli gorjeti. Postala sam rumena. Izasla sam iz auta i cekala da King izadje. Hladan zrak mi je pasao. Udahnula sam duboko zeleci da sto prije dodjem sebi. King me uhvatio ispod ruke i poveo me u restoran.
Sjeli smo za nas stol i konobar je odmah dosao.
"Bocu crnog vina"-rekao je King. Znam da on ne mora stedit kao neki.
"King ono sto se desilo u autu. Tako me je stid"-rekla sam. Stidim se same sebe.
"Ana vozac nas nije vidio i ne brini. A ono sto se desilo jeste nasa zelja jedno za drugim. Jebeno sam te se ostao zeljan i necu vise dozvoliti da mi izmaknes"-rekao je. Bio je samouvjeren kao da je vec imao zacrtan slijed dogadjanja.
"Hvala Bogu. Tako mi je nezgodno."-rekla sam. Bilo me je stid i njega. U mraku smo jedno,ali na svjetlu skroz druga prica.
"Opusti se i uzivajmo u veceri,Ana"-poslusala sam ga. Opustila se i krenuli smo caskati o mom faxu,zivotu u NY,njegovim poslovnim podhvatima. Nasli smo si teme i pricali sve dok nismo krenuli doma. Imala sam osjecaj da je ovo tek pocetak veceri.
"Vozi nas u moj stan"-rekao je King vozacu. Nije to valjda onaj stan gdje sam ga zavodila.
"King"-nisam ni uspjela ga upitat kad je zalijepio svoja usta na moja. Uzvratila sam. Ljubili smo se kao da nam je to posljednji poljubac u zivotu.
Ljubakanje smo nastavili i u njegovom stanu u njegovom krevetu. Sve se brzo desilo. Bila sam potpuno gola,bas kao i on. Mazili smo se. Dodirivali. Grickali. Ljubili. Cijelo tijelo mi je obasuo poljubcima. Od vrha glave do pete. Uzivala sam. Uzivala sam u osjecaju da me dodiruje muskarac.Da me dodiruje on. Moj King.
Poljubcima se vratio do mog medjunozja. Sva sam bila mokra zeleci nesto vise. Zeleci njega u sebi. Ljubio me,lizao. Svoje prste sam stavila u njegovu kosu priblizavajuci ga jos vise sebi. Zeljela sam ga,jako."Jesi spremna?"-upitao me je. Klimnula sam glavom nemocna da ista progovorim. Razne emocije su prevladavale u meni.
Gurnu je lagano vrg svog uda u mene. Osjetila sam uzasnu bol u donjem dijelu. Cvrsto sam zatvorila oci.
"Pogledaj me Ana"-naredio je. Otovorila sam oci na sto je on usao do kraja. Moje se tijelo opiralo. Uzasna bol me presjekla. Otvorila sam usta,ali nista nije izaslo iz mene.Ovakvu bol nisam u zivotu osjetila.
"Bit cu njezan duso. Samo se opusti"-tjesio me. Nisam mu ni rekla da sam nevina. Mozda bi se drugacije ponasao da je znao. Osjetila sam olaksanje kad ga je izvukao,ali ne za dugo. Jos jedan nalet bola me preplavio kad se vratio unutra. Opustila sam se. Lagano je krenuo s pokretima. Naviknula sam se na njevog tempo. Bol je prestala,a zelja da on udje dublje me izludjivala. Digla sam noge i omotala ih oko njegovog struka povlaceci ga sto vise sebi. Lagano mi je ljubio vrat dok je ulazio u mene....
Nakon uspjesno vodjenja ljubavi,lezali smo zagrljeni i iscrpljeni. Bila sam sretna jer je on moj prvi. Jer je on muskarac kojeg sam zeljela prvi put i koji je bio moja prva ljubav.
"Trebala si mi reci da si netaknuta,Ana"-rekao je ljubeci me u kosu.
"Nisam znala da je to bitno"-prosaputala sam. Mislim danas u 20 stoljecu rijetko ko da se vise obazire na to.
"Meni je bitno. Ana ti si moja. Ne zelim niti jednog muskarca blizu tebe"-rekao je. Nasmijala sam se. Bilo mi je slatko i lijepo za cuti da pripadam nekome.
" King"-prosaputala sam i spustila jedan poljubac na njegova prsa. Lezala sam na njegovom ramenu i prolazila rukom po njegovim misicima na stomaku. Bio je tako zgodan i tako moj.
Bila sam uvjerena da sam ga osvojila i da ce biti moj muskarac.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dodir moj •ZAVRŠENA•
RomantizmAna Roberts,mlada 16 godisnja djevojka koja zivi s svojim roditeljima i dvojicom starije brace Alen i Anttony. Njen zivot je uobicajen,normalan.Roditelji(Mia i Roger ) Richard King Edvards je dijete multimilijardera,ima 20 godina treca godina fakult...