Stojali smo jedno pored drugog. I gledali Los Angeles. Cijeli grad je svijetlio. Njegova je ruka bila oko mog struka.
"Ana pustit cemo da stvari normalno teku medju nama. Ne zelim te ubrzavat nit ista,ali znaj da si moja. Ne zelim druge muske pored tebe"-bio je iskren. Postujem to.
"To vrijedi isto i za tebe,King. Ti nemas nikog,ja nemam nikog.King ti si moj prvi poljubac,prvi muskarac koji me tako intimno dodirnuo"-bila sam iskrena prema njemu. Zelim da zna sve.
"Tako ce i da ostane,Ana. "-rekao je i privukao me sebi. Opet smo se poljubili. Osjetila sam leptirice u stomaku. Osjecla sam se sretnom,ispunjenom. Svidja mi se. Mnogo.
Nakon sat vremena ljubakanja i pricanja,vratio me kuci. Bilo mi je prelijepo. Sretna sam.Ispunjena sam. Utrcala sam u svoju sobu i bacila se na krevet.Napokon i ja imam ajmo reci decka.
~Laku noc,mi amore~ poslao mi je poruku.
~Laku noc,Edvards~
....
Nova skolska godina je opet krenula. King i ja smo decko i cura. U vezi smo. Moji to znaju i dali su mi blagoslov. Bilo je i vrijeme da nadjem nekog.
Toni bas nije bio odusevljen,jer zna kakav je King. No bude li me povrijedio Toni je obeco da ce se pobrinuti za to. Rose i ja smo kao nove ribe u skoli,ali svi znaju kakvu ja saku imam.Tako da mi se puno i ne obracaju. Jedva cekam da zavrsim ovu srednju i upisem fax."Oj nevjesta kako si"-upitao me Leo. Nasmijala sam se.
"Dobro sam,ti?"-odgovorila sam.Bila sam ljubazna.
"Hoces mi rijesit ovaj zadatak?"-zamolio me. Dala sam mu svoju svesku da prepise. Ne da mi se objasnjavat.
.....
U skoli nije bilo nista specijalno. Uzela sam mobitel i nazvala Kinga. Trebao je doci po mene ali ga nema.
•Gdje si ti?Cekam vec 10 minuta?• upitala sam ga.
•Necu stici,zao mi je Ana. Neki drugi put•smo mi je poklopio. Sto je ovo koji kurac bilo. Ljuta sam krenula na bus. Sreca da ima bus inace bi ga udavila.
Stigla sam kuci jako jako ljuta. Kako se samo usudjuje tako ponasati prema meni. Nisam mu ja vreca za ispuhivanje. Muska svinja.
Obukla sam se i otrcala u nasu teretanu vjezbat. Stavila sam slusalice i krenuma trcati na traci.
Kad sam izbacila svu ljutnju iz sebe. Otisla sam u kucu na tusiranje.
Sjedila sam u dnevnoj i gledala Tv.Nista zanimljivo. King me zvao tri puta ali se nikako nisam javljala. Ne zelim ga slusati. Nemam zivaca. Rose je izasla s nekim deckom na pice,bas je bila tajanstvena. Sutra ce mi ispricat detalje.
Ostala sam sama. Otisla sam u sobu i bacila se na krevet. Bolje da ovaj dan prespavam.
YOU ARE READING
Dodir moj •ZAVRŠENA•
RomanceAna Roberts,mlada 16 godisnja djevojka koja zivi s svojim roditeljima i dvojicom starije brace Alen i Anttony. Njen zivot je uobicajen,normalan.Roditelji(Mia i Roger ) Richard King Edvards je dijete multimilijardera,ima 20 godina treca godina fakult...