Posljednji dio

2.5K 61 22
                                    

~nekoliko godina kasnije~

Vec je proslo pet godina. Dosta toga se promijenilo u mom zivotu. Imam zenu. Da ozenio sam se,a ne volim je. Imam kcerku. Dao sam joj ime po mom andjelu Anna.Zelio sam da se tako zove,zasluzila je da se nezaboravi . Moja zena ne zna za moju proslost niti ce saznati.Izgradio sam novi odnos s svojim roditeljima,Kirom i Leonardom. Cesto se posjecujemo jer smo shvatili da smo mi svi isti i jednaki. Mama i tata su okrenuli drugu plocu,mala Ana nas je sve zblizila i Jacob Kirin sin. Mogu reci da su oni u potpunosti sretni,no ja nisam niti cu ikad bit. Toni mi je oprostio,ali nisam zasluzio. Ne nakon svega. Uzeo sam buket crveni ruza i uputio se na meni dobro poznato mjesto.

Stao sam ispred ploce i spustio buket. Pet godina je proslo od kad sam je izgubio. Pet godina sam izdrzao i koliko ce jos ovo moje srce izdrzat. Ne dolazim cesto ovdje. Tek kad skupim snagu dodjem.

"Znas bebo,ozenio sam se. Nasao sam finu zenu da ne budem sam. Zove se Sarah. Dobra je. Valjda. Dobio sam kcerku,reci onoj dvojici gore da paze na svoju malu seku.Dao sam joj ime po tebi Anna.Zelio sam nesto sto ce me podsjecti na tebe.Da znam da nisam sam i da me cekas gore. Sredio sam odnose s svojima znam da si pokusala da nas zblizis i uspjela si. Hvala ti. Hvala sto mi dajes snagu za zivot. Znam da to dolazi od tebe. Osjetim."-pricao sam s njom. Znam da je tu pored i da me slusa. Uvijek je tu.

"Nedostajes mi,Ana.Svaki dan sve vise i vise. Zao mi je sto si me prerano napustila. Pokazala si mi pravi put,vodila si me kroz sve. Znam da je i Sarah dosla od tebe. Zelis da budem sretan,al duso bez tebe nikad. Oprosti sto nisam cesto dolazio,nisam imao snage. Sad sam je skupio i tko zna kad cu. Zelim da te pustim da ides gore. Da ne brines vise za mene. Tesko mi je sto ovo govorim,ali zelim da i ti budes sretna. I cekaj te me gore. Pridruzit cu vam se kad dodje vrijeme za to. Hvala ti andjele moj. Hvala ti sto i s druge strane pazis na mene.VOLIM TE ANA"-odjednom je jak vjetar zapuhao. Nasmijo sam se iskreno. To je neki znak.

"Znam duso. No,ja tebe volim vise"-odgovorio sam.

Pogledao sam njenu nadgrobnu plocu.

ANA ROBERTS EDVARDS. Da zamolio sam njene da dodamo to naknadno. Toni je dozvolio. I zna da bi se i Ana slozila s tim. Jer u mojoj dusi ona je moja zena. Jedna jedina.

"Oh oh I, I hope you're dancing in the sky and I hope you're singing, in the Angels choir.I hope the Angels know what they have,I bet it's so nice, up in Heaven since you arrived..."-prosaputao sam rijeci pjesme. Pogledo sam u nebo.

"Nedostaje mi dodir tvoj"-prosaputa sam....

Hvala vam sto ste citali ovu pricu. Ja sam posljednji par nastavak plakala i pisala. Ne zelim vise nikad pisat price s tuznim kraje. Hvala vam❤

Dodir moj •ZAVRŠENA•Where stories live. Discover now