Proslo je par dana od mog razgovora s Kirom. Nisam jos nikako srela Kinga,ma da se nadam da ga necu ni sresti.Sjedila sam u svom uredu i cekala da mi otkuca kraj radnog vrmena. Danas smo imali tri rutinske operacije,jednu sam cak i sama vodila. Jedva cekam otici i posjetit svoje male zivotinjice i podijeliti im lijekove.
Volim zivotinje,cak i razmisljam nabaviti sebi jednog psa.Volim one ostrije i opasnije rase,nekako se s njima osjecam sigurnije. Posjetit cu u skorije vrijeme neki azil za zivotinje i pruziti mu dom.Usla sam u ordinaciju i pozdravila svoju radnu kolegicu.
"Dobar dan doktorice"-rekla je. Mina je dosla iz Srbije i radi tu kod nas. Ona je kao neka vrsta ispomoci jos uvijek ide na fakultet..
"Ej Mina kako si?"-upitala sam ju. Vjerovatno je Robert danas ranije izasao s posla. On je moj kolega u veterini,on je jutarnja smijena,a ja popodne.
"A danas smo dobili novog psica. Udario ga je auto i ima prelom rebara. Srecom Robert je uspio operacijom da ga spasi. I sad je na promatranju"-rekla je. Jao morat cu ga pogledati i dati mu lijek protiv bolova.
"Vrsta?Ime?Vlasnik?"-upitala sam. Zanima me,a i moram znati koju dozu mu smijem dati.
"Argentinska doga. Ime mu je Rio,ima oko 65 kilograma,muzijak i vlasnik gospodin Richard Edvards"-rekla je. Richard?King? Kingov pas.King ima psa. Taj ne voli ni sebe kamoli zivotinje.
"Okey,hvala.Mina ako sto bude hitno tu sam u ordinaciji zovi. Veceras sam do devet,jer Mathias nece uspjeti doci do osam"-rekla sam joj. Pokupila sam kartone i krenula ih pregledavati. Uzela sam blokic i zapisala kojeg psa trebam obici i kad. Da imamo kaveze za kriticne zivotinje i svaki od njih je prikopcan za uredjaj koji nam daje signale ako nesto krene po zlu. To je hvala bogu danas moderna tehnologija.
.....
Radno vrijeme je brzo proslo,jedva sam cekala kuci. Presvukla sam se i krenula iz ordinacije. Mathias je taman usao na vrata,a iza njega je isao niko drugi nego King. Jao. Zar danas?
"Ej Ana kako si?"-pozdravio me Mathias. King me je gledao ne progovarajuci nista.
"Bok,Maths dobro sam. Ostavila sam ti na stolu papire i dokumente. Zelim ti srecu veceras"-rekla sam. Nasmijao se.
"Ovo je moja najdraza kolegica. King ovo je Ana. "-rekao je Mathias. On ne zna da se mi poznajemo.
"Znam"-odgovorio je. Nije me ni pozdravio. Cudno. Samo me je gledao i odmijerao. Osjecala sam se izlozeno.
"Maths vidimo se sutra. Zelim vam ugodno vece"-rekla sam i krenula izaci. Zelim samo doci u svoj krevet.
"Mislio sam da ti je zelja bit doktorica za ljude,a ne zivotinje"-rekao je. Vec sam se krenula ljutit.
"Zivotinje su puno bolje od ljudi,a ti si ocit primjer toga"-rekla sam i izasla. Ostavila sam Mathiasa u soku zajedno s Kingom. Sjela sam u auto i pozurila kuci.
Dosla sam kuci. Okupala sam se i presvukla u tajice i siroku majicu. Osjecala sam se sigurno u svom domu. Kira me cekala. Bila je nervozna.
"Kako je bilo na poslu?"-upitala je. Nisam bila za razgovor. Ne nakon ovog susreta s Kingom.
"A dobro. Kako si ti?Beba?Stomak ti je poprilicno velik"-upitala sam. Zeljela sam skrenuti temu na nju.
"Dobro smo.Samo jedemo i sirimo se. Da svaki dan je sve veci i veci"-rekla je mazeci se po stomaku. Osjetila sam zelju da i ja zelim imat nekog svog. Da zelim imat te male rucice koje ce me grliti kad dodjem s posla. Boze Ana pocela si lupat gluposti.
"Sto si se zamislila Ana?"-upitala me Kira. Zelim da imam nekog pored sebe. Bila sam ljubomorna na nju.
"Nista samo bi voljela da imam nekog kao sto ti imas Tonija i tu malu bebicu. To je zivot Kira"-rekla sam. Bila sam iskrena. Djaba ti pare svog svijeta kad nemas kome to da ostavis.
"Ana mlada si. Imas vremena,zivot je pred tobom. Nemoj bit zavisna kao ja od muza i muzeve place. Stvori sebi nesto da imas.Imas fakultet i sve budi sretna"-rekla je. Zagrlila sam je. Ni njoj nije lako. Roditelji joj nisu ni dozvolili da zavrsi fax,pobjegla je i udala se. Nalazeci izlaz u bezizlaznoj situacij.
"Hvala ti Kira. Dobro mi dolaze razgovori s tobom nakon posla"-rekla sam i pomazila je po stomaku.Tetkino pile.Tetka jedva ceka da dodje.
"Sto moje cure rade"-rekao je Toni. Usao je i poljubio Kiru u celo. Sretni su. Oni stvarno zasluzuju jedno drugo.
"Ej malo smo porazgovarale"-rekla je Kira. Ustala sam i pozdravila ih. Pustajuci ih da uzivaju njih dvoje sami.
"Laku noc"-rekla sam i otisla u svoju sobu. Mama i tata su negdje u gostima.Oni uzivaju u svojim starackim danima. I drago mi je zbog njih.
Moj mobitel je zavibrirao. Uzela sam i otvorila poruku.~Nije bilo fino od tebe ono maloprije. No budi sigurna da ti necu ostati duzan.Laku noc mi sexy~
Natipkala sam poruku.
~Tko si ti?Mislim da ste pogrijesili broj.~
Napisala sam i poslala. Tko je ova budala.
~Srce moje,ja sam King. Nemoj se praviti i glumit nevinasce. Dobro se sjecam tvog striptiza. Ponovit cemo to. Obecavam ti,sexy doktorice~
Ignorirala sam poruku. Odkud mu moj broj. Koji idiot?Jos mi samo treba on ponovo u zivotu.
ESTÁS LEYENDO
Dodir moj •ZAVRŠENA•
RomanceAna Roberts,mlada 16 godisnja djevojka koja zivi s svojim roditeljima i dvojicom starije brace Alen i Anttony. Njen zivot je uobicajen,normalan.Roditelji(Mia i Roger ) Richard King Edvards je dijete multimilijardera,ima 20 godina treca godina fakult...