02 :; Bad Boy

613 82 3
                                    

■💎■

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

■💎■

—Jiseol's Pov

Dia  ..

Tatkala aku perasan akan wajah insan yang aku terlanggar tadi  , terus aku membetulkan posisi dan cuba untuk berjauhan dengannya walaupun jarak antara aku dengan dia adalah 1 cm saja .  Tak jauh pun , tapi aku malu ya amat wey  ..

Entahlah macam mana aku nak tanam muka yang tengah tahan malu ha   , seraya itu aku hanya menjatuhkan pandangan ke arah lantai koridor yang nampak menarik bagi aku  , masalahnya manusia depan aku ni lagilah handsome macam prince charming tapi lantai juga aku nak pilih  , waduh parah jiseol  .

Manakala tubuh aku termasuk wajah sekali sudah naik menggigil macam aku sekarang tengah bertemu dengan malaikat maut yang menunggu kematian saja  . Aku punya tahap tu  , rasa nak terkencing pun adalah  . Aku ni sebenarnya nak mengeluarkan kata-kata tapi tak kesampaian dek suara macam kena tergelam je ha  .

" urmm—lain kali jalan pandang depan  , kalau melintas jalan raya ni  .. Tak sia-sia hidup kau  .. Hesy—" lepas dia berkata macam tu  , dia terus mengorak langkah meninggalkan kawasan situ  .

Aku yang masih statik dekat sini hanya mampu tercengang sehinggalah lalat terbang ingin masuk ke dalam mulut aku namun sempat aku menutup mulut yang terbuka luas tu  . Lalat tadi aku tampar dan dia pun selamat dijemput ajalnya  . Pftt—itupun aku nak cakap juga memang entah apa-apa je jalan cerita ni  .

Jsgghddjgjjdj  ..

Aku nak bagitau asal lelaki tu handsome sial tapi orang cakap dia tu bad boy so aku ke tepikan niat nak berangan-angan tu  . Kang kalau aku ter—on crush dengan dia  , lepastu dia dapat tahu memang habis aku dibuatnya  . Kang tak silap hari bulan  , mampus juga seketul jiseol  .

" Ha yang kau ni asal tak masuk kelas ? Ni of course nak ponteng kelas kan  , hekeleh berani lah tak masuk kelas..  Aku mengadu dekat pengetua baru tau—" terperanjat aku apabila ada sebuah suara duk sergah aku yang tengah berbual dengan diri sendiri  . Terus aku memalingkan wajah memandang bayangan rakan sekelas aku  , dan dia ketua kelas iaitu Choi Hyunsuk  . Dia tu dah lah pendek lepastu beria-ia nak mampus  . Mohon jangan kecam aku  , ini adalah kenyataan daripada saya  ..

" Cis  , aku nak masuk kelas lah ni  .. " aku menjeling dia sekilas dan terus mengorak langkah ingin menuju ke arah kelas  , by the way pejabat saem Han dan kelas aku hanya selorong saja  . So tak adalah aku ni penat nak berjalan  .

" eh budak perempuan tu  , kang aku siat daging kau lepastu kasi anjing jiran aku makan  .. Ha biar padan muka dengan muka hodoh engkau tu  "

【C】Bad Boy :: Save ME  |I 요시Where stories live. Discover now