Chapter..3

2.2K 136 0
                                    

ရင်ခွင်ထဲကဖြူနုနုလူက ကျနော့်အပိုင်လို့တွေးလိုက်ယုံနဲ့တင်အတွေးတွေကချိုတယ်...
Daddyရဲ့မျက်တောင်စိတ်စိတ်လေးတွေ..နှုတ်ခမ်းအောက်ကမှဲ့လေး..ယုန်သွားလေးနှစ်ချောင်း...
"အင်း..."
သံရှည်ဆဲွဲပီးနိုးလာတဲ့ကျနော့်ရဲ့ ယုန်​daddyလေး
"Mornee daddy..မွ.."
နှုတ်ခမ်းလေးကိုဖိကပ်နမ်းလိုက်တော့မျက်လုံးလေးပြူးပြီးကြည့်ရှာတယ်...ပြီးမှတခုခုကိုတွေးလိုက်မိဟန်..

"ဝမ်ရိပေါ်..မင်း..အ့.."
ရန်စွာချင်ဇောနဲ့ထလိုက်တဲ့သူကညကဒဏ်နဲ့ကုတင်ပေါ်ပြန်ပြုတ်ကျလာတယ်..daddyကလေ လုပ်လိုက်ရင်အရမ်းအရမ်းပဲ..

"Daddyဖြေးဖြေးထလေနာနေမှာပေါ့..."
ဒါဘယ်လိုတောင်အရှက်မဲ့မှုမျိုးလဲရိပေါ်..ကို့အဖေကိုစော်ကားလိုက်တာကိုသူကဘာမှမဖစ်သလိုရီနေသေးတယ်..ငါကအဖေအရင်းမဟုတ်ပေမဲ့မင်းကိုကျွေးမွေးစောင့်ရှောက်ခဲ့တာပါကွာမင်းဘာလို့လုပ်ရက်ရတာလဲ...
"မင်းထွက်သွားငါမင်းမျက်နာကိုမမြင်ချင်ဘူး..."
"ကျနော်daddyကိုတာဝန်ယူမှာပါ..ကျနော်ပျော်တယ်သိလားdaddyကိုကျနော်ပိုင်ပြီ..ကျနော်daddyကိုသိပ်ချစ်တာပဲ.."

ဆံပင်လေးတွေသပ်တင်ပေးရင်းပြောလိုက်တော့ရှောင့်ကျန့်ကနောက်ကိုတွန့်လိုက်တယ်...သူဒီကလေးရဲ့မရိုးသားနိုင်တဲ့စိတ်ကိုဘာလို့များသတိမထားခဲ့မိပါလိမ့်သတိထားမိတော့လဲသူနောက်ကျသွားပီလား...
"မင်းကgayလားရိပေါ်...ငါတို့ကယောကျာ်းချင်းမို့မင်းတာဝန်ယူစရာမလိုဘူးငါကလဲမင်းတာဝန်ယူတာကိုလက်မခံနိုင်ဘူး...ငါကroseနဲ့ပဲလက်ထက်မှာ..."

Daddyကိုအပိုင်ရပီထင်တာမဟုတ်ခဲ့ပြန်ဘူး...ကျနော်ကလက်မလျှော့နိုင်လောက်တော့ဘူးdaddy..
"ကျနော်gayမဟုတ်ဘူးdaddyမို့လို့ချစ်တာ...ကျနော့်ကိုလက်ခံပါဒီအကြောင်းတွေကိုလူတွေသိအောင်ပြောပစ်မှာdaddyက ကျနော်နဲ့ပဲလက်ထက်ရမှာ..."
ဟင့်အင်းမွေးစားသားလို့ကြေငြာထားတာမျိုးမရှိပေမဲ့သူက ကျနော့်သားလို့သိတဲ့သူတွေသိတာပဲဒီကိစ္စသာလူတွေသိသွားရင်ကျနော်ပတ်ဝန်းကျင်ကိုဘယ်လိုမျက်နှာပြရမလဲ...အတွေးနဲ့နင်ကိုက်လာတဲ့လောင်းကိုတချက်ဖိနှိပ်လိုက်တယ်..ဒီကောင်လေးရဲ့မျက်လုံးတွေကိုကြည့်ရတာကလဲတကာ်လုပ်မှာလို့ပြောနေတဲ့ပုံ...

Let it go(Completed)Where stories live. Discover now