မဟုတ်ဘူး daddyနဲ့တူတူရှိနေရရင်နေ့တိုင်းက ကျနော့်အတွက်အပျော်ရဆုံးနေ့တွေပဲ....
"Daddyပြန်လာပြီလား..."
"အင်း မင်းလဲဒီနေ့စောတယ်နော်..."
"အရင်ကတော့ရွဲ့ပြီးအိမ်တန်းမပြန်လို့ပါ..အခုတော့လိမ္မာနေပြီ..ကျနော်daddyနဲ့ထမင်းတူတူစားချင်လို့စောင့်နေတာ..ရေမြန်မြန်ချိုးပြီးဆင်းလာခဲ့နော်...မွ.."
ရိပေါ်ကရှောင်ကျန့်အနားကိုတိုးကပ်ပြီးနဖူးကိုဖွဖ်နမ်းတယ်...ရှောင်ကျန့်ကတော့မျက်လုံးလေးမှိတ်ပြီးအနမ်းကိုခံယူတယ်...
ရှောင်ကျန့်ရေလျိုးပြီးထွက်လာတော့ကုတင်ပေါ်မှာရိပေည်ထုတ်ပေးထားတဲ့အဝတ်ကအဆင်သင့်..."Daddy...ကျနော်ဒီနေ့ကစပြီးdaddyအခန်းထဲမှာလာအိပ်မှာနော်.."
"ဖူး...အဟွတ်..အဟွတ်..."
"ရ ရလား သီးသွားတာလား ရော့ရေသောက်လိုက်daddyရယ်ဖြေးဖြေးစားလေ"
"မင်းကို့အခန်းထဲကိုအိပ်လေ...ဘာလို့ငါ့အခန်းမှာလာအိပ်မှာလဲ.."
ရိပေါ်ကနှုတ်ခမ်းလေးဆူရင်းသူ့ကိုမျက်မှောင်ကျုံ့ပြီးကြည့်တယ်...လိုချင်တာရှိရင်ရုပ်ကအဲ့လိုဖစ်ဖစ်သွားရော
"Daddy..က ကျနော့်ကောင်လေးလေ..ကို့ကောင်လေးအခန်းထဲကိုအိပ်တာဘယ်သူ့ဂရုစိုက်ရမှာလဲ.."
အဒေါ်ကြီးကပြေလည်သွားကြတဲ့သူတို့ဆရာနဲ့သခင်လေးကိုပြုံးပြီးကြည့်နေတယ်..မဟုတ်ရင်အိမ်မှာကနေ့တိုင်းစစ်ပွဲကြီးပဲ....
"ဝမ်ရိပေါ်..ဒီဖက်ခေါင်းအုံးကိုကျော်မလာနဲ့နော်.."
"ဟာဗျာ..ကြည်ကြည်နူးနူးလေးဖက်အိပ်ရမလားမှတ်ပါတယ်daddyကတကယ်ပါပဲ..."
"ကေျာ်.မလာနဲ့ငါကန်ချမှာ...မယုံရင်လုပ်ကြည့်လိုက်.."
"Daddyသာ ရိပေါ် ရိပေါ်ဆိုပြီးရင်ခွင်ထဲတိုးမလာနဲ့ဟွန့်..ကျနော်အိပ်ပြီgood night.. မွ.."
နှစ်ယောက်ခေါင်းအုံးကိုကျောပြီးပြီးအိပ်လိုက်တယ်...
Daddy အိပ်ပျော်သွားပြီလို့ထင်ရလောက်တဲ့အချိန်ကျမှရိပေါ်aircornကိုမြှင့်လိုက်တယ်စောင်ကိုလဲသူ့ဘက်ကိုပိုဆွဲပြီးအလယ်ကခေါင်းအုံးကိုဖယ်ချလိုက်တော့ ရှောင်ကျန့်ခဗျာအေးစိမ့်စိမ့်နဲ့ကပ်စရာမရှိ...ရိပေါ်ကလက်တဖက်ကိုခါးပေါ်လှမ်းတင်လိုက်တော့လက်ကိုစမ်းကိုင်ပြီးမျက်နှာချင်းဆိုင်လှည့်လာတယ်မျက်လုံးကတော့မပွင့်...ဒါနဲ့ပဲယုန်ကြီးကခြင်္သေ့ပေါက်ဆင်ထားတဲ့ရင်ခွင်ထောက်ချောက်ကြီးထဲအပုံလိုက်လေးဝင်ခွေနေတော့တယ်...
YOU ARE READING
Let it go(Completed)
Romanceကျနော့်ကိုထပ်ပြီးအဝေးကိုတွန်းမပို့ပါနဲ့တော့daddy...အရမ်းကိုပင်ပန်းနေပါပြီ..ကျနော်ပြိုလဲချင်နေပြီ... Wang Yibo