ဒုတိယအကြိမ်အပြာရောင်ညကိုဖန်ဆင်းမယ်ဒီတခါကိုကမင်းနဲ့အပြိုင်အချစ်တွေရှိနေပြီ..ဒီညလေးကပထမအကြိမ်ထက်ပိုလှမှာပါ.....
"ကျနော့်ကိုခွင့်ပြုနော် daddy..."
"မင်းအောက်မှာနေလေ.."
ရိပေါ်ကလုပ်လက်စတွေကိုအကုန်ရပ်ပြီးရှောင်ကျန့်ကိုကြောင်တောင်တောင်လေးကြည့်တယ်....အောက်မှာမနေရရေးတို့အရေးကိုဘယ်လိုရှောင်ရမလဲတွေးတောရင်းပေါ့...
"ခွီး...ရိပေါ်ရယ်ကိုကစတာပါကွာ..ဘာရုပ်လေးလဲ.."
"ဟာဗျာ ဒီမှာတက်နေတဲ့feelတောင်ဘယ်ရောက်သွားမှန်းမသိဘူး..အပြစ်ပေးရမယ်daddyကြီးကို..."
"အ.ရိပေါ်အရမ်းမကိုက်နဲ့လေ..."
ရှောင်ကျန့်ရဲ့အင်္ကျီကိုပုခုံးတေပေယ်တဲ့အထိဆွဲချပြီးလည်ပင်းတလျှောက်ကိုက်ခဲပစ်တယ်...နားရွက်လေးကိုလျှာနဲ့ကလိတော့ရိပေါ်အကြိုက်ဆုံးအသံလေးတွေကပလုံစီလို့..."အင့်..အဲ့နားကိုမလုပ်.ဟ့..နဲ့.."
နှစ်ယောက်လုံးရဲ့အဝတ်အစားတွေကိုချွတ်ပြီးကုတင်အောက်ဘက်ကိုပစ်ချလိုက်တယ်...ဘာအကာအကွယ်မှမရှိပဲသူအောက်မှာရောက်နေတဲ့ daddyကတသက်လုံးစာချစ်ပစ်လိုက်ဖို့အတွက်လုံလောက်တယ်....
Nippleလေးတွေကိုဖိချေလိုက်ဆွဲစုပ်လိုက်သွားလေးနဲ့တတိတိကိုက်လိုက်လုပ်ရင်းအလုပ်ရှုပ်နေတဲ့ရိပေါ်...
အောက်ဘက်ကိုဆင်းပြီးရှောင်ကျန့်အငယ်လေးကိုပါးစပ်ထဲငုံလိုက်တော့ခံစားမှုကပူနွေးနွေး..လျှာဖျားလေးနဲ့ဝိုက်ပြီးအသွင်းအထုပ်ထပ်စိပ်စိပ်လုပ်လိုက်တယ်..
"ရိ.ရိပေါ်..ဖယ် ထွက်တော့မယ်..အ့..ဖယ်ပါဆိုကွာ..ဘာလို့မျိုချလိုက်တာလဲ..."
"ကောင်းတယ်..daddyဆီကထွက်တာအကုန်ကောင်းတယ်..."
"Daddyလဲမင်းကိုပြန်ပြုစုမယ်လေလာ..."
"ဟင့်အင်းနောက်မှပြုစုကျနော်မရတော့ဘူး အစမပျိုးပဲထည့်ချင်တယ်ရမလား..ချောဆီပဲသုံးလိုက်မယ်လေ..လက်နဲ့လုပ်ပေးရဦးမလား...""ကလေးကြိုက်သလိုလုပ်..."
"အဟား..ကျနော့်ကိုအရမ်းတွေကြမ်းတမ်းချင်လာအောင်လုပ်နေတာ...နာရင်ကိုက်တာတွေကုတ်တာတွေလုပ်လိုက်နော်ရတယ်.."
ရိပေါ်သူ့အငယ်ကောင်ကိုချောဆီသုတ်ပြီးယုန်တွင်းလေးကိုလဲသုတ်ပေးလိုက်တယ်....ခြေထောက်နှစ်ချောင်းကိုပုခုံးပေါ်ထမ်းတင်ပြီးဖြေးဖြေးချင်းတိုးဝင်ကြည့်တယ်...
ထိပ်ဖျားလေးဝင်ရုံနဲ့တင်ဘာနဲ့မှမလဲနိုင်တဲ့feel
မထိန်းနိုင်တော့တဲ့စိတ်နဲ့တဆုံးဆောင်ချပစ်လိုက်တော့ရှောင်ကျန့်ရဲ့ အော်သံကခပ်အက်အက်..."အားး..နာ နာတယ်ကလေး.."
"အင်းကျနော်မလှုပ်သေးဘူးနော်..သက်သာရင်ပြော.."
"ရပြီ..လုပ်တော့..လိုချင်ပြီ.."အသွင်းအထုပ်ကိုဖြေးဖြေးချင်းစတယ်လက်တဖက်ကလဲရှောင်ကျန့်ရဲ့အငယ်ကောင်ကိုအပေါ်အောက်ပွတ်ဆွဲပေးရင်း....
"အာ..ကောင်းလိုက်တာdaddy..အင်းး.. ညည်း..ကျနော့်နာမည်ကိုညည်းပေးdaddy.."
"အ့.ရိ.ရိပေါ်...ဟ့.အင်းးးးမြန်မြန်လေး..အင့်..အဲ့နား...ကလေး..ကလေးအားအရမ်းကောင်းတယ်..."
"Shit..ခင်ဗျားကိုတချိန်လုံးသာfuckနေချင်တော့တယ်...ရှောင်ကျန့်ရာကောင်းလိုက်တာသေမလိုပဲ..."
အတွင်းသားလေးတွေကဆွဲစုပ်ထားတော့ရိပေါ်ခင်ဗျာမိုးပေါ်ရောက်နေသလိုပဲ.ေရှာင်ကျန့်ကပြီးသွားပေမဲ့ရိပေါ်ကမပြီးသေးဘူး...
"ဟိုဘက်လှည့်ပြီးကုန်းလိုက်..."
လစ်ဟာသွားတဲ့ဆက်နွယ်မှုပိုရိပေါ်ကမြန်မြန်ပြန်ချိတ်ဆက်လိုက်တယ်..ပိုပြီးမြန်မြန်အထုတ်အသွင်းလုပ်ရင်သနောက်ဆုံးအချက်၃၀လောက်ဆောင့်အပြီးမှာရှောင်ကျန့်အပေါက်လေးထဲရိပေါ်ရဲ့အရည်တွေပြည့်လျှံသွားတယ်..."အားးးdaddy..."
ရှောင်ကျန့်ကတော့တခါတည်းနဲ့ဖလက်ပြပြီးမျက်လုံးတေဆင်းနေတယ်ရိပေါ်ကdaddyပင်ပန်းရင်ရင်ထဲနေတတ်တဲ့သူမဟုတ်..သူဆက်သွားချင်ပေမဲ့ဒီရက်ပိုင်းအလုပ်တေများနေတဲ့ရှောင်ကျန့်ငယကိုမပင်ပန်းစေချင်တာမို့အသာပွေ့ပြီးသန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးလိုက်တယ်...နွေးနွေးထွေးထွေးဝတ်ပေးထားတဲ့ယုန်ကြီးကိုရင်ခွက်ထဲဖွက်ထားပြီးအိပ်ရတာလဲရိပေါ်ရဲ.စည်းစိမ်တေထဲကတခု.....
..............
YOU ARE READING
Let it go(Completed)
Romanceကျနော့်ကိုထပ်ပြီးအဝေးကိုတွန်းမပို့ပါနဲ့တော့daddy...အရမ်းကိုပင်ပန်းနေပါပြီ..ကျနော်ပြိုလဲချင်နေပြီ... Wang Yibo