♡22 |F

2.6K 136 177
                                    

The Rose- Sorry   
( Bu şarkıyı size armağan ediyorum )

Bu gece, önü kapalı bir gece

Bulanık düşüncelerimdeyim

Neden her şey tekrar zorlaşıyor?

Yalnızım, sadece benim olduğum bir gece

Ne olacağını bilmeden bekliyorum.

"Rosé , Jisoo siz yan taraftan . Lisa. Jennie soldan geçin hemen 15 dakikanız kaldı."  Stresle başımı sallayıp Lee Min Hocayı onayladım.
Büyük gün gelip çatmıştı. Bugün yıl sonu gösterilerini düzenleyecektik resmen konser alanı kadar kalabalıktı . Son anda Jennieye dönüm. " 15 dakika var henüz, Taehyungu görüp geliyorum ." Birşey demesine fırsat vermeden kulise doğru ilerlediğimde arkamdan bağırış sesini duyabiliyordum. "Lisa saçmala gel şuraya, yah Manoban 5 dakika içinde burada olmak zorundasın."
Hızla Taehyungların hazırlandığı kulise girdiğimde çocuklar son hazırlıklarını yapıyorlardı. Hepsi şaşkınca bana döndüğünde gözlerimi Taehyunga çevirip   gülümsedim . "Güzelim bir sorun mu var , 15 dakikaya sahnede olman gerekiyor. "
Ona başımı sallayıp diğerlerine döndüm .
"İki dakika gözlerinizi kapatsanız?"  Hepsi gülerek gözlerini kapattığında hızla Taehyunga adımlayıp dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım . " Bizden sonra sahneniz bittiğinde seni burada bekleyeceğim. "  Aceleyle odadan çıkıp sahnenin oraya ilerledim.
Jennie sinirli bir bakış attığında konuşacagı sıra ismimiz anons edilmişti.
Şarkımız 16 Shot'tu. Arka dansçılarla birlikte dansa başladığımızda kendimi dış dünyadan soyutladım.

Şarkı bittiği gibi alkışlar eşliğinde sahneden ayrıldığımızda , sahne arkasında kızlarla sarılıp sevinç gösterilerimizi yapmaya başladık. Yanımızdan geçen bedenlere döndüğümüzde onlara şans dileyip Taehyunga göz kırptım.

Onlar sahneye çıktığı sırada biz kulisimize girdiğimizde üzerimde ki pantolonu çıkarıp şortumla kaldım.
Siyah postalları ayağıma geçirdim.
Birazdan Taehyungla solo sahnemiz vardı. Ve heyecandan ölmek üzereydim.
Tamam defalarca pratik yapmıştık ama heyecanım seyircilere karşı değil, onunla dans edecek olmamdı.
Kızlar kendilerini kabinlerdeki duşa atarken sahneyi izlemeye geleceklerini söylemişlerdi.
Hızla Taehyungların kulisine ilerleyip beklemeye başladım.

Yaklaşık 10 dakika sonra hepsi içeri girdiğinde onları tebrik ettim.
"Yıkıldı ulan sahne yıkıldı."
Hepsi birbirlerine sarılırken aralarına beni de almaları sonucunda kahkahalar eşliğinde ayrıldık. İçeri giren görevli sonrasında Taehyungla sahneye ilerledik. Çocuklar ve kızlar sahne arkasından izlemeye geçmişlerdi.

Sahne ışıklarının sönmesiyle Taehyunga döndüm. Kulağımızda duran kulaklığa son 1 dakika anonsu yapılırken kimsenin bizi görmemesine güvenip dudaklarına yaklaştım. Beklemeden dudaklarımızı birleştirdiğinde . Son 10 saniye anonsuyla ayrılıp koreografi gereği yere uzandık.

Işıkların açılmasıyla şarkı başladığında kendimi müziğe bedenimi ise dansa bıraktım.

HİDDEN LİES | Taelice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin