Lee Hi- Holo
Ve ağlamayı bırakacağım, hissetmeyi bırakacağım
Seni düşünmeyi bırakacağım,
Daha fazla ağlamayacağım, kaçacağım
Ve kendime daha iyi bakacağım.
Oturduğum banktan kalkıp karşımda duran bedene baktım.
Onu görmeyeli uzun zaman olmamıştı ama yinede ufak tefek değişiklikleri vardı.
Saç rengi değişmişti . Onu en son gördüğümde sarıydı. Şimdi ise kahverengiydi .Aklıma attığı mesaj geldi. Beni korkutmuştu.
Kayıtlı olmayan numara : Seule döndüm.
Lisa :Kimsiniz ?
Kayıtlı olmayan numara : Ah yeni numaramı vermeyi unutmuşum.
Belki bu fotoraf hatırlamana yardımcı olur .
Sen çekmiştin.
Lisa: Jaehyun.
Gerçekten döndün mü?
Jaehyun: Han nehrinin orada buluşalım.
Lisa: 1 saate ordayım.
Hızla kollarımı ona sardım. "Nasıl haber vermezssin döneceğini " Ellerini belime koyup sarılışıma karşılık verdi.
"Sürpriz yapmak istemiştim."
Ayrıldığımızda banka oturup birbirimize döndük.
Jaehyunla tesadüfen Amerikadayken tanışmıştık. Zengin bir aileden geliyordu. Seuldeki şirketleri Amerikaya dayanıyordu . Jaehyun da orayla ilgileniyordu.Amerikada nerdeyse hergün görüşüyorduk. Yaşadığım şeylerin çoğunu biliyordu. Çok yakındık ama buraya gelince nerdeyse boşlamıştım onu.
"Ee anlat bakalım neler yaptın? Eritebildin mi buzları Amerikada fazla umutsuzdun?" Ona gülüp başımı salladım.
Herşeyi en baştan sona anlattığımda saatler geçmişti ve biz hala oturup deli gibi sohbet ediyorduk . Onu özlemiştim."Bir süre daha burdasın yani ?"
Beni onaylandığında sevinçle ayağa kalkıp onuda kaldırdım.Taehyungun evinden nerdeyse hiçbir açıklama yapmadan çıkmıştım. Bir arkadaşımı görmem gerekiyor demiştim sadece. Bambamı arayıp bizde toplanmalarını söyledikten sonra Jaehyuna döndüm. "Hadi seni arkadaşlarımla tanıştırayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİDDEN LİES | Taelice
FanfictionVe Lalisa Manoban geri döndü. Kırdığı kalpleri iyileştirmek için mi ? Yoksa yeni yaralar açmak için mi ? Welcome to my world .