2NE1-GOODBYE
Bugün geçtiğinde
Yarın farklı olacakmış gibi hissettiriyor
Sensiz gidebilmem mümkün olacak mı?
"Artık istesende gidemezssin benden Manoban"Nefesimi toplayıp mırıldandım. "Artık istesemde gidemem senden Kim Taehyung." Başını omzumdan kaldırıp gözlerini üzerime dikti.
"Hadi dağıttıklarımızı toplayalım" diyerek hafifçe güldüğünde utançla dudağımı dişledim.Az önce olanlardan sonra utanıyor musun bide, çift karakterli misin kızım sen ?
Elleri badimin altından girip sütyen kopçamı bulduğunda gözlerini 1 saniye bile ayırmadı gözlerimden. Soğuk ellerini vücudumda hissettmek sırtımın gerilmesine sebep oldu. Sütyen kopçamı takıp badimin omuzlarını düzeltirken kucağından kalkıp yerde duran çantamı aldım.
Elini belime koyup benimle birlikte çıkışa ilerledi. "Seni bırakmamı ister misin?" Ona başımı iki yana sallayıp gelişi güzel otoparkı gösterdim. "Bambamın arabasıyla geldim bugün."
Başını sallayıp kamelyada duran çocukların yanına ilerlemeye başladığında kolundan tutup durdurdum onu. "Şey Taehyung gitmesen mi oraya?" Kaşlarını kaldırdıp "Gideceğimi söylecektim , bir sorun mu var ? " dedi.Ona belli belirsiz başımı sallayıp gözlerimi kısa biran etrafta gezdirip yeniden ona döndüm. "Dudakların şişmiş ve kırmızı duruyor, anlayabilirler ." Dediğimde gülüp elimi tuttu. "Lisa saklamamız gereken bir durum mu var ortada , arkadaşlarımız ne zamandır anlayışsız insanlar ." Dediğinde onaylarcasına başımı salladım. Haklıydı , yargılayacaklarını düşünmüyordum .
"Tamam herhangibi bir morluk yok değil mi ? " gözleri boynuma kayıp başını salladı. "Hayır , ama biraz daha burada durursak olabilir. "
Karnına vurduğumda gülüp benimle birlikte kamelyaya ilerledi. Gözler önce bize sonra ellerimize kayınca Jimin heyecanla ayağa kalkıp parmağını bize doğrulttu. "Beklediğim couple gerçekleşti mi yoksa ?" Dedi. Kızlar anında bana dönerken gözleri hangi ara oldu bu dermişcesine bakıyordu. "Bize nasıl söylemezssin ?" Diyen Jennienin saçlarını çekti Jungkook. "Kızım söylemelerine gerek mi var ? Sürekli dip dibe basıyoruz bunları salak olmak lazım anlamamak için . " Yoongi eline vurup konuştu .
"Eline mukayet ol pezevenk.""Eee ne zaman kutluyoruz bunu" diyen Namjoona döndük. Kutlamamız mı gerekiyordu birde .
"2 gün sonra şu malın doğum günü var zaten ozaman kadeh kaldırırız işte ." Dedi Hoseok . Kızlara dönüp "Şimdi eve gideceğim akşam telefonda konuşuruz ." Dedim.
Beni onayladıklarında Taehyunga döndüm. "Yarın görüşürüz ozaman."
Başını sallayıp hafifçe sarıldığında karşılık verdim. "Sana konum atarım ."Onu onaylayıp otoparka ilerledim .
Arabaya bindiğimde bir süre öylece durdum. Neler olmuştu öyle ?
Evet ondan hoşlanıyordum bunu reddetmek salaklık olurdu zaten ama şuan içinde bulunduğumuz durum garipti. Benden hoşlanıyor muydu yani ?Şöyle bir düşününce benden hoşlandığını belirten birsürü şey yaşanmıştı aslında.
Sırıtarak arabayı çalıştırdım.Eve de ağzım kulaklarımda girmem Bambamı şaşırtmıştı. Kısa bir sorgudan sonra ona anlattığımda kıskanç kardeş moduna bürünsede güzel dileklerini söylemekten çekinmemişti.
Güzel bir akşam yemeğinden sonra kızları aramış nerdeyse 1 saat bu konu hakkında konuşmuştuk. İlk başta onlara bu konudan hiç bahsetmemem onları kızdırsada sonradan hepsi mutlu olduğunu belirtmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİDDEN LİES | Taelice
FanfictionVe Lalisa Manoban geri döndü. Kırdığı kalpleri iyileştirmek için mi ? Yoksa yeni yaralar açmak için mi ? Welcome to my world .