♡1

4K 187 165
                                    

  Suga, Halsey  İnterlude



Jennie;

" Hadi  ama Tae mızıkçılık yapma birkere de " dedim oflayarak  ve sadece göz devirdi. Seni ahmak  " Jennie cidden havamda değilim niye anlamak istemiyorsun? "  Okul bahçesinde kamelyada oturmuş Jacksonun partisi için Taeyi ikna etmeye çalışıyorduk hemde hepimiz .
  Tam söze başlayacaktım ki Rose nefes nefese kamelyaya geldi . " Güzelim bu ne hal " diyen sevgilisi Jungkooka kısa bir bakış atıp bana döndü.  Ve buz kesilmemi sağlayacak o cümleyi kurdu .

" O geri dönüyor olabilir " diyerek telefonunu hepimizin göreceği şekilde bize çevirdi. Bir instagram fotorafı vardı ve sanırım uçakta çekilmişti. Altında ki yazıya dikkat etmeden gönderiyi kimin paylaştığına baktım . Zaten işte o an buz kestim . O geri dönüyor olamazdı. Cidden bunu yapmaya nasıl cesaret edebilmişti.  " Lalisa dönüyor demek bu biraz tuhaf olacak desenize arkadaşınız  bizimle -eski düşmanlarınıza- takıldığınızı görmesi biraz değil hatta  ephey tuhaf olucak " diyen Yongiye döndüm ve kaşlarımı çatarak kolunun altından çıktım. Histerik bir şekilde gülüp " O bizim arkadaşımız değil bu konuda anlaşalım" dedim .

Jisoo ya döndüğümde düşünceli bir şekilde başını Namjoonun omzuna yaslamıştı.
" Ben Lisanın  geri dönebilicek kadar cesaretli olduğunu sanmıyorum açıkçası. Yine bi oyunlar peşindedir " diyen Jimine bakıp başımı salladım. Öyle olmasını umuyordum . Neden gerilmiştim uzun zaman sonra ismini duymak mı beni germişti yoksa geri dönecek olma ihtimali mi ? Onu görmeye hazır mıydım peki ?  " Dalıp gittin Jenduk -shi  Lisayı mı düşünüyorsun yoksa bana ısmarlayacak olacağın kimchiyi mi "  Jine bakıp  aklımdakinin aksine " Benden gizli Hoseokla kimchi yemeni düşünüyordum seni ahmak " dediğimde gülüp Yongiyi tam anlamıyla kıçıyla itip yanıma oturdu .

" Hadi ama jenduk bana vakit ayırmayıp kedi surata vakit ayırdın açlıktan ölsemiydim yani bilirsin Hoseok hep 2. plan nasıl  onunla kendini kıyaslarsın " Dediği anda Hoseoktan su şişesini karnına yemiş Yongide ensesine geçirmişti . "Aptal sevgilisiyim tabikide bana vakit ayıracak "diyen Yongiye göz devirip yanımdan kalktı bu seferde Roseye adımladı. Ah tam anlamıyla bir sülüktü.

"Ben sınıfa çıkıyorum. Öğle arasıda bitmek üzere zaten " diyerek yanımızdan ayrılan Taeye hepimiz başımızı sallayarak onayladık  " Partiye gelmemezlik yapma sakın Tae " diyerek bağırmayıda ihmal etmedim ." Bana sadece elini havaya kaldırarak bakmadan el sağladığında göz devirmeyi ihmal etmedim .

" Ya o tekrar gelirse ne olucak ben buna hazır hissettiğimi düşünmüyorum " diyen Roseye baktığımda hala bu konuda takılı kaldığına şaşırmamıştım. Çünkü benimde aklım hâlâ o konudaydı ama bunu belli etmeye niyetim yoktu . " Ah hadi ama Rosie geri dönebilecek kadar cesur mu sence o "

"Gidicek kadar cesurdu " diyen Jisooya bakıp ayağa kalktım. "Her neyse benden bukadar sınıfa çıkıyorum. Partide görüşürüz "

                                « ★ »

                                « ★ »

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HİDDEN LİES | Taelice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin