BTS-Mikrokosmos
1 , 2 , 3
Nefes al
YaşaGirişler konusunda hiçbir zaman başarılı olamamıştım.
Ne söylemem gerektiği konusunda hiçbir zaman başarılı olamamıştım.
Nerden başlamam gerektiğini hiçbir zaman başaramamıştım. Hayatımın her anında böyleydi bu .
Şimdi nasıl öylece bir anda anlatacaktım. Hoş anlatabilecek miydim?Bu konuyu yeniden erteledim.
Kaçmaktan başka ne bilirsin ki sen Lalisa
Adımlarımı kampüsteki kafeteryada durdurup etrafıma göz gezdirdim . Bambam ve birkaç arkadaşı köşedeki masada oturup sohbet ediyorlardı. Ama onu aramıyordum. Gözlerimi yeniden etrafta gezdirince onları gördüm.
Omuzlarımı dikleştirip onlara ilerledim .
Beni fark etmeleriyle bakışlarımı yüzüme çevirdiklerinde doğruca Hoseoka baktım .
" Klüp başkanı senmişsin formları sana iletmem gerekiyormuş. Lee Min hocaya iletirsen sevinirim . "
Formları ona uzattığımda elimden alıp inceledi. "Tabi iletirim ben , teşekkür ederim " minik bir gülümsemeyle bana baktığında sebepsizce sinirlendiğimi hissettim . Okulun ilk yıllarını burnumdan getiren çocuklar bunlar olamazdı. Cidden hiçbirşey olmamış gibi mi davranacaklardı böyle.Aynısını sende yapıyorsun Lalisa , onlardan bir farkın mı var sanıyorsun ?
"Bir sorun mu var ? " diyen Jimine çevirdim bakışlarımı.
Başımı önemsizce sallayıp gideceğim zaman Jisoonun sesiyle ona döndüm."Gerçekten böyle mi
olacak Lalisa yani biz hep aynı ortamlarda denk geleceğiz ama birbirimizi tanımıyormuş gibi mi davranacağız, bize anlatmak zorunda değil misin sencede ?"Derin bir nefes alıp bakışlarımı yüzlerinde gezdirdim . Suspus olmuşlardı yine . Rosè yaslandığı omuzdan başını kaldırıp dikkatle bana baktığında ufak bi göz temasından sonra Jisooya döndüm.
"Böyle olmak benim de hoşuma giden bir durum değil. Size tamamen suçluyum veya suçsuzum diyemem kızlar. Evet yaptığım hataların farkındayım ama ben sadece sizi onlardan korumak istemiştim. Evet anlatmadığım için pişmanım ama eğer o zaman anlatsaydım sizi kaybedecektim bunu göze alamazdım . Lütfen bana biraz daha zaman verin ."
Hepsi anlamsızca bana bakarken bu kadar açık konuştuğum için kendime kızdım.
" Ne oluyor ben anlamıyorum, kimden koruyacaktın Lisa , onlar kim " diyen Jennieye çevirdim bakışlarımı. Kaşlarını çatmış anlamsızca yüzüme bakıyordu .
"Herşeyi anlatacağım, ama sadece biraz daha toparlanmaya ihtiyacım var . "
Rosé derin bir nefes alıp başını salladığında " Peki öyle olsun " dedi .Arkamı dönüp birkaç adım attığımda durdum ve yeniden onlara çevirdim bakışlarımı . Elimdeki poşeti Yoongiye uzattım.
"Bu ne " kaşlarını çatıp poşeti elimden aldığında omuz silktim .
" Kim Taehyunga iletirseniz sevinirim. Bende kalmasını istemediğimi de söylersiniz. " Birşey demelerine izin vermeden dans odasına ilerlerken telefonumu çıkarıp mesaj yazmaya başladım.Lalalalisa_m: Kıyafetlerimi getir. (12:04)
iletildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİDDEN LİES | Taelice
FanficVe Lalisa Manoban geri döndü. Kırdığı kalpleri iyileştirmek için mi ? Yoksa yeni yaralar açmak için mi ? Welcome to my world .