Jaehyun - I Like Me Better CoverSoyaaa_ ve diğer 2718 kişi beğendi
Park_jimin : Bu fotorafı paylaşabilmek için Jungkooku engelledim arkadaşlar.
+kimtaehyung : Fotorafta bende varım aptal!
↪️park_jimin: Upss kanka asıl seni engellemeyi unutmuşum.
+ kimseokjin: Ulan bunu hangi ara çektin dhmakajs
+rose_are_rosie : Jungkook yanımda haberin olsun :))
↪️park_jimin : Ulan yapmaaa beeee
+28 : Uyurken bile bukadar yakışıklı olmaları yasal mı?
↪️soyaaa_ : Salyaları akmış kör müsün ?
Diğer yorumlar için tıklayınız .
Lisa 'dan
Her hata yapan suçlu mudur?
Hataları neye göre ayırıyorduk ?
Peki buna zorlanmak da bizim suçumuz mu kabul ediliyordu ?
Düşünmek artık bana iyi gelmiyordu. Eskiden birşeyler düşünerek düzeltmeye çalışırdım. Ama artık nerden tutsam ordan kopuyordu. Parçalar birleşmiyordu bile. Herşey ellerimden kayıp gitmişti .
Düzeltmeyi çok isterdim. Evet tamamen suçlu değilim ama kendimi suçsuzum diyerekte aklayamazdım.Onlara anlatmalıydım, en başından herşeyi anlatmalıydım . Bukadar şeyin altında ezilmek zorunda değildim. Yardım etmelerini istemeliydim . Çukura düşerken onlara ellerimi uzatmalıydım. Tüm yanlışların altında ezildim. Bunun bana getirdiği sorunlar çok büyüktü, Annemi kaybettim , dostlarımı kaybettim . Üstelik bunların farkındayken , o zamanlar düşündüğüm şey onları uzak tutmaktı ama belkide en büyük hatayı burda yapmıştım.
Nerden bilebilirdim ki hayatımın bukadar mahvolacağını ."Tamamdır Lalisa üyeliğini yaptım, klüp hakkındaki bilgileri klüp başkanından veya dans hocalarından alabilirsin " daldığım düşüncelerden sıyrılıp müdür yardımcısına başımı salladım.
Bambamın zoruyla klübe yeniden üye olmuştum ama şuan bedendimde hiç birşey yapacak enerji yoktu . Yorgunca odadan çıkıp alt kata dans odalarının olduğu yere ilerledim . Tüm gece uyuyamamıştım ve Bambamın dersi 8 de olduğu için kahvaltı bile yapmadan çıkmıştık evden bu halde nasıl dans edebileceğimi bilmiyordum , aslında bugün formları dolduracağımı bildiğim için dans edebileceğimi düşünmüyordum.Burası görsel sanatlar üniversitesiydi , öğrencilerin çoğu dansla ilgileniyordu modern dans , hip hop bissürü dans çeşidi için ders veriliyordu bu yüzden formda seçmem gereken alanlar olduğunu biliyordum .
Yavaşça kapıyı çalıp içeriye girdim . Öğrencilerin çoğu yerdeki minderlere oturmuş ritimle dans eden dans hocası ve arkasındaki öğrencileri izliyorlardı. İçeri girmemle müzik kesilince herkesin odağına girmiştim. Gözlerimi üzerlerinde gezdirince şaşkınca bana bakan öğrencilerin yanında donukça bana bakan üçlüde bakışlarımı durdurdum . Burada olmamı beklemiyorlardı bunun farkındaydım ama her ne olursa olsun hayallerimden vazgeçmemiştim. Bunun için çabalayacaktım." Hoşgeldin Lisa seni yeniden burada görmek çok güzel, geç otur ders bitince formları doldururuz " diyen dans hocası Lee Min hocaya hafifçe gülümseyip kısaca teşekkür ettim .
Boş gördüğüm minderin oraya ilerlerken kimseyle göz göze gelmek istemiyordum . Fısıltıları duyuyordum ve uzun bir süre duyacağımın farkındaydım.
Mindere oturup başımı kaldırdığımda onlarla göz göze gelmiştim. Taehyung donukça bana bakarken Seokjin hafif gülümsemişti. Onun diğerleri gibi olmadığını biliyordum . O diğerlerine göre daha sıcakkanlıydı . Yeniden müziğin başlamasıyla birlikte başımı dans edenlere çevirdim. Üzerimdeki gözelerin farkındaydım ama bunun altında ezilmek istemiyordum. Omuzlarımı dikleştirdim , ve sinirle bana bakan karşımda ki Jennie 'ye baktım. Benden gerçekten nefret ediyordu ve anlatsam bile bana inanmayacağını biliyordum . Tek kaşımı kaldırıp ona bakmaya devam ettiğimde başını iki yana sallayıp Yoongiye biraz daha yaklaştı.Sahi nasıl bir araya gelmişlerdi . Hemde üçüde Taylandlı olduğum için hepsi bi yandan beni bu okuldan soğuturken benimle birlikte onlarda nefret ediyorlardı. Şimdi nasıl bir aradalardı aklım almıyordu.
"Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar , pratik yapmayacak olanlar çıkabilir. Herkese afiyet olsun . Lisa sen benimle gel " Hocanın sesiyle herkes odadan çıkmaya başladı. Yavaşça ayağa kalkıp hocaya ilerledim. Biran önce halletmek istiyordum çünkü daha fazla aç ve uykusuz kalabileceğimi düşünmüyordum .
" Al bakalım Lisa bunları yarına kadar doldurup klüp başkanı Hoseok'a verirsin o iletir bana " Teşekkür edip odadan çıktım birde onlarla muhattap olmak zorunda olmak canımı sıkmıştı. Telefonumu çıkarıp Jacksonu ararken merdivenlere ilerlemeye başladım.
" Buyrun güzellik " neşeyle telefonu açan Jacksona şaşırmıyor değildim nerden buluyordu bu enerjiyi "Nerdesin Jackson-shi " onun aksine benim sesim oldukça yorgun çıkıyordu. " Bahçedeyim Ramen yiyorum hadi gel sende " onu onaylayıp telefonu kapattım . Karnımı doyuracak olmak bir tık gözümün açılmasına sebep olmuştu . Merdivenleri daha hızlı çıkmaya başladım, ayağımın takılmasıyla öne savrulmam bir oldu , belime sarılan eller yere yapışmamı önlerken şokla beni tutan kişiye döndüm . Jimindi , iyide o odadan erken çıkmıştı ne ara yanımda bitmişti. " İyi misin ? Dikkatli olmalısın " ona başımı sallayıp kollarından uzaklaştım. Bu hareketime hafif gülüp bana baktı. Kısa bir teşekkür edip onu arkamda bırakıp bahçeye ilerlemeye başladım.Bahçede gözlerimi gezdirmeye başladığımda Jackson ve Bambamı masalı banklarda oturduğunu görünce derin bi nefes alıp yanlarına ilerledim .
"Selam" diyip Jacksonun yanına oturdum . Bambam hemen karşımda oturuyordu bana gülümseyip chopstikleri uzattı. "Al bakalım kahvaltı yapmadan çıktık evden " ona başımı sallayıp chopstikleri alıp ramen yemeye başladım.
" Üye olmuşsun klübe, seni yeniden dans ederken görecek olmak beni çok mutlu etti " Jacksona gülümseyip ağzım dolu bir şekilde öpücük attım. Bu hareketime gülüp elleriyle yüzümü kapattı. "Iyy ne çirkin birşey oldun bir anda sen " ona yine ağzım dolu bir şekilde dil çıkardığımda saçlarıma uzandı. " hey bırakın atışmayı rezil ediyorsunuz karizmamı " diyen Bambama döndük ikimizde . Gülerek bizi izliyordu . Jacksonla aynı anda ona dil çıkardığımızda masadan kalktı. " Sizi salaklar dersim başlayacak ben gidiyorum . Dersiniz bitince kapıda bekleyin ve birbirinizi yemeyin . "
Onu başımızdan savarcasına başımızı sallayıp gülerek ramen yemeğe devam ettik . Onların yanında kendimi mutlu hissediyordum , onlar olmasaydı buraya yeniden dönebilicek kadar cesaretli olamayabilirdim.
"Akşam parti var diyorlar , Sora 'nın evinde ne dersin gider miyiz ?"
Ağzımı masadaki peçeteyle silip omuz silktim . Bir anda göz önünde bulunmak istemiyordum.
" Bilemiyorum Jackson yani bir anda hiçbirşey olmamış gibi davranmam ne kadar doğru? "Bana gülümseyip omzumu destek olurcasına sıktı. " Senin için ne kadar zor olduğunun farkındayım Lisa . Lütfen seni anlamadığımızı düşünme. Sadece kendini soyutlamanı istemiyoruz. Ne kadar güçlü durmaya çalışsanda kendi içinde verdiğin savaşın farkındayız , ne yapman gerektiğini bilmiyorsun , ama emin ol birlikte herşeyi toparlayacağız. Sana en iyi arkadaş sözü veriyorum . " Minnetle gülümsediğimde çoktan gözlerim dolmuştu "Hadi amaa sen ağla diye mi bu kadar dil döktüm şimdi ben . Gel buraya " Beni kendine çekip sarıldığında anında karşılık verdim . Göz yaşlarım benden izin istemeden akmaya başladığında gözlerimi karşıya diktim. O an biriyle göz göze geldim. Kim Taehyung .
Merhaba ben geldim. Kurguyu yayımlamaya devam edeceğim. Her ne kadar şuan okunmasa da . Aslında istediğim şeyin okunup okunmaması olmadığını fark ettim . Bu kurguyu yazmak bana kendimi iyi hissettiriyor. Başlamışken yarım bırakmak istemiyorum . Ama en azından orda birileri varsa ve destek olursa çok mutlu olurum . Ve daha büyük bir motivasyonla yazmaya devam ederim.
Umarım kurgu hoşunuza gidiyordur . Olayları hemen bi anda başlatmak istemiyorum. Lisanın kendi içinde verdiği savaşı anlamanızı istiyorum . Umarım buraya kadar okumuşsunuzdur.Sağlıklı kalın 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİDDEN LİES | Taelice
FanficVe Lalisa Manoban geri döndü. Kırdığı kalpleri iyileştirmek için mi ? Yoksa yeni yaralar açmak için mi ? Welcome to my world .