♡20

1.8K 120 284
                                    

Bts- Save Me

Teşekkür ederim, bana kattıkların için

Uçmamı sağladığın için

Bana kanatlar verdiğin için

Beni düzelttiğin için

Boğulan beni uyandırdığın için

Ben rüyalarda yaşarken, gözlerimi açtığın için

Seni düşününce aydınlanıyorum

Tüm üzüntülerimi çöpe atıyorum

Teşekkür ederim, "biz" olduğumuz için

"Bence mola vermelisiniz artık." Sesin geldiği yöne döndüğümüzde kapıda duran Yoongi ve Taehyunga döndük.
Öğle arasındaydık ve önceki dersimiz iptal olduğu için boş dersten beri kızlarla koreografi hazırlamaya çalışıyorduk. Çoğunu halletmiştik bile.
Kızlar kendini yere bıraktığına üzerimde iyice toplanan şortu aşağı çekip duruşumu düzelttikten sonra nefes nefese yere bıraktım kendimi.

Birazdan modern dans dersine girecektik ama nerdeyse şimdiden yorgunluktan ölecektim. Gözümün önünde beliren su şişesine bakıp bakışlarımı ona çevirdim. Sabah defalarca kez aynı ortamda olsakta konuşmamıştık. Elinden şişeyi aldığım sıra elini omuzlarıma koyup oturur pozisyona gelmeme yardım etti. Kısa bir teşekkür edip suyu içmeye başladım.

"Kızlar Lisayla beni yanlız bırakır mısınız?"
Hepimiz şokla Taehyunga döndüğümüzde kızlar kısa sürede toparlanmış muzhip bakışlar atarak çıkmışlardı. Yoongide arkalarından çıktığında dans odasında yalnız kalmıştık.

"Bu neydi şimdi?" Diyerek ona döndüğümde benim gibi oturup dizlerinin çıplak dizlerime değmesine sebep oldu.
Omuz silkip " Biraz da kendi kareografimiz hakkında çalışırız diye düşündüm " dedi.

Kaşlarımı çatıp derin bir nefes aldım.
" Bunu onlara bu şekilde söyleyebilirdin , yanlış anlayacaklar... ah ne diyorum ki yanlış anladılar bile. " dediğimde elini yüzüme düşen saçıma atıp kulağımın arkasına sıkıştırdı. En ufak bir hareketi bile kasılmama sebep oluyordu.
"Ne zamandan beri insanların yanlış anlayıp anlamamalarından endişeleniyorsun ? " dediğinde verecek bir cevabım yoktu.
Haklıydı, isteyen istediğini düşünebilirdi.

"Eee nerden başlıyoruz ozaman , şarkıyı seçtin mi ?" Sorum karşısında başını salladı.

"Aslında düşündüm de koreografi işini yarına erteleyebiliriz. Bugün fazla yorgun duruyorsun " söylediği sözler karşısında kendimi yeniden yere bırakıp kollarımı açtım. "Bunu söylemeni bekliyordum " deyip güldüğümde yanıma uzanarak güldü. "Birazdan Lee Min hoca yeterince yoracak zaten." Onu onaylayıp başımı yana çevirdim, bu göz göze gelmemize sebep oldu. "Yarın dersimiz yok yarın atacağım adrese gelirsin çalışırız." Dediğinde kaşlarımı çattım. " Burada çalışmayacak mıyız ? "

Kaşlarını kaldırıp " Sana göstermem gereken bir yer var orada çalışacağız." Dedi.

Ona başımı sallayıp bu sefer ben uzattım elimi saçlarına , yan döndüğü için tek bir yöne düşmüştü dalgalı saçları. Ellerimi saçlarından geçirip düzelttiğimde saçlarından gelen kahvemsi kokuyla kaşlarımı çattım. "Bu kokuyu sende alıyor musun ? "

HİDDEN LİES | Taelice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin