Luku 1

19 2 0
                                    

Corinne Von Marie avasi arkkunsa kannen. "Täällä on tosi tunkkaista, menen kävelylle" Hän ajatteli ja kapusi kierreportaita alas suureen eteishalliin. Tyttö avasi painavan oven ja hiipi pihalle. "Metsään ei saa mennä, mutta sinne minun on pakko päästä" Corinne sanoi ääneen. Hän tajusi, että hänen hampaansa olivat esillä. "Jos joku ihminen näkee minut niin...Ei,ei metsässä ole ihmisiä" Corinne päätti kulkea suoraan metsän lävitse. Aurinko paistoi, mutta hän pystyi kulkemaan auringonvalossa sillä Von Marien klaanilla oli kyky kävellä siinä. "Onpa täällä kaunista, miksi tämän pitää muka olla kiellettyä aluetta" Corinne mietti kun käveli vehreää rinnettä pitkin alas. Yhtäkkiä tyttö törmäsi johonkin. Hän sähähti ja loikkasi ylös. Corinnen edessä seisoi poika, jolla oli vaalea tukka ja jäänsiniset silmät. Tuo poika vain tuijotti Corinnea. "Oletko sinä vampyyri" Poika kysyi. "O-olen" Corinne vastasi peloissaan. "Minäkin olen, et saisi olla täällä" Poika vastasi. "Ai, miksi" Corinne kysyi. "Tämä on klaanini maata, ja sinä taidat kuulua Von Marien klaaniin" Tämä poika kertoi. "Hetkinen nyt, miten pystyt olla auringossa" Corinne alkoi ihmetellä. "Jos et huomannut niin täällä on varjoisaa" Poika huomautti. "Kuka muuten olet, minä olen Corinne Von Marie" Corinne kysyi. "Nimeni on Fred Von Jacques" Poika vastasi. "Olet Von Jacques, osaat lukea ajatukseni, miten osaat" Corinne pohti. "Voin opettaa sinua jos haluat Von Marie, mutta sen pitää olla salaista, tule huomenna aamulla uudestaan" Fred sanoi ja hyppäsi korkealle puuhun. "Selvä on...Fred" Corinne huusi pojalle joka loikki jo korkealla kohti jotakin paikkaa, luultavasti Von Jacquesin klaanin linnaa.

The vampires of darknessWhere stories live. Discover now