"Clara, sinun piti olla jo poissa" Fred hämmentyi. "KERRO NYT VAIN KUKA TUO TYTTÖ ON" Clara huusi. Hän paljasti torahampaansa ja lähti Corinnea kohti. "Clara, seis" Fred esti tytön kädellään. Corinne vilkuili vuorotellen molempia. "Taidan olla pulassa" Hän ajatteli. "Sinä OLET pulassa Corinne Von Marie" Clara sanoi irvistäen. "Lopeta hänen ajatustensa lukeminen Clara, ja häivy" Fred käski. "Taidat pitää tuosta vampyyrin hupakosta Fred" Clara kiusasi. Fred punastui. "Corinne, häivy täältä ennen kuin tämä idiootti vie sinut klaanimme luokse" Hän sanoi Corinnelle. "Fred, häntä ei saa päästää pakoon, voisimme viimein saada klaanillemme Von Marieiden kyvyn kävellä auringonvalossa, meidän pitäisi vain kiristää heitä" Clara parahti. "Clara, oletko sinä ihan oikeasti noin tyhmä, emme tarvitse sitä kykyä, olemme jo muutenkin kaikkien vampyyriklaanien vahvimmat" Fred puolusteli. "Mitähän isä sanoisi jos kuulisi tuon" Clara huomautti. "Olen jo ihan sekaisin Clara, lopetetaan jo riitely ja anna Corinnen mennä, ole kiltti" Fred aneli. "Ei onnistu" Clara vastasi ja loikkasi päin Corinnea. Corinne paljasti torahampaansa ja sähisi. Clara sähisi takaisin. Sitten Corinne yhtäkkiä potkaisi Claraa kasvoihin ja tyttö kaatui maahan. Pian hän kuitenkin nousi ja hyökkäsi taas Corinnen kimppuun. "Lopettakaa molemmat, HETI" Fred huusi järisyttävän kovalla äänellä. "Klaanimme on täällä" Hän jatkoi. Heidän luokseen ilmestyi monta hahmoa joilla oli Von Jacquesin klaanin tunnus takeissaan. "Mitä täällä tapahtuu" Ilmeisesti johtaja jylisi. "Tämä tässä on Von Marie, ja Fred puolustaa häntä" Clara puhui ylitse muiden vampyyrien hälinän. Fred katsoi alas päin. "Minä voin selittää" Hän sanoi. "Mutta päästätte hänet menemään, hän ei tee meille mitään pahaa kuten te luulisitte" Fred jatkoi osoittaen Corinnea. "Vai ei tee mitään..." Johtaja, eli toisin sanoen Fredin oma isä, pohdiskeli. "Me viemme tytön omaan linnaansa vastineena heidän klaaninsa smaragdista, ja kyllä, tarkoitan auringonvalossa kävely smaragdia" Johtaja murahti. "Isä, emme tee sitä, päästätte Corinnen menemään, kuuntele kerrankin minua" Fred huusi. Hän sähähti ja tempaisi Corinnen irti Clarasta. "Mene" Hän kuiskasi tälle. "Fred Von Jacques, mitä sinä teet" Johtaja huusi. "Sitä mitä sinä et ole koskaan pitkän elämäsi aikana osannut tehdä" Fred vastasi.
YOU ARE READING
The vampires of darkness
VampireCorinne Von Marie lähtee metsään ja tapaa siellä toisesta klaanista olevan Fred Von Jacquesin. Heidän välilleen syttyy kipinä. Vampyyrien perillisten täytyy tehdä yhteistyötä selviytyäkseen kaikista vaarallisista tilanteista. Vampyyrinmetsästäjät al...