Frederik palasi vanhimpien kanssa. "Mikaelaa ei löytynyt" Hra Nilson kertoi huoneessa olijoille. "Mitä! Miten niin ei löytynyt" Clara hämmästeli. "Luultavasti hän on paennut kun on aistinut jonkin olevan pielessä" Frederik kertoi tyttärelleen. "Hänet on löydettävä" Corinne parahti tuskastuneena. "Kyllä hän löytyy lapsikulta" Rouva Roses lohdutti. "Minua väsyttää, voisimmeko mitenkään jäädä tänne yöksi" Joanna pyysi. "Voi lapsikullat, saattehan toki jos se vain sopii muille" Rouva Roses vastasi lempeästi. "Sopiihan se. Fred, näyttäisitkö missä makuusalimme on. Siellä pitäisi olla ylimääräisiä arkkuja" Frederik kertoili. Fred nyökkäsi ja lähti johdattamaan kaikkia nuoria.
He saapuivat kullalla koristetulle ovelle, jonka kahvakin oli kultaa. "Vau, teillä on tosi koristeellista" Corinne ihasteli. "Eikö vain olekin" Ava myhäili. Fred avasi oven. Sen takaa paljastui huone jonka seinustalla oli monta arkkua. Katossa roikkui yksi kattokruunu, jonka valo tosin oli jo aika himmeää. No, se tietenkin oli hyvä juttu. "Tämä on paljon hienompi makuusali kuin meillä" Joanna sanoi kateellisena. "Von Jacquesit panostavat ulkonäköön" Nathan totesi ylpeillen.
Kaikki olivat jo käyneet levolle, mutta Fred istui vielä pitkällä penkillä, joka oli keskellä makuusalia. Corinnen arkku avautui. "Mitä teet vielä täällä" Hän kysyi Frediltä. "Mietin asioita" Tämä vastasi ja tarkensi vielä "Siis mietin Mikaelaa". "Älä murehdi nyt häntä" Corinne sanoi kun istui Fredin viereen. "Entä jos hän oikeasti tappaa kaikki? En voi olla miettimättä sitä asiaa" Fred huomautti hiljaa. "Ei hän pysty siihen yksin, tai edes kaksin Anthonyn kanssa" Corinne lohdutti. "En haluaisi menettää sinua, Corinne" Fred kuiskasi. "En minäkään sinua. Mutta nyt ei ole aikaa miettiä tälläisiä juttuja, Fred. Mennään nyt vain levolle" Corinne pyysi. "No hyvä on sitten" Fred suostui ja he nousivat. Corinne otti häntä kädestä kiinni. "Vielä yksi juttu" Hän totesi ja suuteli nopeasti Frediä. Sitten hän meni takaisin arkkuunsa. Fred jäi seisomaan paikoilleen ihmeissään, mutta samalla silti hymyillen.
Oon pahoillani kun tästä tuli super lyhyt mut kirjotin tän melkee 23.00 aikoihin niin olin vähän väsynyt kirjottamaan pitkää juttua.
YOU ARE READING
The vampires of darkness
VampireCorinne Von Marie lähtee metsään ja tapaa siellä toisesta klaanista olevan Fred Von Jacquesin. Heidän välilleen syttyy kipinä. Vampyyrien perillisten täytyy tehdä yhteistyötä selviytyäkseen kaikista vaarallisista tilanteista. Vampyyrinmetsästäjät al...