1

111 21 49
                                    

"Niye peşimden gelmediniz kralım?"

Genç adam göz yaşları arasından uyandı uykusundan, bir müddet daha akıttı göz yaşlarını.. sonunda sakinleşince,sordu kendine neden? Neden hep aynı şeyi görüp göz yaşlarını ile uyanıyordu? Neydi bu kalbindeki acının sebebi? Cevabı kendinde bulamayıp kafa dağıtmak için yürüyüşe çıkma kararı almıştı.

Saat 3 olduğu için sokaklar fazlasıyla sessizdi. Bir süre yürüdükten sonra durup uzaktan görünen okyanusa doğru baktı. Küçüklüğünden beri okyanuslara bir nefreti vardı nedenini kendisi de bilmiyordu ama sadece uzaktan bakmak bile ona huzursuzluk ve acı veriyordu. Bakışları yavaşça okyanus kıyısındaki kişiye kaymış, bu saatte neden orada olduğuna dair içini bir merak sarmıştı. Yanına gitmeli miydi? Hayır, hiç bir zaman böyle gereksiz meraklara kaptırmadı kedini ve kaptırmaya da niyeti yoktu.

Üşümüş bedeni kontrolünden uzak bir şekilde arkasına dönmüştü, aynı anda arkasını dönüp uzaklaşan adam dikkatini çekmişti. Bu saatte onunla burda olan birilerinin olduğunu bilmek iyi hisettirmişti. Her ne kadar o uzakta olsa bile..

_________________________________________

"Neden ellerin titriyor? Bunu ilk defa yapmıyorsun ki"

"Bende bilmiyorum sebepsizce gerildim"

"Endişelenme kral seni yemez sadece ona bu çayı götürmen gerek"

Başını onaylarcasına sallayıp, elleri titreye titreye kralın odasına yol aldı. Kapının önüne geldiğinde çayı dökmediği için şükrediyordu. Kapıyı hafifçe tıklayıp içeri girdi.

"Kralım çayınızı getirdim"

"Bana kralım deme jinyoung-ah"

"Neden?"

"Yaşlı hissediyorum"

Şirince söylediği bu cümle tüm gerginliğini almıştı. Daha çok gençken ailesinin vefatı üzerine tahta geçmişti jackson

"Alışmaya çalışırım kralım "

"Bak gene"

Alaylı bir sinirle elindeki çayı almış, oturması için eliyle işaret etmişti.

"Bana biraz kendinden bahsetsene Jinyoung-ah"

"Benimle ilgili her şeyi biliyorsunuz zaten"

"Adın,yaşadığın yer ve yaptığın şeyler değil sevdiğin şeylerden bahsediyorum mesela en sevdiğin renk ne?"

"Mavi"

"Neden?"

"Okyanusu seviyorum"

Jackson bir süre jinyoung'a baktı. Okyanus cevabı hoşuna gitmişti.

"Benimle okyanusu izlemek ister misin?"

anneau du destin | jinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin