Part 6

142 42 2
                                    

از آینه بغل ماشین سعی کرد جوری نگاه جینیونگ رو دنبال کنه که متوجه حرفاشدن شده یا نه.
جینیونگ غرق ساختمون ها و خیابون‌های لوکس نیویورک شده بود و کوچیکترین واکنشی به جه بوم نشون نداده بود انگار که نشنیده!

ماشین جلوی خونه ای که در سفید بزرگی داشت ایستاد. از پشت نرده های در ورودی حیاط بزرگ و سرسبز خونه دیده می‌شد و مشخص بود که خونه قشنگ و بزرگیه.
جینیونگ بدون اینکه چشم از عمارت رو به روش برداره از ماشین پیاده شد و با دهن باز سرش رو بالا گرفته بود و تماشا می‌کرد.
جه بوم به واکنش کیوت و بامزه ای که جینیونگ نشون داده بود لبخند زد و چمدون ها رو برداشت.

_خوش اومدی جینیونگی، نگران نباش من پیشتم.

جینیونگ لبخند زد و سرش رو تکون داد
وارد خونه شدن و یک نفر خدمتکار برای خوش آمد گویی جلو اومد و وسایلشون رو ازشون گرفت.

آقای ایم از پله های پایین اومد و با یک عصای طلایی که قسمت بالاییش به شکل سر عقاب تراش خورده بود و با جواهرات قرمز تزئین شده بود قدن برمی‌داشت.
_بالاخره اومدی!
_سلام پدر خوشحالم میبینمتون

جینیونگ نفسش رو حبس کرد و دستاشو مشت کرد، بالاخره باید خودشو معرفی میکرد.
_سلام آقای ایم. من پارک جینیونگ هستم، دوست جه بوم.

آقای ایم نگاهی به جه بوم انداخت و به ابروشو رو بالا داد

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

آقای ایم نگاهی به جه بوم انداخت و به ابروشو رو بالا داد.
_اممم... پس برای همین جه بوم یه روز دیر تر راه افتاد، باهم اومدین پس!
_بله متاسفم به خاطر تاخیر.
_به هر حال خوش اومدی جینیونگ راحت باش، توام مثل پسرمی.

خانوم ایم از اتاق اصلی وارد سالن شد جواهرات و زیورآلات زیبایی که داشت توی نور سالن خودنمایی می‌کرد. جه بوم به سمت مادرش رفت و بغلش کرد.

_دلم برات تنگ شده بود مامی
_منم همینطور پسرم خوش اومدی
خانوم ایم به جینیونگ نگاهی کرد و با مهربونی بهش گفت.
-باید دوست جه بوم باشی. خوش اومدی.

جینیونگ ادای احترام کرد و بلافاصله سلام کرد
جینیونگ از واکنش خوبی که پدر و مادر جه بوم بهش نشون داده بود اعتماد به نفس گرفت و لبخند زد.
جه بوم از اینکه پدرش با اومدن دوستش مشکلی نداره خوشحال بود و لبخند میزد که ناگهان سنگینی کسی رو بغل خودش حس کرد.

Dream About You || JJPWhere stories live. Discover now