¦¦ Mark's pov • 17:57 ¦¦
Moja mama práve vítala hostí zatiaľ čo ja som stál pri občerstvení. Keď mám byť úprimný tak by som najradšej s tohoto miesta hneď vypadol. Je tu kopa ľudí ktorých som nikdy v živote nevidel, a ešte k tomu oproti mne bude sedieť môj mladší brat Jisung aj z jeho priateľom Chenlem s ktorým sa určite budú celú dobu olizovať, a to som naozaj nepotreboval vidieť. Ale najlepšie na tom je, že budem musieť sedieť vedľa najhoršej osoby na svete. Vedľa Lee Donghyucka, ktorý práve aj so svojimi rodičmi vošiel do miestnosti.
,, Spomeň satana a satan sa objaví. " povedal som si pre seba a vybral sa si sadnúť na miesto.
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀¦¦ Haechan's pov • 21:09 ¦¦
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
Už sú to tri hodiny. Tri hodiny čo musím sedieť vedľa blbého Lee Marka. Už ma to tu naozaj nebavilo a tak som sa vybral von. Aspoň chvíľu som bol konečne sám keď v tom som uvidel Marka ktorý kráčal ku mne. Čo som sakra komu spravil za takýto život?!
,, Čau Donghyuck. " povedal Mark.
,, Milión krát som ti povedal ať ma voláš Haechan. Nenávidím keď ma niekto volá Donghyuck. Mark Lee." povedal som mu.
,, Veď ja viem a preto ťa tak volám. " povedal posmešne.
,, Inak, odkedy sme sa naposledy videli si nijako pribral, takto ťa určite nikto nebude chcieť. " povedal Mark provokatývnym hlasom.
,, Myslíš? Ja na rozdiel od teba mám priateľa. " povedal som.
,, Myslíš toho Renjuna? To je ale výhra. " povedal.
,, Aspoň nie je taký debil ako si ty." povedal som.
,, Toto ma malo akože uraziť? " spýtal sa
,, Vieš čo, trhni si Lee. " povedal som.
,, Na nič lepšieho nemáš?" spýtal sa a zhodil ma do fontány ktorá bola hneď za nami.
,, Zbláznil si sa, som celý mokrý! " zakričal som na neho.
,, Mal si si dávať väčší pozor. " povedal Mark a ja som ho chytil za rukáv a stiahol ho ku mne do fontány.
,, Tak za toto mi zaplatíš. " povedal nahnevane Mark.
,, Jasne." povedal som.
,, Wau, pozri koľko je tu mincí. "povedal Mark keď sa pozrel pod seba.
,, To dáva zmysel, ľudia do fontány hádžu mince keď si niečo prajú." povedal som.
,, To naozaj ľudia veria v takéto blbosti?" spýtal sa Mark.
,, No a čo, napríklad aj ja v to verím." povedal som.
,, Veď ty by si uveril aj keby ti niekto povedal že jednorožce existujú." povedal Mark.
,, To mi hovorí človek čo verí v Boha." povedal som.
,, Prestaň mi kecať do môjho náboženstva. " povedal Mark.
,, Tak mi prestať hovoriť že som naivný a pomôž mi odtiaľto." povedal som mu.
,, Prečo by som ti mal pomáhať, veď máš vlastné nohy." povedal.
,, Ale ty si ma sem zhodil. " povedal som.
,, Ty si ma sem zhodil tiež. " povedal.
,, Čo teraz robíš, snažíš sa plávať alebo čo? " spýtal som sa.
,, Veď tu nenechám tie mince. " povedal.
,, To si taký chudobný že ich chceš zobrať?" spýtal som sa.
,, Čo si o mne myslíš, ja som o dosť bohatší než si ty a nehovor že mi to nezávidíš." povedal Mark.
,, Jasne, ja Lee Donghyuck závidím tebe že máš taký skvelý život. "povedal som sarkasticky.
,, A ja Mark Lee, určite závidím tebe aký máš úžasný život." povedal Mark a zhodil ma znova naspäť do fontány.
_________________________________________
Ahoojte!
Mám tu pre vás novú fanfikciu.Dúfam že sa vám bude páčiť. ☺️☁️𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪
☾︎8.8.2022☽︎
YOU ARE READING
𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ
FantasyAll the thing I did Just so I could call you mine ↳ ❝ [ 🏳️🌈 ⚣︎ ] ¡! ❞ ___________________________________________ ➪ 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 START : 26.2.2022 END : ........