12. "Yeter!"

1.9K 199 71
                                    

Jenny kapının tıklatılması dayanılmaz derecede rahatsız etmeye başladığında söylenerek ayağa kalkıp kapıda diklen Lily'e baktı.

"Sorun ne Lils?" Lily onu dinlemeden içeri girdi ve yatağına oturdu.

"Üzgünüm Jenny, hiç sırası değil. Potter ile aranda ne var?" Arkadaşının birden ciddileşmesi onu istemsizce gülmeye itiyordu.

"O benim sevgilim. Ne oldu kıskandın mı?" Dedi alayla. Hemen sonra ise kahkaha atarak yere düştü.

"Komik olduğunu mu sanıyorsun?" Jenny gözlerini devirerek Lily'nin yanında duran tarağı aldı. Elbisesini zaten giymişti, bir tek saçı kalmıştı. Onu da Lily izin verirse yapacaktı. Konuşmadan önce ağızından bir kıkırdama daha kaçtı.

"Hadi ama Lily, hazırlanmam lazım." Lily ona göz devirip ayaklandı. Tam kapıyı açacakken kapıyı dışarıdan başka biri açtı. 

James, Lily'i görünce sırıttı.

"Ne konuşuyorsunuz, Evans? Beni sevdiğini falan mı itiraf ediyordun yoksa?" Lily sinirle ona yaklaştı.

"Senden nefret ediyorum." James belki alışmış gibi görünüyordu ama geride onları izleyen Jenny'nin gülümsemesi yüzünde solmuştu.

"Yeter!" İkisi de ona döndü. Jenny hızla Lily'e döndü, yanına geldi.

"Nasıl sırıttığını görüyor musun James'in? Tabii görüyorsun. Ama geceleri benimle nasıl dertleştiğini görmüyorsun! Onun kalbini kırmaktan zevk alıyorsun! Ama onun nasıl üzüldüğünü bilmiyorsun... Onu sevdiğini sen de biliyorsun ben de, ama sen, yıllardır reddettiğin birini sevmeyi gururuna yediremiyorsun! Sırf sen o lanet olası gururunu iki dakika kenara bırakamayacak kadar aptal olduğun için ben her gece senin ne kadar güzel olduğunu dinliyorum! Çünkü bu iltifatları senin yüzüne karşı söylediğinde genelde lanet yiyor!" O sinirle solurken Lily dehşete düşmüştü. Jenny ona karşı hiç bu kadar ağır konuşmamıştı.

"Aptallığını gururunla birlikte başka bir yere bıraktığında tekrar arkadaş olabiliriz." Dedi kapıyı göstererek. James inanamamazlıkla Jenny'e baktı. Lily gözleri dolu bir şekilde dışarı çıkar çıkar çıkmaz kapıyı kapatıp içeri girdi.

"Merlin'in sakalı, o neydi öyle! Ona karşı hiç bu kadar ağır konuşmamıştın."

"Kimseye karşı bu kadar ağır konuşmamıştım. Ama cidden yeter. Senin kalbini kırıp duruyor ve canıma yetti artık." O sırada kapı tıklatıldı. Sirius yavaşça kapıyı açınca Jenny ayağa kalktı.

"Sadece bağırışmalar duydum ve kontrol etm-"

"Sorun yok Sirius. Kıskandırma operasyonu iptal." Sirius hemen yanlarına gelip Jenny'e sarıldı.

"Ne oldu?"

"Lily ile kavga ettik. Sanırım o James'i sevdiğini kabul edene kadar da konuşmayacağız. Fazla mı ileri gittim acaba?"

"Doğrusunu istersen ben de sevmiyordum James'e böyle davranmasını. Kendini üzme daha fazla. Hadi, baloya inelim artık." Üçü birlikte büyük salona, Remus ve Peter'ın yanına gitti.

"Sorun nedir?" dedi Jenny'nin durgunluğunu farkeden Remus. Sirius olaya en sakin yaklaşan kişiydi, o cevapladı soruyu.

"Küçük Şeytan Evans'a gururlu bir aptal diye bağırmış olabilr, Çatalak için onunla olan arkadaşlığını bitirmiş de olabilir. Ama dediğim gibi, olabilir." Jenny ister istemez ağızından bir kahkaha kaçırdı.

***

"Sal beni gideyim Nalaan..."

"Hadi ama Jenny, sadece küçük  bir kopya istiyorum."

"Sana ta yılın başında söylemiştim ders çalışman gerektiğini. Sadece sihir tarihi dersinde kopya vereceğim." Sirius minnettar bir bakış attı Jenny'e.

"Sen dünyanın en iyi kalpli kız arkadaşısın, biliyorsun değil mi?" Şimdi yılın başından beri hazırlandıkları sınavlara gireceklerdi, elbette meslek seçimlerini etkileyecekti S.B.D. sonuçları. Beş arkadaşın beşi de aynı mesleği, seherbazlığı istiyordu. Tabii ki yeteri kadar çalışan sadece Jenny ve Remus idi.

"Başarılar." dedi o sırada yakınlarda bir yerde duran Lily. Jenny kafasını çevirip bakmadı bile. Oysaki bir haftadır çıkıyordu James ve Lily. Jenny sadece önceki dört buçuk yılın intikamını alıyordu attan alttan.

"Remus nerede?" dedi Lily'i umursamadan. Tam o sırada Remus hızla koşarak onlara yetişti.

"Profesör Dumbledore seni ve James'i çağırıyor." Jenny kaşlarını çattı.

"Şimdi sınava gireceğiz. Nasıl gitmemizi bekliyorsun?"

"Haberi var. Gerekirse sonra girebileceğinizi söyledi." Jenny kaşları havada Sirius'a döndü.

"Merlin yardımcın olsun, Patiayak. Sınava geç girme fırsatını ölsem kaçırmam." Jenny hızla James'in koluna girdi ve Dumbledore'un ofisine yol aldı. Sınavı kaçırdığı için pişman olma ihtimali yoktu.

Yoksa var mıydı?

LANET YAZARINIZ GERİ DÖNDÜ ÇÜNKÜ COĞRAFYA HOCASININ NEYDEN  BAHSETTİĞİ HAKKINDA HİÇBİR FİKRİ YOK DSJKOJAOUSFEIODJOWASDAWKOJWP. Neyse. Gerçekler ortaya çıkıyooooor jklcdjklcdsjksk. Umarım beğenirsiniz...

Küçük Şeytan (ÇAPULCULAR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin