Zamanın hızlı geçtiğine büyük bir kanıttır şimdiki zaman. Mesela şimdi Jenny gerçek ailesiyle birlikte yaşamaya başlamıştı. Yazın ilk haftasındaydılar ve Jenny S.B.D. sonuçlarını beklerken onu en çok rahatlatan şeyi yapıyor, kitap okuyordu. Birden kapı tıklatıldı.
"Gel?" James içeri girdi.
"İyi misin?"
"Bu hayata alışmaya çalışıyorum. Ee, bir şey isteyeceğin belli." Gülüştüler.
"Biliyorsun, pazar günü Lily'nin ailesi beni yemeğe çağırdı-"
"Gelmeyeceğim. Lily'e gurur yapmaktan uzun süre vazgeçmeyeceğim."
"Ama Vernon ve kardeşi olacak balina da gelecekmiş. Beni orada yalnız bırakma Jenny." Jenny bir an tereddüte düştü.
"Şu an vicdanımla oynuyorsun." Kardeşi sırıtmaya başladı.
"Merlin! Ne karşı konulamazım." Anında kafasına bir yastık yiyince aceleyle odadan çıktı.
Jenny tam kitabına devam edecekken zil çalınca kaşlarını çattı. Kimin geldiğini görmek için koşarak aşağı indi ve kapıyı açtı.
"Sirius?"
***
"Bu şekilde kapıda belirmek istemezdim, üzgünüm." Sirius herşeyi anlattıktan sonra bu şekilde bitirdi konuşmasını. Bay ve Bayan Potter üzerine gitmedi Sirius'un, evden ayrılmak ve ailesine karşı çıkmak gerçekten zor bir durumdu. Seve seve eve aldılar onu.
"Hiç sorun değil, Sirius." Dedi Bayan Potter. "Burada her zaman yerin var." Sirius onlara bitkince gülümsedi.
***
"BİRİSİ TARAĞIMI GERİ GETİRSİN!"
"Ama o zaman eğlencesi kalmıyor ki Küçük Şeytan." Jenny yanında duran bir kitabı odadan çıkmak üzere olan Sirius'un kafasına fırlattı ve yere düşmesine sebep oldu. Yanına gidip elindeki tarağını aldı ve saçını yapmaya başladı.
"Eğer James vicdanımla oynamasaydı şu anda pijamalarımla oturmuş film izliyordum ben."
"Mükemmel olduğumu vurgulamana gerek yok."
"Eğer şansını zorlarsan hiç gelmem."
"Tamam tamam sustum."
***
James oraya vardıklarında sakince kapıyı tıklattı. Kapıyı açan Lily, Jenny'yi görünce gülümsedi, hemen içeri buyurdu onları. İlerleyecekken onu durdurdu.
"Geldiğin için teşekkürler, Jenny."
"Sadece James için geldim. Lütfen umutlanma." Lily'nin gülümsemesi yüzünde solarken Jenny içeri geçti.
Herkes sakince yemeğini yerken Vernon birden söze girdi.
"Eee, Potter..." Hem James hem de Jenny ona döndü, ikisi de James'e seslendiğini biliyor olsa bile.
"İleride geçimini nasıl sağlamayı planlıyorsun, merak ediyorum doğrusu. Şahsen ben büyük bşr şirkette çalışıyorum, nişanlımı prensesler gibi yaşatacağım." Marge, kişner gibi gülerken Jenny çatalını sertçe masaya bıraktı. James'e izin vermeden söz aldı ve kendisi konuştu.
"Buraya gelme nedenimizin James ve senin damat adaylığındaki başarısı olduğunu hiç sanmıyorum, Dursley. Ayrıca, eğer illaki merak ediyorsan, kardeşim sevdiği kişiyi prenses gibi değil kraliçe gibi yaşatır." Vernon mosmor kesilirken Jenny keyifle yemeğine devam etti. Bay ve Bayan Evans şaşkın da olsalar genç kızın bu kendinden emin konuşmasına hayran kalmışlardı.
***
"Lütfen ikisinden birine laf çaktığınızı söyleyin." dedi Sirius kapıyı açarken. Yemek bitmişti. Jenny ve James ise büyük bir keyif ile ayrılmıştı oradan. James, Sirius'un sorusuna sırıttı.
"Vernon göt oldu. Yüz ifadesini görmen lazımdı." Sirius kahkaha atarken Jenny'e sarıldı.
"Çapulcuların arasında büyümüş bir Küçük Şeytan... Farklı bir şey beklemezdim."
"Yemekteki her detayı anlatacağıma yemin ederim ama önce şu lanet elbiseden kurtulup pijamalarımı giymem lazım." Odasına gitti ve üzerini değiştirdi. Elbisesini özenle yatağının üzerine yerleştirdi ve kapıya yöneldi. Aniden pencereden gelen sesle duraksadı. Yavaşça arkasını döndü.
Keşke dönmeseydi...
Gerilim gerilim cksöcmsşcksşcm. Olaylar yeni başlıyor gençlerr. Neyse. Şu an sınıftan üç kişiyle görüntülü konuşuyorum ama ne mic ne de cam açık değil ckslcnslcn. Sadece dinlemek çok eğlenceli yaw. Umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Şeytan (ÇAPULCULAR)
Fanfictie"Aramıza hoşgeldin, Küçük Şeytan." *** Belki şimdi farkında değildim ama ileride benim için bir kardeşten öte olacaktı çapulcular... Kaderim olacaklardı belki de... *** Çapulcular dönemine düşen Jenny, tüm iyi ve kötü yönleriyle çapulcuların arasın...