"Beni yavaş yavaş ve zevkle öldürüyor..."
Bianca gözlerinin dolduğunu hissederek arkadaşına baktı. Kafasını deli gibi iki yana salladı.
"Hayır... Hayır! Bir yolunu bulacağız. Tamam mı? Bunun olmasına izin vermeyeceğiz. A-ama Dumbledore ya da başka bir büyüğe gitmeliyiz. Ancak onlar bir çözüm bulabilir. Gözünü seveyim ağlama. Bir yolunu bulacağız bak söz veriyorum."
"Neyin bir yolunu bulacaksınız?" Genç kız korkuyla arkasını döndü. Karşısında merakla onlara bakan kuzeni ve arkasındaki arkadaşlerı hiç yardımcı olmuyordu.
"Ölüyorum..." dedi Jenny onun konuşmasına izin vermeden.
"Ne?"
"Voldemort! Ona ihanet ettiğim için beni öldürüyor!" O sırada Jenny ve James göz göze geldi. İkisi de ağlıyordu. James dayanamadı ve koşarak kardeşine sarıldı.
Yarım saat kimse konuşmadı. Myrtle bile ağlamasını kesmiş sessizce onları izliyordu.
"Biliyor musun?" diye fısıldadı Jenny bir süre sonra. "Ölmekten o kadar da korkmuyorum. Ama o beni korkutmaya çalışıyor. Acı çektirerek öldürüyor beni korkmam için."
"Ölmene izin vermeyeceğiz."
"İzin vereceksiniz Remus. İzin vermek zorundasınız. Hiçbir şey yapamazsınız vakti geldiği zaman. Ama hey, şimdi yapmamız gereken bir şey var. O da bugünü yaşamak. Birkaç yıl demişti Voldemort. Bize düşen o birkaç yılı son günüm yarınmış gibi yaşamak. Her günü! Yarın da yaşayacağımı bilsek bile. Öyle değil mi?" Sirius ona baktı. onun buruk gülümsemesine baktı. Gözündeki bir damla yaşı sildi ve o da gülümsedi.
"Meerlin'in sakalı! Dili katlettin! Bunu senin tanımadığın birine söylesen sana deli muamelesi yapardı." Jenny güldü.
"Ben zaten deliyim."
"Hadi ama," dedi Bianca kenardan onlara bakarken. "Bella kadar deli olamazsın."
"Sen de haklısın."
Hepsi kahkaha atarken Bianca düşündü. Çapulcular ve Jenny aynı şemsiyeyi tutan beş kişiydi. Asla ayrılmayacak gibi görünüyorlardı. Bilemezdi, aralarından birinin elinde o şemsiyeyi delip hepsini ıslatmak için bıçak taşıdığını... Zaten nasıl bilebilirdi o bıçağın sahibi bile bilmezken... Gerçekleri bilen tek kişi ölmek üzereyken...
***
"Eğer istemiyorsan başka bir profesöre de gide-"
"Of Sirius, kendisinden nefret etmem bu lanet olası hayatımın birkaç yıl daha uzamasını istediğim gerçeğini değiştirmiyor. Sadece benimle içeri gelin."
Kapıyı tıklatıp sessizce okul müdürünün odasına girdiler.
"Merhaba çocuklar. Bir sorun yoktur umarım." Sirius dudağını büzdü.
"Aslına bakarsanz Profesör, oldukça büyük bir sorunumuz var." Herşeyi tek tek anlattılar.
"Ve siz de benden bu lanetin etkisinin gecikmesi için yardım istiyorsunuz, doğru anlamışımdır umarım."
"Evet Profesör. Tamamen öyle." dedi Remus.
"Bu sizi pek memnun etmeyebilir ancak sanırım güçlü bir iksir bu konuda bize yardımcı olabilir ve bildiğim kadarıyla Bay Snape iksirler konusunda oldukça usta."
"Tabii ki hayır!"
"Asla!" Jenny kardeşine ve erkek arkadaşına bakıp göz devirdi ve sakince cevapladı Dumbledore'u.
"Elbette Profesör. Bu tarz bir konuda ben de Severus'a güvenebileceğimizi umuyorum."
"Hadi ama Küçük Şeytan, delirmiş olmalısın. Süms-" Sirius, kız arkadaşının ölümcül bakışlarıyla konuşmayı kesti. dudak büzdü ve Dumbledore'un Snape'i çağırmasını bekledi.
"Beni çağırmışsınız Profesör." Dumbledore kafasını salladı. Onu kibarca boş bir sandalyeye oturmayı teklif etti ve olayları ona da açıkladı. Ondan işe yarar bir iksir yapmayı denemesini istedi.
"B-bu biraz zor olacak. Ama elimden gelenin en iyisini yapacağıma emin olabilirsiniz Jenny için. O gerçekten iyi bir arkadaş ve uğruna emek harcanmayı hakediyor." Jenny gülümseyerek kafasını eğerken Sirius ve James bıkkınlıkla gözlerini devirdi. Onların bu halini oldukça komik bulan Remus sessizce kıkırdadı. Peter ise hiçbir tepki vermiyordu olayları henüz anlamadığı için.
sizi üzesim geldi ama diğer kitabı okumazsanız hiçbir bok anlamazsınız bu yüzden diğer kitabı okuyanlar baksın diye duyuru paylaşcam ayrıca nksdlğfjkslij.
sanırım bir türkçe kursuna falan yazılmam lazım. sizi bilmem ama ben kendi yazdığım cümlelerin çoğunu anlamak için birkaç defa birden okudum dsmkoğsdıfnh. çok sevdiğim okuyucularımdan birisi az daha aktif ol deyince ben de bölüm atayım dedim ama tek sebep bu değil hehe. finale çabuk gelsin istiyorum ama içim huzursuz çünkü iki kitabımı birden okuyan kişilere aşşırı fazla spoiler vermek zorunda kalacağım bu kitap bittiği zaman. neyse ben yine fazla sıktım sizi
düşünceleriniz neler?
umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Şeytan (ÇAPULCULAR)
Fanfiction"Aramıza hoşgeldin, Küçük Şeytan." *** Belki şimdi farkında değildim ama ileride benim için bir kardeşten öte olacaktı çapulcular... Kaderim olacaklardı belki de... *** Çapulcular dönemine düşen Jenny, tüm iyi ve kötü yönleriyle çapulcuların arasın...