Part 2

1.5K 95 0
                                    

Unicode

15 years later⏩⏩⏩

"ပါးပါး..morning"

"သား..ကျောင်းသွားတော့မလို့လား..အစောကြီး ရှိသေးတယ်လေ.."

"ဟုတ်ပါး..ဒီနေ့ကျောင်းမှာ basketball ပြိုင်ပွဲရှိလို့..အဲ့တာသွားကြည့်ချင်လို့ ပါး"

"ဟားဟား..ဟုတ်ပါပီကွယ်..ပါး ကားနဲ့ လိုက်ပို့ပေးရမလား"

"အာ..ရတယ်ပါး..ပါး ပြန်ရောက်တာ မကြာသေးဘူးလေ..အေးဆေး အနားယူပါ..ကျွန်တော် ဆိုင်ကယ်နဲ့ပဲသွားလိုက်တော့မယ် ပါး.."

"အေး..အေး..မနက်စာ စားသွားဦးလေ"

"တော်ပြီပါး..ကျွန်တော် နောက်ကျတော့မယ်..သွားပြီ ပါးရေ"

"ဆိုင်ကယ် ဂရုစိုက်မောင်းနော် သား"

"ဟုတ်ပါး"

ဝမ််ချောင်လဲ သတင်းစာဘေးချရင်း ကော်ဖီသောက်ကာ wang ကုမ္မဏီသို့ ထွက်လာခဲ့တော့သည်...

▪▪▪▪▪▪▪▪▪

လေယာဥ်ပေါ်မှဆင်းကာ တရုတ်ပြည်၏ မြေသင်းနံ့ကို တဝကြီးရှူရှိူက်နေမိသည်..ဝေးကွာခဲ့ရတဲ့ 15နှစ်အတွင်းမှာ တရုတ်ပြည်ကြီးလဲ အတော်အတန်ပြောင်းလဲနေပေမဲ့ 6နှစ်အရွယ်ကလေးရဲ့ ကလဲ့စားချေချင်စိတ်ကတော့ မပြောင်းလဲပဲ အသက်ကြီးလာတာနဲ့အမျှ ပို၍ပင် ကြီးမားလာလေသည်...

"သခင်လေး"

"ရှောင်ကျန့်ပဲခေါ်ပါ ကျန်းချန်ရာ"

"အကျင့်ဖြစ်နေလို့ပါ..စံအိမ်တော်ကိုပဲ တန်းပြန်မလား သခင်လေး"

"ဟင့်အင်း..ပါးနဲ့မားကို အရင်တွေ့ချင်တယ် ကျန်းချန်"

"ဟုတ်ကဲ့ သခင်လေး"

ရှောင်ကျန့် အုတ်ဂူနှစ်ခုပေါ်တွင် ပန်းများတင်လိုက်ပီး ဂါရဝပြုလိုက်သည်..အုတ်ဂူဘေးတွင်ပေါက်နေသောမြက်ရိုင်းများကို ရှင်းလိုက်ပီး အုတ်ဂူကိုလဲ သန့်ရှင်းလိုက်သည်..

'ပါးနဲ့မား..သားလာတွေ့တယ်နော်..နှစ်တွေအကြာကြီးပစ်ထားလို့ သားကို စိတ်ဆိုးနေကြပီလားဟင်..နောက်ကျရင်တော့ မကြာခဏလာတွေ့ပါ့မယ်..မား..ခုချိန် ပါးနဲ့တွေ့ပီး ပျော်ပျော်နေနေတယ်မလား..မားတို့က မကောင်းဘူး..သားကို တယောက်ထဲ ထားခဲ့တယ်..ဒါမဲ့ စိတ်ချပါ..ပါးနဲ့မားတို့အတွက် လက်စားချေပီးတဲ့ အချိန်ကျရင် သား လိုက်လာမှာပါ..အဲ့အချိန်ကျရင်တော့ သားကို ကြိုဆိုပေးရမယ်နော်..ခုတော့ သားတို့မိသားစု ပြိုကွဲခံစားခဲ့ရသလို ဝမ်မိသားစုကိုလဲ ခံစားရအောင် လုပ်ချင်သေးတယ်..တယောက်ထဲ အသက်ရှင်နေရတာ အရမ်းပင်ပန်းတာပဲ..အဲလိုအချိန်တွေကျရင် ပါးနဲ့တူတူဆော့ခဲ့ဖူးတာတွေနဲ့ မားချက်ပေးတဲ့ ဟင်းတွေကို အရမ်းသတိရတယ်..ထားပါတော့..ပါးနဲ့မားကို ​နှောင့်ယှက်နေမိပီ..သားပြန်တော့မယ်နော်..ပါးနဲ့မား ကောင်းကောင်း အနားယူကြပါ...'

Beautiful RevengeWhere stories live. Discover now