012

1.2K 83 6
                                    

- third person -

"Nem hiszem el, hogy elvetted a telefonomat, és elküldted azt a furcsa billentyűszart a csoportos beszélgetésembe. Most azt hiszik, bajban vagyok, vagy valami." mondta Taehyung, jó formán magának, miközben a telefon képernyőjét nézte, a fiú pedig még mindig a hátára támaszkodott.

"Fü-fürdőszoba." a fiú megint azt mondta, s végül a lábát használva megpróbált egyenesebben állni, hogy át tudja karolni Taehyung vállát, hogy rátudjon támaszkodni. Ezzel a váratlan cselekvéssel pedig azt érte el, hogy megbotlott a józan fiúban, aki majdnem elejtette telefonját, ezzel szív bajt okozva.

Ez a gyerek soha nem hallott semmit a személyes térről?

De állj! Mi ez? Egyáltalán mi ez az illat? Ő lehet az? Igen ő! De.. Ezt hogy? Ez nem lehet. Úgy néz ki ez a fiú, mint egy lecsúszott csődtömeg. Tocsog az alkoholtól, a hányásról nem is beszélve, és még is ilyen intenzíven érzem ezt az illatot? És kifejezetten jó is.. KIM TAEHYUNG! FÓKUSZÁLJ!

"Hol van?" kérdezi Taehyung sóhajtva, miközben átkarolja a srác derekát, és megfogja a vállán lógó kezét a nagyobb stabilitás érdekében. Őszintén utálja, hogy most ebben a helyzetben van, de nem fogja hagyni, hogy ez a szegény srác egyedül szerencsétlenkedjen, mert ha ő lenne a helyében, azt szeretné, ha valaki segítene neki.

"Emeleten." mondta a srác, fejét Taehyung vállára támasztva. Taehyung csak bólintott egyet, és elindul a konyhából, a bulizó tömeg mellett elhaladva a lépcsőn. Úgy érezte, hogy rengeteg ítélkező szempár néz rá. Éppen úgy, mint amikor ő és a barátai beléptek a házba. Soha nem hitte volna el, ha valaki azt mondta volna neki, hogy első partiját egy részeg, ismeretlen srác gondozásával tölti majd.

Amikor a fürdőszobába értek, a fiú ellépett Taehyungtól, és sietve a WC-hez rohant, fölé hajolt és hányni kezdett.

Taehyung döbbenten áll ott. Haza akart menni. Neki otthon kellene lennie, és tudományos cikket olvasnia, esetleg játszania valami videó játékkal vagy FaceTime-on beszélgetni a fiúkkal valami faszságról, ahogy szokták.

Most mégis itt van, és tanúja annak, ahogy egy srác fekete bőrdzsekiben, rendetlen hajjal, nagyon szűk nadrágban térdel a WC előtt, aki ki hányja még a lelkét is. Undorító, de úgy tűnik, hogy a fiú nincs olyan rosszul, mint ahogy ő látja. Talán már megszokta ezt az állapotot. Taehyung számára furcsa kimozdulni a házból, de ha jobban belegondol, ez a legnormálisabb dolog, amikor népszerű fiú vagy és tinédzser.

"Becsuknád az ajtót, a kurva életbe!" mondta a fiú erélyesen. Taehyung hirtelen megmerevedett, de gyorsan reagált és hevesen bólogatott, még úgy is, hogy a fiú háttal volt neki. Milyen goromba. Azt hiszi, hogy talán már jobban önmaga, most, hogy a gyomrát kiürítette.

Taehyung megtette, amit mondtak neki, és bezárta az ajtót, majd amikor megfordul, a fiú ránézett, rögtön azután, hogy megnyomta a WC öblítő gombját. Nem volt olyan sápadt, mint korábban, talán lehet csak ez kellett neki, hogy jobban legyen.

"Kösz." mondta a fiú elhúzva a végét. Taehyung tudta, hogy még mindig részeg. Nem igazán tudta, hogyan működik az alkohol, de biztos volt abban, hogy egy másodperc alatt nem tűnik el a részegség.

"Szíves..." kezdte mondani Taehyung, de a srác újból felböfögött, és azonnal megfordul, hogy ismét hányjon. 

Taehyung meg akart halni. Imádkozott azért, hogy valaki jöjjön érte, és mentse meg őt ettől a pokoli éjszakától. Ki is egyáltalán ez a srác? Nincs zavarban, hogy egy idegen előtt hány? 

love drunk ⤷ vmin ✔︎Where stories live. Discover now