070

1K 66 17
                                    

- third person -

Jimin és Taehyung is beléptek a terembe, ami rengeteg lufival, díszes szalaggal, és égősorokkal volt díszítve. Taehyung úgy érezte magát, mintha egy tini filmben lenne. Mindig arról álmodozott, hogy majd egyszer a párjával megy a bálba, viszont azt soha nem gondolta volna, hogy a párja azaz ember lesz, akivel találkozott, és felakarta idegesíteni.

Jimin előrelépett és megrángatta Taehyung csuklóját, ezáltal a fiatalabb visszatért a valóságba, és előszeretettel mosolyogott az idősebbre, aki visszanézett rá, hogy valamiféle nyugtalanságot találjon a szemében, de Taehyung apró galaxisaiban nem talált mást, mint szeretet.

"Miért nézel rám így?" kérdezte Jimin, miközben Taehyung vállára bökött. Eléggé zavarban volt.

"Nagyon örülök, hogy itt lehetek. Veled." vallta be Taehyung lágy hangon, ami alig volt hallható a körülöttük lévő hangos zene miatt, de Jimin tökéletesen hallotta így is. Az idősebb úgy döntött, hogy egy másodpercre közelebb húzza magához Taehyungot, majd megajándékozta a fiút az eddigi legrövidebb, de a legédesebb csókjával. Ott, mindenki előtt.

"Olyan imádnivaló vagy. Nem hiszem el, hogy soha nem vettem észre azt, hogy milyen aranyosak voltak rajtad azok a nagy, kerek szemüvegek, vagy, hogy soha nem értékeltem annyira az over size cuccaidat vagy a szövet nadrágaidat, mint most. Nagyon hiányzott." mondta Jimin, miközben még mindig az arcánál fogva tartotta a fiatalabbat. Egy utolsó puszit hagyott az ajkán, majd közelebb robogott az asztalokhoz Taehyunggal, hogy helyet tudjanak foglalni maguknak.

Jimin sosem értette, hogy egyesek miért folyatták a nyálukat erre a bálra. Utálta ezt az egészet, de most még is úgy volt vele, hogy ez az egy kivétel nem árt neki, és kibírja ezt az éjszakát.

Amíg Jimin töltötte mindkettőjük italát, Taehyung érezte, hogy valaki hátulról megütögette a vállát, ezért megfordult. Arra számított, hogy az egyik barátja lesz az, de ehelyett egy ismerős női arccal találkozott.

"Helló..?" köszönt zavartan Taehyung, de mégis megmutatta szelíd mosolyát.

"Szia.. Nem tudom, ismersz-e, de hogy őszinte legyek veled, jobb, ha nem.." mondta a lány. Szép hosszú, selymes vörös ruhát visel, amely leesett a derekán. A lány annyira szép volt és szinten minden fiú kritériumánaknak megfelelő, hogy Taehyung úgy érezte, hogy ő lehet Heejin egyik barátnője. "Heejin-sshi barátai közé tartozom." tette hozzá a lány.

Hát persze. Gondoltam.

"Csak azt akartam mondani, hogy... Nézd.." a lány küzdött azért, hogy megtalálja szavait, Taehyung pedig türelmesen várt. "Heejin furcsa, amióta Jiminnel megromlott a kapcsolata. Gondolom féltékeny arra, hogy már nincs vele, pedig pont ő volt az, aki azt mondta, hogy nem akar kapcsolatban lenni vele. Alapvetően állandóan felbaszta Jimin agyát, ezért Jimin döntését elég érthetőnek tartom. Nem tudom miért, de szabadjára engedte csalódottságát, és félek, hogy megpróbál valami olyat tenni ma este, ami neked árthat." a lány aggódó arckifejezéssel magyarázta Taehyungnak az egész helyzetet.

"Semmi sem fog történni." jelent meg Jimin két pohár punccsal a kezében, amiből az egyiket Taehyungnak nyújtotta, majd a szabad kezét Taehyung derekára helyezte.

"Nagyon sajnálom Jimin. Megpróbáltam rávenni, hogy meggondolja magát, de úgy tűnik, valóban úgy tervezi, hogy valamivel bántani akarja Taehyungot." mondta, majd körülnézett, szemei pedig elkerekedtek. "Most megyek, mert meglátja, hogy figyelmeztettelek. További jó estét kívánok nektek!" mondta, annak ellenére is, hogy tudta, hogy a helyzet teljes rendetlenséggé válhat a későbbiekben. Jimin megköszönte, hogy elmondta nekik, mi a helyzet, és a lány csak úgy eltűnt az emberek között.

love drunk ⤷ vmin ✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora