055

1K 77 4
                                    

- third person -

Hosszú óráknak tűnő idő után, Jimin még mindig erős nyomást érez magában, izmai pedig olyanok voltak, mintha begörcsöltek volna. A fiú már lassan tíz perce ült az autójába, próbálva csillapítani a benne zajló érzéseket. Nagy levegőt vett, majd durván letörölte az arcán lehulló könnyeit. Kiszállt a kocsiból, és hátra sem nézve megindult egyenest Taehyung házának ajtajához. Úgy gondolta, hogy meg kell tartania a bátorságát arra, hogy ne hátráljon meg az utolsó pillanatban, és talán ezzel így nem ronthat a helyzeten.

Taehyung pár másodperccel később kinyitotta az ajtót, mintha azt várta volna, hogy az idősebb bármelyik pillanatban bekopogjon. A fiú egy vörös szemű, rendetlen hajú Jiminnel találja szembe magát, megsemmisült arckifejezéssel.

"Jimin.." Taehyung összerándult, kezeit pedig ökölbe szorította, hogy megpróbálja megállítani a késztetését arra, hogy megölelje. Még mindig össze van zavarodva és dühös rá, és bár vigasztalni akarta Jimint, a törött külleme miatt, azt akarta, hogy az idősebb elmagyarázza a teljes történetet. "Gyere beljebb." Taehyung arrébb állt a bejárati ajtónál, hogy utat adjon, mire ő csak bólintott egyet, s beljebb ment.

Taehyung, a szobájába vitte őt, annak ellenére is, hogy a szülei nincsenek otthon. Jimin leült az ágyára, és keresztbe tette a lábát, Taehyung pedig utánozta tevékenységét, és elé ült.

"Szóval.. Meg tudnád magyarázni?" kérdezte Taehyung halk és nyugodj hangján.

Jimin ismét bólintott, s Taehyung szemébe nézett. Látta, hogy a fiú gyönyörű szemei most vörösek voltak és duzzadtak.

Olyan idióta vagy Park Jimin! Megríkattad!

"Amikor kávézóba mentünk.." kezdte. "Heejin meglátta a Snapchat sztorimat, féltékeny lett, és azt mondta, hogy ne találkozzak veled... Valószínűleg azért, mert gyanította, hogy tetszek neked." tekintetét elvette Taehyungéról, de újból ez már nem működött. Egyszerűen nem volt képes a fiatalabbra nézni, mert tudta, ha megteszi, akkor elkezd majd sírni. Megint.

"Haragudtam rá, és azt mondtam neki, felejtsen el, és csak akkor írjon, ha csak azt akarja. Tudod..." Taehyung aprót bólintott, majd beharapta alsó ajkát, ami kissé remegni kezdett. "Szóval akkor azt üzente, hogy menjek át hozzá. Én pedig úgy döntöttem becsapom. Azt mondtam neki, hogy megyek, de a nap hátralévő részét egyértelműen veletek töltöttem. Mérges lett rám, hogy nem a házához mentem." mesélte Jimin.

"Aztán másnap bejött az osztálytermembe, és elkezdett zokogni, sírni, konkrétan jelenetet rendezett, hogy mennyire hiányzok neki, és hogy rosszul érzi magát nélkülem, amit csakis akkor lehet helyre hozni, ha randizom vele." forgatta szemeit.

"Én azt hittem, megkért, hogy ne legyél semmi más neki, csak barát extrákkal." Taehyung közbe szólt, Jimin levegője pedig hirtelen megakadt.

"Azt is kérte, de most azt hiszem, azért mondta ezt, hogy az apja ne tegyen velem semmit, ha megtudja, hogy valami van köztünk. Simán mondhatja azt, hogy soha nem történt semmi, mert nem randiztunk."

"Megtette, de most azt hiszem, csak azért mondta, hogy az apja ne tegyen velem semmit, ha megtudja, hogy van valami köztünk. Könnyen elmondhatja, hogy soha nem történt semmi, mert nem randiztunk. Pedig egyáltalán nem szeretem." magyarázta.

love drunk ⤷ vmin ✔︎Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang