- third person -
Másnap Taehyung furcsán érezte magát. Nem tudott aludni az éjszaka, mert folyamatosan ellenőrizte telefonját, hogy Jimin küldött-e neki üzenetet vagy valami hasonlót. S bár mindketten jó éjszakát kívántak, az a sárga szív alakú emoji, a tigrises mellett olyan hatást ért el Taehyungnál, hogy a világ összes nyelvén képes lett volna sikítozni, de amikor ténylegesen elolvasta az üzenetet, hiányozni kezdett neki a másik fiú jelenléte. Ennek nem így kellett volna lennie, mert csak csókolóztak, és ennyi.
Még furcsábbnak érezte magát, amikor úgy döntött, hogy Jimin ingét veszi fel, amit szándékosan hagyott az ágyán még a múltkor. A ruhadarabnak még mindig Jimin illata volt, ezért kissé félénken és zavartan, de beletemette az orrát, hogy mélyet szippantson az illatból, mielőtt felveszi azt. Valamilyen oknál fogva Jimin illata az egyik kedvence lett.
Amikor belépett az iskolába mindenki őt nézte. Hirtelen nem tudta, és nem is értette mi az oka annak, hogy mindenki őt bámulja. Azt hitte valamit rosszul csinált, de hát semmit sem tudott volna felidézni, ami ilyen lett volna. Ezekkel a gondolatokkal araszolt ügyetlenül a szekrénye felé, ahonnan kivette az első órára szóló könyveket, majd a lehető leggyorsabban hagyta el a folyosót.
"Hali." szólították meg a háta mögül, Taehyung pedig azonnal felismerte kié a hang.
"Szia." fordult Jimin felé ragyogó mosollyal az arcán, aki kedves mosollyal fogadta.
"Látom, már úgy döntöttél, hogy felveszed." keresztezte karjait Jimin a mellkasa előtt, miközben felvonta szemöldökeit, Taehyung pedig aranyosan elmosolyodott.
"Gondoltam, jó ez a nap, a viselésére." felelte, majd hirtelen megszólalt a csengő, jelezve, hogy az órák hamarosan kezdődnek.
"Majd szünetben találkozunk." mondta Jimin, majd lassan ellépett Taehyungtól, aki hagyta, hogy az idősebb jobb kezével, addig simítson végig a karján, amíg túl messze nem kerülnek egymástól. "Szép napot!" tette hozzá édes hangon, s kikerülve a fiút, megindult a saját termébe.
Taehyung hatalmasat sóhajtott, és leült a helyére, miközben kiskutyai szemeivel ábrándozott egy bizonyos fiúról. Arról a fiúról, akinek ujjain gyűrűk ékeskednek, valamint bőrdzsekivel és fekete vékony farmerral van megáldva.
Az óra, ami jelenleg tartott, az nem más volt, mint a fizika. Az egyik kedvenc tantárgya a matek és a kémia mellett. Az egyetlen dolog, amit nem szeretett ebben az órában, az a három lány, akik mindig az osztályterem leghátuljában hangoskodnak. Ezekről beszélve...
"Helló, Taehyung!" egy magas hang térítette magához a fiút. A hang tulajdonosa pedig Heejiné volt, aki megfogott egy széket és leült mellé. Taehyung arckifejezéséről ordított, hogy semmi kedve hozzá kora reggel, és legszívesebben elküldené, de inkább finoman elmosolyodott és köszöntette a lányt. "Úgy látom tegnap szórakoztál Jiminnel." mondta olyan magas hangon, hogy az akár egy poharat is berepesztene.
"Csak matekoztunk és Netflixet néztünk." és legszívesebben azt is az arcába mondta volna, hogy Jiminnel csókolóztak, de valamiért nem tudta megtenni. Mi van, ha nem hiszi el, és úgy kezdi terjeszteni, mintha hazugság lenne, amit ő alkotott? Az emberek egyébként is neki hinnének. Észre sem vette mennyire ideges a helyzettől, amíg a lány újra meg nem szólalt.
"Az a kép, amit közzétettél, nem igazán tűnt annak." hajtincsét sodorta az ujjai köré.
"Ne aggódj, elmondhatod nekem, ha dugtál vele. Úgy értem, nem vagyok senki, aki megmondja, mit kellene tennie és mit nem." mondta Heejin, mire Taehyung szemei elkeredtek.
"Mi nem.."
"Kár. Úgy tűnik, már annyira szerelmes vagy belé, és a tudat, hogy pár nap múlva randija lesz velem, tényleg megszakad a szívem." mondta, Taehyung feje pedig tele lett hirtelen kérdésekkel. "Ha a helyedben lennék, akkor minél előbb megszabadulnék tőle. Nem szenvednék érte."
Taehyung nem értett semmit abból, amit Heejin mondott. Jimin azt mondta, hogy nem akar többet foglalkozni vele.. Akkor miért mondja a lány, azt, hogy randizni fognak? Hazudik?
"Nekem azt mondta, hogy nem akar veled foglalkozni többet." dadogta a fiú, az első szavakat, miközben megpróbálta a lehető legnagyobb mértékben megőrizni nyugalmát. A szeme sarkán még is kezdtek kialakulni az apró könnycseppjei.
"Még szép, hogy akar. Mindent megtesz annak érdekében, hogy megszerezze azt, amit akar." kuncogott Heejin. "Fogadok, hogy szörnyű emberként tekintesz rám Taehyung, de Jimin és én nem vagyunk különbözőek, mert mi mindig mások elé helyezzük saját magunkat, még akkor is, ha érzésekről van szó." a lány átdobta hajzuhatagát, a nyakának másik oldalára.
"Nem hiszek neked." szólalt meg Taehyung, majd feljebb tolta orrán szemüvegét.
"Akkor kérdezd meg tőle a randit." vont vállat Heejin.
Taehyung érezte, hogy forrni kezd a vére, ezért elővette a telefonját és üzent Jiminnel. "Valóban randid lesz pár nap múlva Heejinnel?" írta meg a kérdését, majd el is küldte azt. Ez nem lehet. Olyan érzés van most benne, hogy legszívesebben ráütne egyet a lányra, mert egyre jobban a fejébe férkőzik, és próbálja elérni nála, hogy ne bízzon Jiminbe, aki mindig kedves vele.
Nem sokkal később telefonja rezgett egyet, mire Taehyung és Heejin is a képernyő fölé hajolt.
A szöveg Jimintől jött, és így szól: "Hadd magyarázzam el ezt".
"Én megmondtam." vont vállat Heejin hamis, együttérző hanggal. "Valószínűleg veled csak kavar. Soha nem lesz olyan valakivel, mint, amilyen te vagy. Nem sértésből mondom szívem." mondta, majd felkelt a székről, visszament a helyére.
Taehyung összetört. Megsemmisülve érezte magát a sok gondolattal az agyában. A könnyei, pedig alig várták, hogy a fiú elmeneküljön és szabadon engedje őket.
....
YOU ARE READING
love drunk ⤷ vmin ✔︎
Fanfictionlove drunk - vmin au - | befejezett ✔︎ amiben a kocka kim taehyungnak el kell mennie egy gimis buliba, ahol végül a népszerű park jiminről kell gondoskodnia, mert rosszul van. könyv borító: illeunnie 🥇Story Rankings: #1 in "vmin" ( 21.08.29 ) 🗓...