075

1K 64 5
                                    

- third person -

"Nem hiszem el, hogy csak úgy kiposztoltad azt a képet egy hatvan soros szöveggel.. Lefogják tiltani a kép miatt. Jézusom! Jimin!" nyafogott Taehyung, miközben lezárta telefonját, s az ágy másik végébe dobta, majd gyorsan a fejére húzta a takarót.

Jimin az oldalára fordult, jobb kezével megtámaszkodott Taehyung teste mellett, ezzel együtt pedig súlyát is ráengedte.

"Óh, ne légy már zavarban." szólalt meg az idősebb, s lejjebb húzta a takarót, amire Taehyung semmi ellenállást nem mutatott. A takaró egy piruló Taehyungot fedett, aki aranyosan duzzogott. Jimin nem tudott vele mit kezdeni, csak szélesen mosolygott a fiatalabbon. Közelebb hajolt a barátjához, s mielőtt megcsókolta volna, Taehyung ajkaira súgott.

"Nem hiszem el, hogy még mindig ilyen félénk vagy azok után, amit tegnap este tettünk." olyan kacér hangon mondta, hogy a fiatalabb szíve megállt, teste pedig megfeszült. Az idősebb ez után már nem mondott semmit. Ráhajolt a fiú ajkaira, aki örömmel fogadta és adta is vissza a csókot, amíg kezeit a másik nyakára simította.

Taehyung kezei Jimin csupasz mellkasán vándoroltak. Az utóbbi kezei pedig Taehyung derekán nyugodtak, az ing alatt, amiben aludt az éjszaka és ami az idősebbé volt.

Még ha rendetlen hajúak és pufi arcúak is, mégis vonzódtak egymáshoz. Testük jól érezte magát a másikkal szemben. Taehyung szerint az idősebb bőre a legfinomabb dolog ezen a világon, Jimin pedig rájött arra is, hogy szereti a fiatalabb kezeit magán, így ez egy újabb bizonyíték arra, hogy nagyon jól kiegészítik egymást.

A csókjuk ismét felforrósodott, mint ahogyan az előző este történt, de ennél nem mentek tovább, mert Jimin kissé lenyugtatta Taehyungot, és néhány centire szétváltak.

"Várjunk egy kicsit." Jimin olyan szeretettel mosolygott rá, hogy Taehyung úgy érezte, hogy elfog olvadni.

"A szívem olyan feszesnek érzi magát.. Hagyd abba!" nyafogott a fiatalabb ismét, miközben arcát a másik nyakába rejtette. Jimin ismét elfeküdt az ágyon, és hagyta, hogy Taehyung az oldaláhon bújjon, aki összefonta lábait az övéivel, miközben a dús és göndör haját simogatta.

"Megint ezt mondod." kuncogott Jimin. "Mint tegnap, amikor a lelátó alatt voltunk." tette hozzá.

"Akkor érzékeny voltam." duzzogott Taehyung, de egy kicsit el is nevette magát.

"Milyen drámai estét adtunk mindenkinek." viccelődik Jimin, amivel Taehyungot is megnevettette.

"Köszönöm... Tudod... Hogy hiszel nekem." kezdte a fiatalabb. "Nem tudom mit tettem volna, ha akkor nem jössz értem. Csak keresztbe tettem az ujjaimat és arra gondoltam, előbb vagy utóbb megjelensz majd." csókolta meg finomat Jimin nyakát.

"Először el kellett mondanom néhány dolgot Heejinnek." felelte halkan, miközben Taehyung hátát simogatta felfelé és lefelé. "De soha nem hagynálak el." jelentette ki.

"Micsoda herceg." sóhajtott fel Taehyung.

"A te egyetlened."

"Az én egyetlenem."










.....

love drunk ⤷ vmin ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin