Автор
Всім привіт це мій перший фф тому дуже прошу не судити строго.
Я дам вам можливість все продумати самим, тож починаємо.Т/і є першокласним дизайнером одягу. Ця дівчина в свої 22 змогла добитися великих результатів, в цій сфері, її бренд одягу під назвою (твоя назва бренду) є дуже популярним в усьому світі. Особливо ним цікавляться зірки Голівуду. Це є бренд одягу як для жінок, так і для чоловіків.
Зараз про життя нашої гг
Т/і -
Привіт, я т/і, мені 22 роки, я живу в Україні.
В мене темне і не дуже довге волосся, великі, виразні зелені очі, пухлі щічки (куди ж без них), губи звичайного розміру світло червоного кольору від природи. Обличчя кругле, і трохи продовгувате, колір мого обличчя від природи блідий. Ніс тонкий, та продовгуватий. Брови світлі від природи, але звичайно я їх фарбую.
Вії густі, та довгі.
Мій ріст 165 см, вага 50 кг (можливо хтось вважатиме що це багато, але така вже я є). Моя фігура звичайна, я не є дуже худою, але і не товста.
Мій характер є дуже складним. Також є і сильні риси в моєму характері. Звичайно я є і ранимою і дуже чутливою, також я залежу від думки оточуючих. Я не вірю в справжню любов.
Як ви зрозуміли, мене і мій бренд одягу знають майже всі.
Я маю найкращу подругу, з нею ми дружимо ще зі школи.
Їй також 22, її ім'я Таня
Вона має довге темне, рідке волосся. Очі темно-сірі. Обличчя продовгувате і смугляве. Вії дуже довгі і густі, просто мрія кожної дівчини. Брови також не дуже темного кольору. Ніс звичайний. Вона має дуже гарну усмішку. Ріст має такий як і я, і фігурою ми схожі. Зокрема ми маємо дуже багато спільних зовнішніх факторів. Характер в неї сильний, вона є надійною людиною. Ну і звичайно вона як і всі не завжди може бути сильною, вона також є чутливою, але це вона покаже не кожному. Її серце дуже добре.
Вона фанатка бтс, її біас Пак Чімін.
За професією вона стиліст.
Ми разом співпрацюємо
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дизайнер для BTS
RomanceНевже це справді можливо? Дівчина яка стала відомою в Голівуді завдяки своєму таланту, і умінню в дизайнерській справі. Її бренд одягу відомий по всьому світу, і її запрошують до Кореї. Вона підписує контракт з Big Hit. Це сон, чи все ж реальність?