2 Глава. Виліт до Америки, незаплановані справи

90 11 0
                                    

Минув тиждень з того часу як ми отримали запрошення.

Ранок.
Сьогодні я прокинулась раніше звичайного, і не від звуку будильника. Прокинулась я від теплих промінчиків  серпневого сонця, які пробрались в мою кімнату через вікно.

Прокинувшись я по звичці пішла до ванної кімнати, зробила всі водні процедури, і пішла на кухню готувати сніданок перед виходом на роботу.

Поснідавши я одягнулась і поїхала на роботу.

Мій образ на сьогодні

Я завжди дотримувалась власного стилю

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Я завжди дотримувалась власного стилю.

На роботі мені сказали що до мене телефонували, мої партнери з Америки.

Помічник: Доброго ранку т/і. Ми отримали прохання щоб ви прилетіли до Америки як зможете, в них виникли якісь проблеми з нашим брендом.
Я: через тиждень в мене виліт до Кореї, і мене не буде 5 місяців, тому я полечу сьогодні. Владнаю там всі справи і одразу звідти до Кореї.
П: добре, тоді я сповіщу їх про це рішення, і забронюю вам квитки на літак.
Я: так звичайно. І сповісти пані Таню про це, нехай збирає речі, сьогодні вилітаємо.

Я поїхала додому збирати речі.

Зібравши речі, я почула дзвінок у двері, і пішла відчиняти.

Таня вже зібрала валізу і приїхала до мене

Я: о привіт, ти так швидко.
Т: так в моя валіза була майже готова тому я так швидко.
Я: ну то сідай я майже зібралась, лишилось переодягнутися.
Т: навіть не віриться що ми полетимо до Кореї і побачимо бтс (звуки радості)
Я: я дуже хочу побачити Сеул, але і на концерт я не проти сходити.
Т: так а я про що. Давай швидше нам ще до аеропорту добиратись.
Я: ну я готова. То що поїхали?
Т: звичайно, звичайно. Спочатку Америка, а там і Корея, вона нас чекає давай, давай ворушись (штовхаючи мене до дверей говорила вона).

Дизайнер для BTSWhere stories live. Discover now